Käsittääkseni aika paljon samaa porukkaa seilaa huoneitten 40 ja 50 välillä, niin oliskos mahdollista myös yhteismiitti? Minä en ite oo puuhaihmisiä mutta mukaan lupaan tulla:)
40-50 yhteismiitti?
5
1743
Vastaukset
- Kannatetaan
Joo niin mäkin lupaan tulla....kannatetaan.
- "risteilijä"
Oliskin varmaan ihan kiva juttu joten kannatan. Nelikymppisillä pikkujoulu tulossa joten sinnehän olis nyt mahdollisuus kutsua naapurihuoneestakin!
Siis toivomus sinne huoneeseen:)- 30+ 40+ 50+ Tervetuloa
Sinne ei tietääkseni ole ikä eikö koko rajoitusta:=)
Kaikki ovat tervetulleita ja myöntää , että se olisi piristysruiske:=) Tervetuloa!! - 5kymppinen
30+ 40+ 50+ Tervetuloa kirjoitti:
Sinne ei tietääkseni ole ikä eikö koko rajoitusta:=)
Kaikki ovat tervetulleita ja myöntää , että se olisi piristysruiske:=) Tervetuloa!!Tämähän vallan "virallinen" kutsu, joten NOUDATTAKAAMME:)
Tapaamisiin!
- Hiksu
Moikkis :)
40 käy aika säännöllisesti miiteis...sinne vaan mukaan. Tervetuloo. Highug
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976