kouvola

kalle

hörhö paikka

30

1534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wm

Mitä se tuo mieleen?
      Mukavat ihmiset, viehättävä kaupunki, teiden risteys, hyvät liikuntamahdollisuudet.
      Ympärillä vauras maakunta.

• mies savosta

sitä voi tehdä vaikka lumikolalla!Coca-colalla se ei onnistu!Lapiollakin voi mättää ja se on muuten hyvä työkalu jos sattuu yks heguli eksymään pihallesi..sillä voi myös lyödä oravaa joka yrittää pilata ainoan kuusesi etupihalla..kantaa kuuseen kaikki sukulaiset ympäri suomea..aika perse orava!!!!!

• Vsi

Kyllä vaan, hienoa yhdistää se tähän Mikkeli-otsikkoon!

• mies savosta

aina sanonut että liitän paremmin kuin niittari ja liima yhdessä..olenhan savon KINGI ja oravat kumartavat minua koska tietävät lapioni mahdin..sama sopii mikkelin julleihin!Suossa on vielä tilaa parille juipille jotka ovat nähneet liito-oravan!

• mies savosta

siellä ollaan niin tyhmiä että kouvolan nimex pitäs muuttaa neuvola... ;-)

• Miäs mikkälistä

Joulupukki, torstai ja talitintti.

Pankaa paremmaksi. :)

• mies savosta
        Miäs mikkälistä kirjoitti:

Joulupukki, torstai ja talitintti.

Pankaa paremmaksi. :)

Nukkumatti,lauantai ja liito-orava...

• Mikkelin mies
        mies savosta kirjoitti:

Kaapungin oekee nimi o KIKKEL.

• wm
        mies savosta kirjoitti:

Syöhäm poeka kunnolla kaorapuurova, että kasvasit ja viisastusit, ku tänne kerran kirjottelet.

• mies savosta
        wm kirjoitti:

Syöhäm poeka kunnolla kaorapuurova, että kasvasit ja viisastusit, ku tänne kerran kirjottelet.

se kaurapuuro viipyy?eikös junttikylässä tarjoilu pelaa?mikkelin ravintolat suljetaan minun toimestani ja rajalle jää vain mustalaisten puusee...

• stef.
        mies savosta kirjoitti:

se kaurapuuro viipyy?eikös junttikylässä tarjoilu pelaa?mikkelin ravintolat suljetaan minun toimestani ja rajalle jää vain mustalaisten puusee...

Alempana mainitun osoitteen teksti luultavasti vähän rauhoittaa:

http://tapani.digitoday.fi/tietoturva/showpage.php?id=789

• mies savosta
        stef. kirjoitti:

olenko minä täällä ainoa joka mukamas häiriköi?käypä kattomassa muitakin palstoja niin huomaat että ne ovat täynnä samanlaista tekstiä..ja minun juttuni ovat kyseisen "goldfingerin"juttuihin lieviä ja samanlaisia juttuja näkee joka palstalla ja kuulee myös iltaisin kaupungilla..joten jos aiot minusta ruveta valittamaan niin kerääpä suomi24 sivuilta ne noin 1000 muuta nicciä joilla tulee samaa tekstiä...JA OLENKO MUUTEN SINUN KUNNIAASI LOUKANNUT JOTENKIN?????VASTAUS KIITOS!!!!

• mies savosta
        stef. kirjoitti:

joku muukin on kirjoittanut nimim. mies savosta tosin epäilen että se on tuo lahdessa riehuva nimim.heguli..joten itse en ole edes kaikkee kirjottanu!feikkejäkin on katsos liikenteessä..voisinhan minäkin kirjoittaa paskaa nimim. stef ja joku tulis valittaa sulle..miltä tuntus?Olen kirjoittanut itse kyllä joitain kovakielisiäkin juttuja mutta ei ne niin kauheita oo että pitäis sun ruveta valittaa!

• wm
        mies savosta kirjoitti:

joku muukin on kirjoittanut nimim. mies savosta tosin epäilen että se on tuo lahdessa riehuva nimim.heguli..joten itse en ole edes kaikkee kirjottanu!feikkejäkin on katsos liikenteessä..voisinhan minäkin kirjoittaa paskaa nimim. stef ja joku tulis valittaa sulle..miltä tuntus?Olen kirjoittanut itse kyllä joitain kovakielisiäkin juttuja mutta ei ne niin kauheita oo että pitäis sun ruveta valittaa!

Se teksti panikin naaman vakavaksi ja niin varmaan on ollut tarkoituskin.
        Ei täälläkään miten vain leikitä. Lain koura voi tarttua niskaan kiinni.
        On turhaa yritellä pakoilla eri nimimerkeillä. Kyllä tyylistä tunnetaan

• mies savosta
        wm kirjoitti:

ei pelota ...en ole semmosia juttuja täällä levitelly niinku jotkut muut vittupäät..ja eipä ole ollu tosta steffistäkää vastaajaks tais mennä hiljaseks..on se myös kunnianloukkaus minua kohtaan kun ruvetaan pikkuasioista syyttelee..kantsis steffinkii kattoo peiliin ja mennä syyttelee niitä jotka täällä TOSISSAAN PUHUU SIKAMAISESTI..minä vaan heitän huumoria jos sitä ei joku ymmärrä niin en siitä huolimatta pyytele anteeksi!Ja ketään en ole varmasti niin pahasti haukkunut että kannattaa ruveta syyttelee kunnianloukkauksesta..vittuiluun olen vastannut,siinä kaikki!

• mies savosta
        wm kirjoitti:

ja nyt olen varmaan loukannut sinuakin,voi hellanlettas mitä pelleilyä HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA EI VOI MUUTA KUN NAURAA PERK....EN SANO KIROSANAA KOKONAAN ETTEI JOKU AHDASMIELINEN TAAS SUUTU...HUI.....

• KOUVOLA!

kouvola rulez!!
      älä sä mikkelin poika siinnä hauku meitä ollaa parempii teitä joka asiassa jopa lätkäs johetaa mestistä! te ootte vasta roisena PASKAT!!!

MIKKELI ON PASKA PAIKKA!!!

• mies savosta

kouvolan poika haukkui mikkeliä..laittaisitko sillekin nyt uhkauskirjeen ja rauhoita sitä hieman ..hui mitä kielenkäyttöä!Ihan rupes itkettää!!!

• stef.

Kyllähän Kouvola menee monessa suhteessa todella Mikkelin ohi, mutta sivistystä omaava ihminen ihminen pystyy ilmaisemaan sen toisella tavalla kuin tuo kirjoittaja, jonka sanavarasto näkyy olevan tavattoman suppea.

• stef.

Kyllähän Kouvola Mikkelistä voiton vie mennen tullen, mutta sen voisi kieltämättä todeta sivistyneemmin, lukuun ottamatta tapauksia, jolloin kertoja ei siihen pysty, ja siitä lienee tässä kyse.

• tapani

Lätkä eli jääkiekko - niin sitä kai myös nimitetään - on todellakin tarpeettomimpia pelejä, mitä on olemassa, eikä Kouvola ole millään muotoa parempi siksi, että siellä on muka parempi jääkiekkojoukkue kuin Mikkelissä.

Siitä huolimatta, että siellä pelataan jääkiekkoa ja että siellä on kenties jokunen harva jääkiekkofäni, Kouvolalla on muita ansioita niin paljon, että se nousee Mikkelin yläpuolella kokonaisuudessaan.

Mikkelissähän ei tosiaankaan ole yhtään vakavasti otettavaa jääkiekkojoukkuetta.

Kuten täälläkin näkee, Kouvola kiinnostaa, vaikka ollaankin Mikkelin palstalla.

• poeka
        tapani kirjoitti:

Lätkä eli jääkiekko - niin sitä kai myös nimitetään - on todellakin tarpeettomimpia pelejä, mitä on olemassa, eikä Kouvola ole millään muotoa parempi siksi, että siellä on muka parempi jääkiekkojoukkue kuin Mikkelissä.

Siitä huolimatta, että siellä pelataan jääkiekkoa ja että siellä on kenties jokunen harva jääkiekkofäni, Kouvolalla on muita ansioita niin paljon, että se nousee Mikkelin yläpuolella kokonaisuudessaan.

Mikkelissähän ei tosiaankaan ole yhtään vakavasti otettavaa jääkiekkojoukkuetta.

Kerrankin tosi miehen puhetta!

• stef.
        tapani kirjoitti:

Ei Kouvolan kannata jääkiekon saavutuksillaan kehua, onpahan sellaista maakuntatasoa, korkeampaa tosin kuin Mikkelissä.
        Eihän Kouvolassa tosin ole järviä eikä järvien jäätä kuten on Mikkelissä

• tapani

Kouvola sopii hyvin aiheeksi tänne Mikkelin keskustelupalstalle. Palstan otsakkeen allahan todetaan, että keskustelua käydään "Mikkelin alueen asioista".

Siihenhän Kouvola kuuluu.

Varsin vähän kouvolalaisia täällä kuitenkin liikkuu. Siellä ei taida olla paljolti Internetin käyttöä. Toista on itse Mikkelissä.

Mukaviahan kouvolalaiset muuten ovat.

• ben

Liikuttaessa etelästä pohjoiseen rautateitse se on viimeinen pysähdyspaikka ennen siirtymistä Savoon (=Mäntyharju).

• benedictus
        ben kirjoitti:

Liikuttaessa etelästä pohjoiseen rautateitse se on viimeinen pysähdyspaikka ennen siirtymistä Savoon (=Mäntyharju).

Kaaheen laakee aakee, jossa ei ole laaksoa, ei kukkulaa, ei vettä eikä rantaa. - Sitä se on.

• wmm
        benedictus kirjoitti:

Kaaheen laakee aakee, jossa ei ole laaksoa, ei kukkulaa, ei vettä eikä rantaa. - Sitä se on.

Kukkulaa on ... on Mielakan mäki, joka on juostu alhaalta ylös.

• pena3

70-luvun alun Kouvola - se oli aikaa, jonka vertaista ei ole koettu.

• topi3

Kouvola on lähempänä Lappeenrantaa, Lahtea ja Kotkaa kuin Mikkeli ja kauempana Jyväskylästä kuin Mikkeli.

Mikkelin ainoa hyvä puoli on se, että se on kauempana Helsingistä kuin Kouvola.

On Kouvola sitten parempi! Näkee sen täälläkin osoitetusta kiinnostuksesta. Vaikka Kouvola on sijoitettu Mikkelin ryhmään, siitä käytävä keskustelu on kerännyt täällä yhden korkeimmista kävijämääristä.

• tapani

Kieltämättä olen joskus Kouvolassa asunut, mutta enpä asuisi enää. On se sitten sisäänlämpiävä paikka.

Menivät hyvät liikuntamaastotkin Käyrälammen suunnasta.

Joka tapauksessa kouvolalaiset ovat mukavia.

Aikoinaan siellä ilmestyi Kouvolan Sanomat. En tosin itse tilannut sitä. Ilmestyneekö sekään enää?

Mukava kauppa keskustassa oli muuten Martin herkku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe