Minulla on pitkittynyt flunssa. Ollut jo toista kuukautta ja päätin mennä kokeilemaan vaihtoehtohoitoa, kun pelkällä hiljaa olemisella ei kurkunpääntulehdusta saa paranemaan.
Onko kenelläkään kokemuksia? Mitä homeopaattiset hoidot ylipäätään maksavat? Kuinka yksilööllistä on paranemisprosessi? Liittyykö siihen uskomusparannus vai pureeko lääkkeet paremmin?
Mietin tuotakin, että jos alkukartoitus voi kestää parikin tuntia, niin siinähän ehtii tehdä vaikka mitä johtopäätöksiä ja vaivojen määrästä ei loppua tule.
Pikkasen pelottaa mihin olen menossa.
Auttaako kurkun vaivoihin?
2
421
Vastaukset
- slash30
Suosittelen ettet mene,mullaki oli kurkku kipee,ja todella ärsyttävä ja kuiva yskä monta viikkoo,mut se kyllä loppuu aikanaan,mulla on jo ohi ja olo on ihana!!!koeta vaan kestää!Ja onhan tavalliset lääkärit,jotka voi kirjottaa reseptin,tän syksyn flunssa on TODELLA PITKÄ!!
- jelena
Mä nyt kuitenkin kävin siellä. Enemmän se oli sellainen keskusteluistunto, et sai purkaa tuntojaan. Ei se viel mitään lääkkeitä antanut kun se miettii kokonaisuutta ja lähettää sit postissa myöhemmin. Mut mä nyt olin jo niin epätoivoinen.
Mä meen nyt ens viikolla jokatapauksessa lekurille ja pyydän lähetettä äänihuulten tutkimuksiin. Mulla on siis ollu jo syyskuun lopulta ja ei tää oo enää mitään tavallista flunssaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286