millaisiin vaihtoehtoihin
olette päätyneet?
Kalojen ammatit
28
6212
Vastaukset
- lentoKala*
isona sairaanhoitaja ja vielä mahd. sairaanhoidon-opettaja... ensimmäinen vuosi opiskeluja menossa..
:)- vastauksista
jännittävä kuulla,
onko kaloilla jotain
ammattihaaveita..
samanlaisia vai kirjo
monenkaltainen.
- kalatar....
minusta tuli opettaja.
- kalat-nainen
Olen tylsässä toimistotyössä. Ei ole minun alaani. Paljon mieluumin olisin vaikka keittiössä työssä. Olenkin harkinnut puoli tosissani, että lähden vielä näin vanhemmalla iällä kouluttautumaan esim. oppisopimuken kautta toiseen ammattiin.
- -Soffia-
psykologiksi. Erityisesti nuoriso-psykologiksi.
- ihmismielet siis
-Soffia- kirjoitti:
psykologiksi. Erityisesti nuoriso-psykologiksi.
kiinnostaa, mielen sisäiset asiat..
- kalatmiäs78
ihmismielet siis kirjoitti:
kiinnostaa, mielen sisäiset asiat..
on asiakaspalvelussa...
- Fuku
esim hieroja tai lakimiehen sihteeri. Miltä kuulostaa?
- kalaM83
asiakaspalvelu tehtävät...
Jotenkin luulin olevan toiveammattini... Nyt jo ammattilaisena se ei ole enää kivaa.
Liian kuluttavaa, itsestään pitää kokoajan ammentaa eikä toisista saa takaisin.
Lottovoitto vapauttasi työn kahleista =)- robin-73
Heidi-N kirjoitti:
Jotenkin luulin olevan toiveammattini... Nyt jo ammattilaisena se ei ole enää kivaa.
Liian kuluttavaa, itsestään pitää kokoajan ammentaa eikä toisista saa takaisin.
Lottovoitto vapauttasi työn kahleista =)15 vuotta myyjänä ja sitä ennen hierojakoulut käyty ja niitä hommia tehnty kädet sinisenä. sairaanhoitajaksi olisin halunnut mutta sattumien summana "pääsin" raksa-alalle.....ja aloin huolehtia myös itsestäni...
Itse olen ollut erilaisissa liikkeissä asiakaspalveluammateissa. Ja huomannut, että siitä pidän. Joka päivä näkee eri ihmisiä ja jokainen päivä on erilainen. Itsestäni tiedän, että sellainen työni pitää ollakin, koska tylsistyn erittäin helposti.
Opiskelemaan hain sosionomilinjalle ja toivottavasti pääsen. Sen näkee tämän kuun lopussa viimeistään. Minulla on selvännäkijätuttava, joka tosin on nähnyt minut pitkän aikaa sairaanhoitajan tehtävissä. Tiedä siitä sitten, tällä hetkellä ei ainakaan tunnu siltä, että sellaiseksi itseni opiskelisin, mutta ei sitä ikinä tiedä.
Kalat yleensä ovat ns. hoivatehtävissä töissä. Esim. juuri psykologi tai sairaanhoitaja. Mutta sitä yleisimmin heitä tapaa erilaisissa asiakaspalveluammateissa - oli se sitten kaupan kassalla tai sitten opettajana.- Fuku
juristi. Paremminkin olisi voinut valita.
- <>< <>< ...
Mutta minusta tuli opettaja. Ja joka toinen päivä mietin,että miksi ihmeessä..Rauhallinen paperikasojen siirtely sopisi paremmin psyykkeelleni ;)
- aallokko kutsuu
tätä miestä
- mielenterveyshoitaja
ja hoitoalan jo lapsena "valinnut omakseen"
- Kalat-neito
Itse olen myös asiakaspalvelualalla, ertyisesti hotelli-alalla. Kuitenkin tuntuu että enemmän antaa kuin takaisin saa. Ehdoton unelma olisi psykologi/psykiatri, sekä lentoemäntä. Pelottaa vain kun tapana on pohtia kaikkia asioita liikaa, joten psykiatrin työssä saattaisi vielä itse joutua potilaaksi :)
- Ilmastointiasentaja..
Saa nähdä vaan että kuinka pitkään..Jotain vähän "sielukkaampaa" hommaa voisin tehdä mieluummin..
- olen
lastentarhanopettaja, tai siis noin puolen vuoden päästä valmistun. Erityislapsissa joku kanssa kiehtoo..
- kala kans
joo mä olin yrittäjä rakennusalalla. ja ihan vasten tahtoani. kun isän painostuksesta täyty jo nuorena perustaa. nyt viisastunu ja viimeinkin yritän tehdä niitä hommia mikä kiinnostaa. eli musiikkialalla.
- Firma
Yrittäjä, palvelualalla..
Hoidan jopa itse rutiini asiakaskontakteja vaikka varmaan enemmän tarvittaisiin "pomo" asennetta ja pelkkään organisointiin siirtymistä.
Ongelmia on myös ollut työntekijöidene kurin pitämisen kanssa.. kai se tulee empaattisuudesta tai jostakin.. en tiedä.. ei vain haluaisi sanoa pahasti. - kuvia
Olen graafikko, aiemmin työskennellyt myös kuvaajana ja AD:na.
- kuin kala vedessä
Olen toimistotyössä mielenterveysalalla. (Ihmettelen kyllä miksi ihmeessä joku haaveilee psykologin ammatista?!)
- kartsa69
No tietysti yrittäjä.mitä muuta kala voi tehä,saa olla oma itsensä herra.ajatus kun lentää sinne ja tänne.ja mikä parasta,ei tarvi tehdä tylsää työtä.uiskentelee siin sivus ja kuuntelee ihmisten ongelmia.ja ain on vastaus valmiina,oli ongelma mikä tahansa.kalojen heikkous?mitkä ne olikaa?.kalat tietää elämästä enemmän kuin kukaan muu merkki yhteensä.ps,kalat uskokaa itseenne.
- kala,
mutta kalaystäväni ovat ammatiltaan: hovimestari, faktori ja arkkitehti.
- Vierailija
Ja myös arkkitehti (-sisustus)
- fisch83
Kätilö...
- hpihippihpi
Kädentaitojen ohjaajaksi opiskelen, erityisesti haluaisin lasten kanssa töihin.
Olen kuullut että kaloja on myös paljon parturi-kampaajina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124193
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m942004Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321732Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.111659- 1751518
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251418Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1081242Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2131197- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135