petterinkulma

se nosti

vuokria oikein kunnolla! 40 egee nousi kerralla kaksiossa. on pikkasen rahastusken makua tässä. ja parasta tässä on se ku joutuu maksamaan kesälläkin lömpötolpasta.. voi vittu mitä touhua. en suosittele kenellekkään kyseistä puljua.

48

4478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskeles

      etelään! siellähän ne onkin kalliit asunnot! hesassa kerrostalo yksiöstä saa pulittaa ainakin 400€! itsekkin olen petterinkulman asukki, ja meilläkin nousee vuokra 24€. Ymmärrän kyllä, koska kiinteistöjen arvo vain nousee koko ajan, ja vuokria korottamalla pystytään kunnostamaan enemmän asuntoja..tuskin ne ihan oman huvin vuoksi sitä vuokraa nostaavat..

      • perseestä

        sen asuntojen kunnostuksen! Kymmenen vuotta olen asunut samassa osoitteessa, eikä mitään ole tehty perusparannuksia, on kuitenkin jo 19 vuotta vanha talo.Meillä muilla vissiin maksatettaan Pöllösenlahden kämpät, joissa ei vuokra nouse ollenkaan!Itsellä nousi vuokra 67 senttiä neliöltä ja se on ihan liian paljon tästä lävestä!!!


      • mutta kyllä
        perseestä kirjoitti:

        sen asuntojen kunnostuksen! Kymmenen vuotta olen asunut samassa osoitteessa, eikä mitään ole tehty perusparannuksia, on kuitenkin jo 19 vuotta vanha talo.Meillä muilla vissiin maksatettaan Pöllösenlahden kämpät, joissa ei vuokra nouse ollenkaan!Itsellä nousi vuokra 67 senttiä neliöltä ja se on ihan liian paljon tästä lävestä!!!

        sen läävän aiheuttaa ihan itse asukas, ja kyllä pöllöskälläkin hinnat nousee, ja on ihan luonnollista kun kuluja tulee lisää.


      • hah hah
        perseestä kirjoitti:

        sen asuntojen kunnostuksen! Kymmenen vuotta olen asunut samassa osoitteessa, eikä mitään ole tehty perusparannuksia, on kuitenkin jo 19 vuotta vanha talo.Meillä muilla vissiin maksatettaan Pöllösenlahden kämpät, joissa ei vuokra nouse ollenkaan!Itsellä nousi vuokra 67 senttiä neliöltä ja se on ihan liian paljon tästä lävestä!!!

        Vai, että ihan 19 vuotta vanha talo. se talo missä minä asun ei ole, kun 41 vuotta


      • vielä..........
        perseestä kirjoitti:

        sen asuntojen kunnostuksen! Kymmenen vuotta olen asunut samassa osoitteessa, eikä mitään ole tehty perusparannuksia, on kuitenkin jo 19 vuotta vanha talo.Meillä muilla vissiin maksatettaan Pöllösenlahden kämpät, joissa ei vuokra nouse ollenkaan!Itsellä nousi vuokra 67 senttiä neliöltä ja se on ihan liian paljon tästä lävestä!!!

        vanha, jos 19 vuotta sitten rakennettu talo.
        taloa kun ei sentään joka toinen vuosi uutta rakenneta (eikä tarvitsekaan)
        aika huonosti talo rakennettu jos noinkin uuteen tarttis peruskorjausta tehdä??


    • Omillaan

      Hanki ihmeessä omistusasunto ettet tarvitse murehtia vuokran nousua. Ja sitten asut halvalla.

      • nousee

        ja sitten pitäisikin maksaa 100eur kuussa lisää


      • on väliä
        nousee kirjoitti:

        ja sitten pitäisikin maksaa 100eur kuussa lisää

        Omaa maksaa aina mielummin vaikka kalliimpaa.


    • kepulaisten

      eli Iisalmen kaupuntin omistama.Nyt kiusataan Pöllölaakson punaneniä, kun jatkuvasti räksytätte meille keskustalaisille.Ähäpiti.

    • tolpasta

      ole pakko maksaa kesällä, piä rotiskos kavulla niin ei ooo pihamaata rumentamassa.

    • ole pakko

      asua, aina voit muuttaa pois ja antaa asunnon sitä tarvitseville, jotka ei valita jonnii joutavia.
      Meeppäs kuulle ja osta ikioma asunto niin tiijät onko ilmanen.

    • oma..........

      äläkä valita!!!!!!!!!!!!!! Tai jätä muutama kalja ottamatta kuukaudessa.

      • lainaa

        Kaikki eivät saa lainaa ja Iisalmesta eivät kaikki nekään jotka saisivat halua ostaa omaa. Voi olla nimittäin muutto muualle edessä. Suosittelen lämpimästi muuttoa muualle! Ja heti.


      • syy se
        lainaa kirjoitti:

        Kaikki eivät saa lainaa ja Iisalmesta eivät kaikki nekään jotka saisivat halua ostaa omaa. Voi olla nimittäin muutto muualle edessä. Suosittelen lämpimästi muuttoa muualle! Ja heti.

        on jos ei saa lainaa? Olisit kuule hoitanut maksusi kunnolla aikoinaan niin saisit lainaa!!!
        Niin, ja pitää olla työpaikka, eli ns.normaalikansalainen joka hoitaa asiansa tunnollisesti ja käy töissä.
        Yleensäkkin kaupungin asunnoissa asuu rupusakkia, ihan oikein että vuokra nousee perkeleen sosiaalipummut. Ja muuta ihmeessä muualla, mieluiten ulkomailla ja ota demari pummi kaverisi mukaan!!


      • sitä lainaa
        lainaa kirjoitti:

        Kaikki eivät saa lainaa ja Iisalmesta eivät kaikki nekään jotka saisivat halua ostaa omaa. Voi olla nimittäin muutto muualle edessä. Suosittelen lämpimästi muuttoa muualle! Ja heti.

        jos luulet saavasi, tai muuta hevon kuuseen, mutta suotta täällä kitiset.Nimittäin täällä ei lainoja jaeta.


    • tuttuja Petterissä
      • on on

        paljon loistotyyppejä, muutamaa punikkia ja demaria vaille kaikki kunnon kepulaisia. Hyvä että joku pistää kaupungin työttömille ruikuttaja pummeille luun kurkkuun!


      • tämä:::
        on on kirjoitti:

        paljon loistotyyppejä, muutamaa punikkia ja demaria vaille kaikki kunnon kepulaisia. Hyvä että joku pistää kaupungin työttömille ruikuttaja pummeille luun kurkkuun!

        "kaupunki" makaa..Luojan kiitos täältä on mahdollisuus muuttaa pois.


      • luuletteko
        tämä::: kirjoitti:

        "kaupunki" makaa..Luojan kiitos täältä on mahdollisuus muuttaa pois.

        hyvät (ja pahat) immeiset että iisalami on ainut paekka suomessa jossa vuokrat nousoo??? Heh heh, ee varmasti!!! Kyllähän nämä petterinkuluman vuokrat alakaa päätä huimata vuan minkäs tiet ku asuva pittää eikä ommoo tohi laettaa ku vuoan toenen meestä vanahemmista on ansiotyössä ja toenen hoetaa mukuloeta kotosalla...


      • Asuntojonossa
        luuletteko kirjoitti:

        hyvät (ja pahat) immeiset että iisalami on ainut paekka suomessa jossa vuokrat nousoo??? Heh heh, ee varmasti!!! Kyllähän nämä petterinkuluman vuokrat alakaa päätä huimata vuan minkäs tiet ku asuva pittää eikä ommoo tohi laettaa ku vuoan toenen meestä vanahemmista on ansiotyössä ja toenen hoetaa mukuloeta kotosalla...

        Itsellä tällä hetkellä asunnossa kosteusvaurio, todettiin keväällä, mitään ei ole asian eteen tehty. Olen asuntojonossa, ja tiedän ettei savipellolla ja pöllöskällä vuokrat nousseet, ja kyllä itsekkin olen jo valmis lähtemään asuntoon jossa vuokrat ei nouse, ja jospa vaikka sais "terveen" asunnon kaupan päälle.
        Vuokra on tuplaantunut siinä ajassa, mitä olen tässä asunnossa asunut.
        ja mitään näkyvää remppaa eivät koskaan ole tehneet. Mutta niinhän se on että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.


      • maksamata
        Asuntojonossa kirjoitti:

        Itsellä tällä hetkellä asunnossa kosteusvaurio, todettiin keväällä, mitään ei ole asian eteen tehty. Olen asuntojonossa, ja tiedän ettei savipellolla ja pöllöskällä vuokrat nousseet, ja kyllä itsekkin olen jo valmis lähtemään asuntoon jossa vuokrat ei nouse, ja jospa vaikka sais "terveen" asunnon kaupan päälle.
        Vuokra on tuplaantunut siinä ajassa, mitä olen tässä asunnossa asunut.
        ja mitään näkyvää remppaa eivät koskaan ole tehneet. Mutta niinhän se on että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

        eläkä urputa, jos arvelet että elämäsi korjaantuu.Ja mistä luulet löytäväsi sellasen asunnon jossa ei vuokrat nouse, ja vielä remontit pitäs tehdä, kysyn vaan.
        ps.Siirry tuonne rantaan, siellä on vielä monta tyhjää veneen alustaa, eikä takuulla vuokrat nouse.


      • .........
        Asuntojonossa kirjoitti:

        Itsellä tällä hetkellä asunnossa kosteusvaurio, todettiin keväällä, mitään ei ole asian eteen tehty. Olen asuntojonossa, ja tiedän ettei savipellolla ja pöllöskällä vuokrat nousseet, ja kyllä itsekkin olen jo valmis lähtemään asuntoon jossa vuokrat ei nouse, ja jospa vaikka sais "terveen" asunnon kaupan päälle.
        Vuokra on tuplaantunut siinä ajassa, mitä olen tässä asunnossa asunut.
        ja mitään näkyvää remppaa eivät koskaan ole tehneet. Mutta niinhän se on että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

        pöllöskälläkin .. Ainakin osassa


      • Anonyymi
        Asuntojonossa kirjoitti:

        Itsellä tällä hetkellä asunnossa kosteusvaurio, todettiin keväällä, mitään ei ole asian eteen tehty. Olen asuntojonossa, ja tiedän ettei savipellolla ja pöllöskällä vuokrat nousseet, ja kyllä itsekkin olen jo valmis lähtemään asuntoon jossa vuokrat ei nouse, ja jospa vaikka sais "terveen" asunnon kaupan päälle.
        Vuokra on tuplaantunut siinä ajassa, mitä olen tässä asunnossa asunut.
        ja mitään näkyvää remppaa eivät koskaan ole tehneet. Mutta niinhän se on että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

        Hometta hometta ja mitään ei tehä.... ei täällä motään ole mussuti muu ö


    • luulevat

      että saisivat asua samalla hintaa lopun ikäänsä kun joskun 70 luvulla.Hei haloo, kaikki nousee, lämpökustannukset ja muut ylläpitomaksut, ei ne ole ilmaisia vuokranantajallekkaan.
      Tehkää vertailua Iisalmesta etelään päin, veikkaanpa että ei ainakaan vuokrat halpene.

      • että...

        miksi joillakin ne vuokrat nousee ja joillakin ei??? Kustannuksiin pitäisi osallistua kaikkien, eikä paapoa savipeltolaisia ja pöllöskäläisiä!
        Petterinkulman asukaslehdessä on aina teksti, että vuokrat on maksettava aina ajallaan, ja ne jotka jättävät maksamatta, ne maksut kostautuvat muille. Elikkä jos joku jättää maksamatta, niin muut vuokralaiset maksavat omissa vuokrissaan heidän osuuden.
        Minusta on väärin, että vain osa asukkaista joutuu näitäkin vuokria maksamaan.
        VUOKRIEN KUULUU NOUSTA KAIKILLA JOS TUOLLE LINJALLE LÄHDETÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!
        Omalta osaltani en ole valmis enää muiden vuokria maksamaan, koska en enää selviä omastanikaan!


      • Heh
        että... kirjoitti:

        miksi joillakin ne vuokrat nousee ja joillakin ei??? Kustannuksiin pitäisi osallistua kaikkien, eikä paapoa savipeltolaisia ja pöllöskäläisiä!
        Petterinkulman asukaslehdessä on aina teksti, että vuokrat on maksettava aina ajallaan, ja ne jotka jättävät maksamatta, ne maksut kostautuvat muille. Elikkä jos joku jättää maksamatta, niin muut vuokralaiset maksavat omissa vuokrissaan heidän osuuden.
        Minusta on väärin, että vain osa asukkaista joutuu näitäkin vuokria maksamaan.
        VUOKRIEN KUULUU NOUSTA KAIKILLA JOS TUOLLE LINJALLE LÄHDETÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!
        Omalta osaltani en ole valmis enää muiden vuokria maksamaan, koska en enää selviä omastanikaan!

        Lapinlahella on Kaskihovi oy joka huolehtii Lapinlahden vuokra-asunnoista ihan Iisalmen Petterinkulman tapaan.
        Lapinlahdella ei vuokrankorotuksiin menty, vaikka peruskorjausta on ensi vuodellekin tiedossa ihan reippaasti.
        Kyllä kunnan omistaman vuokrataloyhtiön täytyy ajatella muutakin kuin viivan alle jäävää tulosta. Millä Iisalmen kaltainen muuttotappiokunta edes pyrkii hillitsemään väestökatoa jos ympäristökunnat tarjoavat asunnon halvemmalla?


      • HehHeh*
        että... kirjoitti:

        miksi joillakin ne vuokrat nousee ja joillakin ei??? Kustannuksiin pitäisi osallistua kaikkien, eikä paapoa savipeltolaisia ja pöllöskäläisiä!
        Petterinkulman asukaslehdessä on aina teksti, että vuokrat on maksettava aina ajallaan, ja ne jotka jättävät maksamatta, ne maksut kostautuvat muille. Elikkä jos joku jättää maksamatta, niin muut vuokralaiset maksavat omissa vuokrissaan heidän osuuden.
        Minusta on väärin, että vain osa asukkaista joutuu näitäkin vuokria maksamaan.
        VUOKRIEN KUULUU NOUSTA KAIKILLA JOS TUOLLE LINJALLE LÄHDETÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!
        Omalta osaltani en ole valmis enää muiden vuokria maksamaan, koska en enää selviä omastanikaan!

        Lapinlahella on Kaskihovi oy joka huolehtii Lapinlahden vuokra-asunnoista ihan Iisalmen Petterinkulman tapaan.
        Lapinlahdella ei vuokrankorotuksiin menty, vaikka peruskorjausta on ensi vuodellekin tiedossa ihan reippaasti.
        Kyllä kunnan omistaman vuokrataloyhtiön täytyy ajatella muutakin kuin viivan alle jäävää tulosta. Millä Iisalmen kaltainen muuttotappiokunta edes pyrkii hillitsemään väestökatoa jos ympäristökunnat tarjoavat asunnon halvemmalla?


      • Melko Hurja
        HehHeh* kirjoitti:

        Lapinlahella on Kaskihovi oy joka huolehtii Lapinlahden vuokra-asunnoista ihan Iisalmen Petterinkulman tapaan.
        Lapinlahdella ei vuokrankorotuksiin menty, vaikka peruskorjausta on ensi vuodellekin tiedossa ihan reippaasti.
        Kyllä kunnan omistaman vuokrataloyhtiön täytyy ajatella muutakin kuin viivan alle jäävää tulosta. Millä Iisalmen kaltainen muuttotappiokunta edes pyrkii hillitsemään väestökatoa jos ympäristökunnat tarjoavat asunnon halvemmalla?

        Pohjois-Savon dynaaminen kasvukeskus.Meillä on kasvuhakuinen kaupunkistrategia aina vuoteen 2050.Efektiivinen kunnallisveromme on maamme alhaisimpia.Lähivuosina liitämme kaupunkiimme Vieremän, Sonkajärven, Pielaveden, Lapinlahden ja osia Kiuruveden kunnista.Olemme aloittaneet jo huomattavan tuonti- ja vientisataman rakennustyöt.


      • majailevat

        eivät tiedosta reaalimaailmaa. ei se lämpö siirry itsestään siihen sossun taloudellisesti tukemaan kämppään. onhan se ihan gauheeta jos joutuisi maksamaan reaalihinnan elämisestään. mutta onneksi teidänlaisinnelle pummeille tulee joskus tämmöisiä yhteikunnan kehittymisen muutoksen vaatimia kustannuksia.
        Vai olisiko edelleen mukava elää sitä Bretzevenin pysähtyseinyyden aikaa? ilman kännykkää ja vastaavia turhia aparaatteja?
        Sinussa jos oisi tulevaisuutemme, niin oispa tosi turvallinen olo.


    • selville

      Mistä vuokrankorotus muodostuu,ja kirjoitelkaa sitten.
      Itse asun vanhassa PK:n talossa jossa ei oo vuokrat nousseet,tämä johtuu esim.siitä että ei oo tehty isoa remonttia ja eikä oo paljon velkaa.
      Siis ei oo korko menoja lainoista ym.
      Ja asukkaat vois itsekkin vaikuttaa vuokran korotuksiin omalla käytöksellään ym.,miettikääpä miten?
      Vuokran korotuksia vois verrata vaikka mihinkä tahansa liiketoimintaan,eli ei PK ole sossu vaan tarjoaa vuokra-asuntoja josta se haluaa vuokran jolla se maksaa sen talon kulut ja myös henk.kunnan palkan.
      Ja joka as.yhtiössä sama tilanne,ei kukaan anna asua ilmaiseksi!

      • kuuluu myös

        tuo kaatopaikkahomma,eli kauniisti sanottuna kierrätyspuisto! Tais paskankierrätys tulla kalliiksi kun maajussit ei sitä enää huoli!
        Heko heko.


    • eipä

      oo minun ongelma, nostakoon vaikka 200 euroo.

    • muuttoa harkitseva

      Kyllä pikkasen alkoi ottaa päähän kun tosiaan tippui vuokran korotuslappu luukusta. Tälläkin hetkellä Makkaralahdella on ihan kohtuu kalliit vuokrat ja nyt vielä pienestä kaksiosta saa maksaa 30 euroa enemmän. Olen asunut etelä-suomessa eikä tällaisia korotuksia ole ikinä tullut. Keskustan hintatasoa on nyt makkaralahdella. Harkitsen poismuuttoa ihan vakavasti. Raja se on kerjäämiselläkin.

    • kusetusta

      ihan kusetusta noiden touhu. poismuuton yhteydessä veloittavat vioista mitä oli asuntoon muutaessa kun tarkastuslappua ei ole kuulemma palautettu (itse hävittäneet ja osa vioista syntynyt rakennusvirheen takia!)

    • huijari
    • köyhä1

      40 on köyhälle paljon!!!!

    • Kusetusta

      Joo tuo posti on minun ja siinä ongelmista pelkästään muuttotarkastus. Oikeasti ongelmia oli koko asumisajan. Eli kuten postista huomaa olen pyörätuolissa ja eräs ilta ketin kananmunia muuton jälken, no siirsin sitten kattilan tiskipöydälle mikä ei kantanutkaan kattilanpainoo kun joku astianpesukone poistettu ja ei sitten mitään tukia rakennettu. no kiehuva vesikatila tippu juuri syliin ja kehoni sai 70% alalle palovammoja ja paljon nahkaa yms irtosi kun kirjaimillesesti perslihoilla raahaudin suihkuun hyppättyäni turvaan kiehuvan veden lätäkköä pyörätuolin istuimeltani. No muutama päivä KYS palovamma osastolla riitti. Ideana on miten he pystyvät veloittamaan minulta 800€ asunnon korjauksesta mikä on ollut alustalähtien käytännössä asuinkelvvoton?!!

    • omaturva
    • Välttäkää

      joo välttäkää jos vain mahdollista petterinkulman asunnoista. ainakin pidemmönaikaista

    • Aikaeikorvaa

      Aikaa on kuin asuin itse mutta minula oli ongelmia asuessakin ei vain kun muutin pois. mutta näyttää sama tyyli olevan. ei mitään välittämistä vuokralaisen oloista mutta kun hän muuttaa pois niin veloitetaan kaikki oikeat ja keksityt kulut (enimmäkseen keksityt)

    • ReikänaamaRape

      Minä kun muutin sisään niin oli valmiiksi seinät ja ovet potkittu reikäisiksi. Kun muutin pois, sanoivat että noista tulee sitten lasku. Minä sanoin, että ei ole minun tekemiä, ja näin näkyimyös siinä alkukuntokartoituksessa (mikä itse pitää täyttää kannattaa tehdä se huolella). Mietin vaan, että lie nuo reijät on huomattu jo sen edellisen vuokralaisen muuttaessa pois, ja varmaankin häntä on niistä myös laskutettu -kuinkahan monella asukkaalla yrittäävät samat rikkinäiset ovet maksattaa, mutta eivät ikinä vaivaudu ehjiä vaihtamaan tilalle?

    • Eitoimieipetteri

      itsellani oli kanssa pari reikää seinissä ja muita vikoja mitkä oli paljon pahempia kuin kyseenalaiset, no tottkai muuttotarkasstaksuksessa ilmoitettiin viat ja käytiin asumaan. Pois muuttaessa samoista korjaamattomista vioista veloitettiin (tod näk samoin kun edelliseltä vuokralaiselta) kun väittivät etten ole palauttanut asuntoonmuuttaessani tarkasstusraporttia. oma osa oli tallessa muttei siinä ollut petterinkulman leimaa nii paha oli sillä vaatia mitää. Eli laskuttivat minulta remontin mitä edelliset asukkaat olivat tehneet. (todennäköisesti laskuttaneet edellisiltäkin)

    • Petterisux

      Parin reijän korjaus 9v asumisen jälkeen olisi ollut ok mutta kun itse en oollu tehnyt reikiä niin saivat keksittyä kohtuupaljon asiaa. oli lattianpesua360€ vaikka lattia oli pesty juuriharjalla, ikkunanpesu 180€ vaikka ikkunat oltiin pesty edellisenä keväänä (muutonaika oli talvella ja -25 pakkanen niin ikkunanpesu oli mahdoton jos et halunnut putkirikkoja. ja siivottiin kaikki patterintaukset harjalla uunin taukset viemärit karvoista yms mutta se ei riittänyt petterinkulmalle. satojen eurojen lasku jälkeen huonosta siivouksesta. btw yksi siivoojista oli äitini mikä tehnyt vastaabia töitä 20v

      • siinä paljon auta jos yrittää pkulman asuntoja pestä spenkkua ja muita eritteitä pitkin kattoja ja lattiota ei voi mitään-


    • Superpulma

      Tuttua juttua !! laskutetaan kyllä osataan yms....... VAROKAA MOISTA YHTIÖTÄ alkaa muuttako sen talohin asuun jos ei oo pakko...!! tulee vaan ongelmia oikeesti jälkikäteen.......

    • Anonyymi

      Nytpä ne kauppapaikan Peltosalmen 3 as oy on myyty pääse kippis niistä ero on ei tarttee alkaa remontteja tekkee,,, näppäräää

    • Anonyymi

      Pientä tuo. Petterinkulma osaa veloittaa vanhoista asunnon vioista pois muuttaessa, kun ei kuulema oltu palautettu asunnon "tarkastus kaavaketta" missä viat ilmoitettiin muuuttaessa. Kai samat viat veloitetaan kaikilta uusilta asukkailta eikä entisien vikoja korjata. Hyvin kasvava tuoottoprosentti varsinkin kun korjaukset tuppaa jäämään tekemättä. noh toivottavasti kaupungin rahoittaman asutuksen tuotot ohjataan hyvään käyttöön eli vaikka vanhuksen huoltoon tai parille tyypille petterinkulman johtoon.. tottakai veikkaan että huijatut rahat menee vanhustyyöhöön tai muuhun hyväntekeväisyteen eikä huijarifirman johdolle.

    • Anonyymi

      ei 40egee ole paha. ihan huijarifirma... poismuuttaessa joku 1k lasku on normi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1275
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1125
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      811
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      349
      625
    Aihe