Partamonni

P. monni

Voiko kaksi partamonnia laitaa samaan akvaarioon?
Toinen monni on noin 20cm ja toinen vähän yli 10cm, allas 128l.
Tekeekö ne toisilleen jotain, eikö ne ole erakoita?
Ystäväni on laittamassa akvaarion pois ja saisin hänen kalat...

3

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssaaal

      Eivät molemmat mahdu noin pieneen. yksi kyllä mahtuu

      • UniQue88

        Siinä ja siinä mahtuuko kumpikaan. Taitaa tuo toinen ainakin olla uros ku on noin suureksi kasvanut. Jos se toinen on naaras niin se saattaisi mennä. Molempia ei kannata ottaa jos sattuvat olemaan eri sukupuolia, koska pian sulla on niitä sata :D.


    • fish KING

      En laittaisi kumpaakaan tuon kokoiseen akvaan enää. Partikset on erakoita mutta tappelevat liian pienessä akvaariossa reviireistä todella rajusti ja käyttävät tehokkaasti kiduspiikkejään yhteen otoissa jos tilanne sitä vaatii.

      Tuo 20senttinen kuuluisi yli 300 litraiseen ja kymmensenttinenkin olisi nippanappa alle kolmesataseen akvaaioon sillä kun ne pääsevät sopivaan/tarpeeksi suureen akvaan niillä on tapana venahtaa ja kasvaa aikas äkkiäkin lisää mittaa.

      NAARAS JA KOIRAS EI KOSKAAN SAMAAN AKVAARIOON.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe