rapunainen + kaurismies

Nimetön

Mites näitten kanssa käy? kokemuksia?

9

5112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

      kaikki ravut ja kauriit ovat samanlaisia niin:

      itselläni takana 14v suhde kaurismiehen kanssa, itse olen rapunainen. Tuloksena: kaksi lasta ja loppujen lopuksi avioero, kylläkin aivan yhteisymmärryksessä.

      Mutta: jos tyydyt siihen, että päivistäsi tulee kaikista samanlaisia, rutiininomaisia niin silloin suhde voi kestää lopun elämää. Pitää myös näin henk.koht. kokemuksella varoittaa, että mitä enemmän teet, sen enemmän vaaditaan. Ainakin omalla kohdalla näin kävi.

      Itse uskon kuitenkin, että mikään horoskooppimerkki ei voi päättää millainen ihminen sisimmältään on. (Olen siis seurannut myös muiden kaurismiesten elämää). Eli kyllä se loppujen lopuksi on kiinni siitä kuinka paljon molemmat haluavat suhteen eteen tehdä työtä. Onnistuminen on kiinni niin monesta muustakin asiasta.
      Onnea silti yritykseen!

      • minä..

        katso aikaisempia keskusteluja aiheesta..löytyy paljon kommenttia


      • tip

    • ...

      kauriin luottamaan 100% itseesi..
      muuten kauris vetäytyy loitommaksi.
      Suhde on rakkautta, mutta luottamus pitää olla korkealla.

      • sen huomaa (rapu)

        ...ravuille riittää 60-70% luottamus.ravut olemme niin hyväuskoisia,voi meitä.


      • rapu

        Kaikki tai ei mitään. Mitä tekee suhteella, jos toinen ei ole tosissaan...turhaa itsensä kidutusta vaan.

        Muuten kyseisestä yhdistelmästä: ei ole omia kokemuksia (olen rapun), mutta tuntemillani kauriilla on hyvä/samanlainen huumorintaju ja samantapainen käsitys raha-asioista kuin mulla.. siis siltä osin pitäis toimia varmaankin:)

        Toisaalta, en ota näitä horoskooppijuttuja niin kovin vakavasti... Kannattaa vaan kokeilla ja kuten joku sanoikin, niin omasta halusta yrittää on kaikki loppujen lopuksi kiinni, ei mistään syntymäajasta..:)


    • nainen1976

      Miten sopivat yhteen rapunainen ja kaurismies... sanotaanko, että viidentoista vuoden yhteiselon jälkeen ilmeisen hyvä ennuste. :) Olen horoskooppeihin uskova ihminen ja jossain on sanottu tämän olevan hyvä yhdistelmä, tiedä sitten.

    • upeasti menee

      Meillä upea suhde. m kauris & minä n rapu.
      Hienosti menee, arvostamme toisiamme!

    • heips :)

      Mä rapunainen ja ihana, rakas miesystäväni kauris,
      Jo eka katseesta, eka kosketuksesta tiesin, tuossa on "se oikea",, alettiin tapailemaan n.vuosi sitten ja hitaasti rauhassa ollaan edetty,
      hiljaa hyvä tulee kauriin kanssa, luottamus, intohimo ja rakkaus ovat ne tärkeimmät ja meidän suhteessa ne toimii, ihan luonnostaan, ei tarvi edes miettiä,, ei olla vielä yhtään riidelty, ollaan todella sopuisia. Arvostusta ja kunnioitusta toisiamme kohtaan, en tekis enkä sanois mitään loukkavaa rakkaalle. Hän on aivan ihmeellisen ihana,, täydellinen mies,,
      ja tärkeintä se, henkinen yhteys,,,
      heips, onnea, iloa ja valoa elämänpolullesi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe