haluaisin, vaikka vanhan HAATO 65 l -vesiboilerin TERMOSTAATIN. (Se on 70-luvulla asennettu.)Kelpaisi toki vanha kun uusia ei tiemmä enään tehdä? Voihan niitä jossain hyllyssä silti olla?
Jos teillä on tai tiedätte että jossain on käytöstä poistettuja niin...kiitos jos ilmoitatte vaikka tälle palstalle.
olisiko kenelläk.Haato 65
8
1910
Vastaukset
- korjaus
On kylläkin kyseenalaista korjata noin vanhaa varaajaa, toki jos ottaa riskin niin...
Kodinkonekorjaajalla voi olla uusi sopiva termostaatti, on aika samanlaisia kaikki- Anonyymi
Joo, samaa sontaa kaikki korjaajat. Iso palkka pieni mulkku
- mutten sitä kysynyt!
- Remppa menossa
Multa saa ostaa koko apparaatin. Toimii täysin mut lähtee uuden isomman tieltä pois. Tarkistukseksi vielä niin tää on siis Haaton 65 litrainen seinällä roikkuva pömpeli.
- kale
Se on harmaa -70 luvulla asennettu lämmitin?
Missäpäin Suomessa laite (termostaatti) on ?
Termostaatti on 220 voltin virralla ja musta jossa messinkinen ruuvimeisselillä kierrettävä säätö. N,10-15 sm pitkä piikki joka menee vastuksen sisään.
Mikä olisi hinta? Voisin lähettää vaikka s-postilla (jos on S-posti)kuvan lämmittimestä -on sitten varmaa ainakin. - kale
kale kirjoitti:
Termostaatti on 220 voltin virralla ja musta jossa messinkinen ruuvimeisselillä kierrettävä säätö. N,10-15 sm pitkä piikki joka menee vastuksen sisään.
Mikä olisi hinta? Voisin lähettää vaikka s-postilla (jos on S-posti)kuvan lämmittimestä -on sitten varmaa ainakin.odotan yhteystietojasi!! ja missä se on?
- Remppa menossa
kale kirjoitti:
Mikä olisi hinta? Voisin lähettää vaikka s-postilla (jos on S-posti)kuvan lämmittimestä -on sitten varmaa ainakin.Tää on kyl 80-luvun pömpeli. Vihree on vaippa ja pääty valkoinen. Luulen kyllä että toi termari olis samantyyppinen kun noita rakennekaaviota tutkailen. En ole sisälle kurkannut. Tarkka mallimerkinta on HA 65-P5 eli on 4,5 kw malli. Niin ja pömpeli sijaitsee Salon kaupungin kupeessa täällä lounaisrannikolla. Hintaa pitää vielä katsastaa mut katellaan. Vanha laite jo niin eipä siitä varmaan kynnyskysymystä tule. Muuten laite ok kunnossa.
- kale
Remppa menossa kirjoitti:
Tää on kyl 80-luvun pömpeli. Vihree on vaippa ja pääty valkoinen. Luulen kyllä että toi termari olis samantyyppinen kun noita rakennekaaviota tutkailen. En ole sisälle kurkannut. Tarkka mallimerkinta on HA 65-P5 eli on 4,5 kw malli. Niin ja pömpeli sijaitsee Salon kaupungin kupeessa täällä lounaisrannikolla. Hintaa pitää vielä katsastaa mut katellaan. Vanha laite jo niin eipä siitä varmaan kynnyskysymystä tule. Muuten laite ok kunnossa.
Minä asun Nokialla, joten kustannuksia ja muutenkaan yksinkertaista hakeminen ei olle?
Eriasia on jos teillä on asiaa tännepäin, esim Tampereelle! Ottaisi vain termostaatin, vastuskin olisi vain 4 -pultilla kiinni tiiviste mukana. Minun matkapuh.numeroni on 050-5237383, ja klo 21 -saakka on sopivaa soittoaikaa. - Anonyymi
kale kirjoitti:
Minä asun Nokialla, joten kustannuksia ja muutenkaan yksinkertaista hakeminen ei olle?
Eriasia on jos teillä on asiaa tännepäin, esim Tampereelle! Ottaisi vain termostaatin, vastuskin olisi vain 4 -pultilla kiinni tiiviste mukana. Minun matkapuh.numeroni on 050-5237383, ja klo 21 -saakka on sopivaa soittoaikaa.aha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559