Joulupukkina

Patukka-Pukki

Nyt kun joulu alkaa pian olla taas ovella, on hyvä herätellä fiiliksiä tulevasta juhlasta.

Olen n. viisissäkymmenissä oleva mies, en mitenkään komea mutta ei ne tytöt ja naiset ole karkuunkaan juosseet. Naimisiinkin olen 'päässyt' joten...!

Olen 'harrastanut' pukkeilua muussakin mielessä kuin siinä perinteisessä lajissa jossa tarvitaan aina se toista sukupuolta oleva kumppani, olen nimittäin pesunkestävä hetero.
Olen ollut joulupukkina jo useampana vuonna ja mukavaa puuhaahan se on ollut.

Ajattelin kertoa erään jouluaaton tapahtumista. Tuo aatto oli vuonna 2003 ja se on jäänyt mieleen pysyvästi! Toivottavasti dementia ei iske koskaan ja vie sitä muistoa mielestäni.

Aaton alkuilta oli ollut melko kiireinen koska lapsiperheet halusivat pukin piipahtamaan suhteellisen ajoissa että taaperot saataisiin nukkumaan ennen puoltayötä.
Selvä pukki kun olen niin aina on kysyntää riittänyt. jonkinlaiset näyttelijän lahjat olen aina omistanut, ainakin omasta mielestäni ja imitaationkin saralla olen menestystä niittänyt jonkin verran.

Aatto eteni kiireen merkeissä ja muistaakseni seitsemän paikkaa kun olin kiertänyt, listassani oli vielä se kahdeksas. Kello alkoi olla jo kymmenen, siis illalla, ja ajattelin että ilmeisesti aivan pieniä lapsia ei tuossa osoitteessa ollut.
Ajoin autollani oikeaan paikkaan ja nousin ulos kaksikerroksisen omakotitalon edessä. Ulkovalot valaisivat pihaa ja jouluvaloja oli viritelty hillitysti puihin sekä pensaisiin. Talossa paloivat valot alakerran huoneissa yläkerran ollessa pimeänä. Ihmisiä ei sisällä ikkunasta katsoen näyttänyt juuri olevan joten ajattelin juhlijoiden olevan hillittyä sorttia.

Olin saanut tilaajalta, talon rouvalta mitä ilmeisemmin, ohjeet että lahjasäkki löytyisi eteisestä. Saisin koluta ulko-ovesta sisään ihan omin luvien ja kolkutella sitten lahjoineni välioveen. Näin tapahtui. Avasin ulko-oven ja siinähän säkki olikin. Kummastelin sen pientä kokoa ja keveyttä. Tein jälleen oletuksia ja mietin että iso porukkaa sisällä ei voinut olla.

Kolkutin oveen ja kolusin muutenkin hieman kovaäänisesti eteisessä. Sisältä kuului heleä sisään kutsu naisen äänellä. Avasin oven ja astuin sisään kynnyksen yli. Minua vastassa oli n. kolmen-neljänkympin välissä iältään oleva sievä nainen. Nainen oli ehkä 160 cm pitkä ja lievästi ylipainoinen, ei häiritsevästi. Kurvia oli riittävästi ja ne kaikki kohdallaan. Naisen vaaleat hiukset putosivat vapaina hartioille. Meikki oli hillitty mutta hyvin piirteitä korostava. Hymy naisen kasvoilla teki hänestä kauniin. Nainen oli pukeutunut punaiseen puolihameeseen ja valkoiseen paitapuseroon. Jaloissaan hänellä oli mustat korkokengät.

Nainen toivotteli pukin tervetulleeksi taloon. Kiittelin ja kröhin kurkkuani. Naisen poskilla paloivat punaiset laikut. Joko ne olivat jännityksen aikaan saamat tai sitten alkoholilla taisi olla osuutta asiaan.

Nainen esitteli itsensä Lauraksi ja opasti sitten minut olohuoneeseen. Sieltä löytyi maulla koristeltu huoneen korkuinen kuusi. Pöydällä paloivat aidot kynttilät ja joulutunnelma oli aivan käsin kosketeltavissa. Muita ihmisiä ei huoneessa ollut ja aloinkin epäillä että nainen oli yksin viettämässä joulua.

Laura tarjosi minulle viiniä mutta kieltäydyin koska auto odotti ulkona. Alkoholitonta glögiä löytyi ja sitä otin.
- Lauletaankos joululauluja alkajaisiksi? Laura kysyi istuutuen mustalle nahkasohvalle nostaen jalan toisen päälle. Mustat sukat kiiltelivät kynttilän valossa ja hame nousi joitain senttejä ylemmäs. Ihailin säären upeaa kaarta.
- Kyllähän tyttö voisi laulaa lurauttaa pukille jonkin kauniin joululaulun. Sanoin ja laskin lahjapussukan lattialle. Laura viittasi minut istumaan nojatuoliin ja aloitti sitten 'Joulu yö, juhla yö' -laulun.
Lauralla oli kaunis ääni, sitä kuunteli mielikseen. Laulun jälkeen sain lisää glögiä ja piparkakkuja. Laura itse siemaili viiniä ja punoitus poskilla lisääntyi.
Kröhin jälleen kurkkuani ja kysäisin:
- Jokos olisi lahjojen vuoro?
- Onko pukilla minulle oikein lahjojakin?, Laura kysyi. Näin myönsin olevan jolloin nainen lisäsi:
- Minähän olen ollut sitten kiltti, ainakin jossain vaiheessa ja joille kuille.

Nostelin pussista pehmeitä paketteja jotka eivät olleet koolla pilattuja. Muutama kovempikin paketti oli joukossa. Laura kiitteli kovasti.
- Eikös sitä tapana ole että lahjojen saaja kiittää pukkia istumalla polvelle ja laulamalla toisenkin laulun. Vihjaisin ohimennen.
Laura nousi sohvalta hieman horjahtaen. Hän kipitti koroillaan luokseni ja istahti syliini. Hänen siniset silmänsä loivat minuun raukean katseen ja silloin ajatukseni alkoivat lipsahdella luvattomille poluille.

Lauran kiinteä peppu sopi polvelleni sopivasti. Kun Laura aloitti laulun, nosti hän kätensä harteilleni. Hän heilutti itseään polvellani laulun tahtiin. Hiljalleen hän valui polveltani enemmän syliini. Huomasin että vaikutus oli välitön. Ajatusteni kanssa liike sylissäni sai sen aikaan että pikku-pukki heräsi eloon.

Ei mennyt kauaa kun Laura huomasi että pukilla seisoi. Onneksi laulu loppui ja Laura nousi seisomaan. Hän haki lisää viiniä ja kysyi josko minulle nyt kelpaisi väkevämpi glögi. Ei kelvannut.

Ajattelin poistua siivosti talosta mutta Lauralla oli muita ajatuksia. Hän varmisti että hänen kotinsa oli viimeinen mihin pukin piti mennä. Myönsin näin olevan.
- Sittenhän pukki jää katsomaan mitä paketeistä löytyy. Asiasta ei sen kummemmin neuvoteltu. Minulla alkoi ajatus itää että naisella taisi olla taka-ajatuksia, tai sitten itse toivoin niin olevan. Olin jo muutamaan kertaan riisunut tuon naisen mielessäni ja ottanut hänet tuossa sohvalla. Panetti mielettömästi.

- Saanko pyytää pukkia tuonne keittiöön hetkeksi. Siellä on pientä naposteltavaa joten aika kuluu rattoisasti.
Siirryin käskystä keittiöön ja löysin sieltä herkkuja notkuvan pöydän. Vai pientä purtavaa. Istuuduin pöydän ääreen ja otin lautaselle vähän kaikkea. Oli tullutkin nälkä kiitäessä paikasta toiseen. Aloin nauttia talon antimia samalla kuunnellen mitä toisessa huoneessa puuhattiin. Paperit rapisivat ja välillä liikehdittiin. Kohautin olkiani ja jatkoin syömistä hyvällä halulla.

Olin uppoutunut hyvän ruoan pariin niin että en ollut havainnut saaneeni seuraa. Ja millaista seuraa!
Laura seisoi ovella ja kysyi kehräävällä äänellä:
- Kelpaako pukille seura?
Käännyin katsomaan. Laura seisoi oviaukossa toinen läsi lanteilla ja toinen levätessä ovenpielessä. Minulta livahti haarukka kädestä lattialle ja kinkun pala oli luiskahtaa väärään kurkkuun.
Lauran asu oli vaihtunut totaalisesti. Hänellä oli yllään mustat sukat jotka oli kiinnitetty punaiseen sukkanauhavyöhön. Punaiset rintaliivit jotka paljastivat enemmän kuin peittivät. Sellaiset push upit. Punaiset pikkupöksyt loistivat haaroissa. Jaloissa olivat edelleen mustat korkokengät mutta millaiset!!! Kiiltonahkaiset ja korkoa varmaan viisitoista senttiä. Mieletöntä. Kaiken kruunasi musta, läpinäkyvä kimono. Voi luoja, ajattelin, siinä oli nainen.

Syömiset unohtuivat siihen paikkaan. Toisenlainen nälkä valtasi minut kokonaan. Istuin ja tuijotin häpeilemättä Lauraa. Hän selvästi nautti tilanteesta.
- Eihän pukilla ole kiire mihinkään?
Pystyin vain pudistamaan päätäni.
- Miten on, kelpaisiko nyt terästetty glögi?
Nyt vain nyökkäsin.
Laura käveli lanteet keinuen luokseni ja täytti lasini pullosta jossa oli valmista glögiä kirkkaan kanssa. Huitaisin puolet paukusta suuhuni yrittäen saada ajatukseni jollain tapaa kuriin. Turha vaiva.
- Sopiiko pukin syliin vielä istua? Laura kysyi edelleen raukealla äänellä ja loi minuun vienon katseen ripsiensä lomasta. Nyökyttelin päätäni kuin pulu.
Laura sujahti syliini ja suoraan elimeni päälle, joka oli taas alkanut elää. Lauran huulille nousi tietäväinen hymy. Totta hän nyt kaverin tunsi kun se hänen pakaraansa vasten ponnisteli.

- Onhan pukilla kaikki hyvin?
- Juuh, sain henkäistyä.
Laura kiehnäsi sylissäni niin että pian kaluni oli juhlakunnossa. Seisoi niin että sattui. Nyt heitin ajatukset nurkkaan ja päätin käyttää tilaisuutta hyväkseni.
Nostin käteni täristen ja kahmaisin lauran uhkeat rinnat kouriini. Nännit nöpöttivät liivien kangasta vasten terhakkaina. Hieroin kämmenilläni rintoja ja välillä otin nännit sormiini pyörittäen niitä edestakaisin. Laura vingahteli erittäin tyttömäisesti sylissäni. Hänen kätensä ujuttautui haaroihini ja otti otteen seisovasta kalustani. Olin seota tuohon tunteeseen.

- Menisimmekö olohuoneen puolelle?, tuo viettelijätär kuiskasi. Olin valmis mihin tahansa. Laura talutti minut kädestä pitäen olohuoneeseen ja istutti minut nojatuoliin jossa olin jo istunut.
- Sopiiko pukille että näytän loputkin lahjani?
Sehän sopi minulle erittäin hyvin. Nuo Lauran päällä olevat asusteet olivat löytyneet paketeista joita olin tuonut. Paperit olivat hujanhajan lattialla.

Aivan aluksi Laura laittoi stereot soimaan ja nyt ei kaijuttimista tullutkaan joulumusiikkia vaan jotain itämaisen tuntuista keinuttavaa rytmiä. Laura asteli sohvan luo, aivan eteeni. Hän alkoi tanssia hitaasti itseään keinuttaen. Hän näytti äärimmäisen seksikkäältä.
Laura kiemurteli musiikin tahtiin, välillä nopeammin välillä hitaammin. Todella viettelevää, seisokkini jämäköityi entisestään.

Pian Laura aloitti itsensä hyväilyn. Ja miten hän tekikään sen!!! Kädet hyväilivät ensin lanteita, siirtyivät reisille, pepulle, vatsalle, rinnoille...! Olin seota. Tuo nainen tiesi tasan tarkkaan miten miestä kiihotetaan.

- Haluatko nähdä lisää? Laura kysyi ilkikurisesti hymyillen ja katsellen housujeni kohoumaa. Nyökyttelin taas.
Laura kaivoi avaamastaan paketista jätti kokoisen dildon. Vehkeellä oli pituutta varmaan 30 cm ja paksuutta ainakin 4-5 cm. Katselin lumoutuneena tuota tekoveijaria joka alkoi elää Lauran käsissä. Kalu löysi tiensä jokaisen sopukkaan mitä kuvitella saattoi.
Nyt minun oli tehtävä jotain tai tulisin housuihini, avasin siis ne ja päästin 'pojan' pihalle. Kulli ponnahti esiin kuin vieteripelle laatikosta. Luumunpunainen terska tuijotti kuin kyklooppi naista. Otin 'meisselin' käteen ja hieroin hitaasti. Laura tuijotti kulliani ja nyt hänen ilmeensä muuttui ahnaaksi.

Laura istuutui sohvan reunalla, kallistui siitä selkänojaa vasten ja nosti jalkansa ilmaan. Hän levitti hieman jalkojaan ja näin punaisten pikkareiden peittämään laaksoon. Pöksyjen kankaaseen oli ilmaantunut pieni kostea läikkä. Tyttö oli valmista tavaraa.

Laura painoi sormensa pöksyjen kankaalle ja kankaan vakoonsa. Näin miten kosteus levisi entisestään kankaaseen.
Laura alkoi hinkata itseään tekopeniksellä haaroistaan. Hän sulki silmänsä ja huohotti avointen huuliensa välistä. Hän venytti pöksyjen haarapalaa ja eteeni avautui esteetön näkymä kiimasta kiiltelevään posliinipilluun. Nyt runkkasin kaluani jo nopeammin. Häpeä jos tulisin runkaten kun edessäni oli tuollainen seksipeto.

Laura painoi tekopeniksen terskan turvonneiden häpyhuultensa väliin ja hinkkasi siinä tovin. Voihkina lisääntyi hänen huuliltaan ja minun oli lopetettava kaluni nytkyttely, muuten laukeaisin alta aika yksikön.
Laura alkoi hivuttaa dildoa pilluunsa. Hän kiemurteli ja voihki kun paalu porautui yhä syvemmälle. Terska solahti sisään ja nainen kaareutui sillaksi. Huulilta pääsi katkeamaton voihke.

Nyt minulle piisasi. Hetkessä heitin housut jalastani ja nutun nurkkaan. Ponnahdin Lauran jalkojen väliin, nappasin niskalenkin dildosta ja annoin sille kyytiä. Se lennähti lattialle pöydän alle. Painoin kolme sormeani naisen pilluun ja naamani lähietäisyydelle pillusta. Ihanan kiimainen tuoksu levisi tajuntaani kun painoin huuleni turvonneille häpyhuulille. Kieleni löysi klitoriksen, se kun oli turvonnut peukalon pään kokoiseksi. Imaisin sen suuhuni ja aloin imeä samalla sormettaen aika voimakkaasti.

Laura huusi suoraa huutoa kun upotin viimeisen kerran sormeni rystysiä myöten hänen sisäänsä. Orgasmi ravisteli naista kuin myrskytuuli mäntyä.
Nostin naisen syliini kun orkku oli päästänyt hänet otteestaan ja kannoin hänet makuuhuoneeseen. Heitin hänet parivuoteelle. Laura katseli minua ahneesti kuin susi saalistaan. Hän nuoli huuliaan.
- Anna kun imen kulliasi pukki. Sen hän saisi tehdäkin. Menin polvilleni hänen viereensä ja tarjosin kuumottavan sekä pakottavan melani hänen suuhunsa. Kun huulet ympäröivät terskan tuntui siltä että menisi ehkä kymmenen sekunttia ja tulisin.

Meni kaksikymmentä mutta sitten tulin kuin Niagaran putous. Spermani lennähti Lauran suuhun ja mölysin kuin mölyapina. Sätkin ja tärisin.
Rojahdin lauran viereen huohottamaan.
Olimme siinä ehkä vartin ja sitten alkoi toinen osa.
Laura tarttui kaluuni ja aloitti hitaan runkkaamisen minun leikitellessäni hänen rinnoillaan jotka olin paljastanut kuppien kätköistä. Aloin nuolla kovia nännejä ja käteni hakeutui kostealle pillulle. Sormi livahti kohta sisään ja kun Laura sai kaluni jälleen seisomaan asennossa, heitin isompaa vaihdetta sisään.

Tartuin Lauraa sääristä, nostin ne ilmaan. Menin polvilleni hänen takamuksensa kohdalle ja painoin muitta mutkitta kullini hänen odottavaan pilluunsa. Nainen alkoi valittaa ja leipoi rintojaan kuin känttytaikinaa. Panin kuin pukki. Kullini upposi sisään kuin kuuma veitsi voihin. Litinä oli valtaisa. Lopetin hetkeksi ja käänsin Lauran vatsalleen. Hän tarjosi pyllyään minulle nostaen hieman sitä ja tullen vastaan. Aisani upposi jälleen kuumaan luolaan ja jatkoin soutamista hiki hiuksista otsalle tippuen.

Kun painoin peukaloni Lauran anukseen, alkoi nainen huutaa jälleen. Orgasmi tavoitti hänet ja vei mukanaan. Lisäsin vauhtia ja tunsin panoksen jo olevan piipussa. Annoin palaa loppuun saakka ja huohotin höyryveturin lailla kun spermani ampautui naisen pillun syövereihin.

Hetken kuluttua makasimme hikisinä ja tyytyväisinä vierekkäin. Laura hamusi kättäni, puristi sitä ja sanoi:
- Kiitos pukki, jälleen ihana joulu ja parhaat lahjat.
- Kiitos kiittämästä muoriseni, vastasin ja ajattelin että kyllä oma rakas vaimo on sentään parasta mitä voi ajatella jouluaaton vaihtuessa joulupäiväksi. Hymyilin typränä nukahtaessani omaan sänkyyn, oman Laurani viereen.

Hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti.

7

7754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjanneenna

annan tästä hyvästä joulusadusta oikein hyvän arvosanan. Erityisesti laitan kiitoksia sivun laidoille siitä, että kirjoittaja ei ole käyttänyt liian kroisia kieltä. jaottelu hyvä, luettavuus hyvä ja oma emäntä paras emäntä.

• Nimetön

:-))

• P-P:i

Hei P-P,

juttusi liippasi niin läheltä omaa kokemustani opiskeluajoilta, että aloin omaa tarinaani välittömästi kirjoittaa. Jos se valmistuu, onnistuu, niin minäpä laitan tälle palstalle.

Panen novellin nimeksi vaikka Pukkina näkee

Pikku-Pukki

• pukki pukki

Joulupukki, pukki, pukki korvatunturilla eukkoaan.

• tommi_j

Joulupukkina on kiva olla ;o)

• Anonyymi

Vaimoa himottaa jos sais joulupukkia ja varsinkin jos ei tunne panin vaimoa pukki asu päällä ei meinannut sisässä pysyä oli niin liukas vaimolla oli nukkumiseen tarkoitetut laput päässä katsoi reenattua pyllyä kyllä pujin kelpaa.

Vaimo oli otettu monta päivää halaili ja pussasi. Tein päätöksen meilla käy pukki ja iso sain vastauksen ja kuvan vain kolme sataa, kuvassa oli iso musta kalu jossa oli rusetti. Vastasin ja annoin ajn ja osoitteen.
      Aatto päivänä sanoin vaimolle pukille pitää olla hyvin pukeutunut. Vaimo tuli makuuhuoneesta valkoinen tiukka pusero kuin lastiikkaa kaikki näkyi punainen hame ja pitsi sukat katsoin helman alle ei housuja suukotin kiltti tonttu Päivi oli innoissaan syödään jo että saan lahjat syötiin välillä Päivi oli sylissä hieroin rintoja Päivi sanoi huudan kohta ja pillua saa. Juotiin kahvia ovikello soi Päivi hyppäsi kuka vittu siellä on rauhoittelin käyn katsomassa ja ajan ulos.
      Pukki tuli sisään annoin kaapista kassin lahjoja kävelytin olo huoneeseen Päivi katsoi naama punaisena ei meille, sanoin tottakai pukki pitää olla keittiössä Päivi joi kossun kerralla sanoi sinun suunnitelma jameni pukin luo pukki sanoi syliin lukemaan Päivi istui sievästi pukki nosti helmoja Päivin silmät suureni ja katsoi minua sanoin lue lahjat värisevä ääni minulle sinulle minulle minulle vein kossua sanoin ääni käheä Päivi nauroi niin tuntuu ja iski silmää joikerralla yski olipa pukki väkevää ja yski.
      Sanoin nyt avaat ja et näe vein silmälaput päähän Päivi aukoi paketeja ja kumartui pukki näytti avaao nyökkäsin Päivi tuli takasin paljaalle iholle pysähtyi pukki sanoi istuppa kiltisti Päivi hengitti kiihkeämmin sanoin käyn vessassa kolautin ovea päivi sanoi älä miehni tulee näin kun nosti Päiviä sillä meni silmät kiin ja suu aukeni tulin pukki sanoi noudappa uusi lahja ja veti päiviä syliinsä tiesin että sai isoa tosi isoa Päivi sanoi joko riittaa pukki sanoi ei saat sovittaa näitä ja antoi Päivin haistella ja kokeilla käsin Päivi huokasi hienot pukki nosti Päiviä ja talutti keittiöön pani seisomaan pöydän viereen sanoi laita jalkaan Päivi kumartui valtava kyrpä kosketti pyllyä ja painui sisään katsoin kuinka kulta makasi pöytää vasten ja pillu venyi alkoi huutaminen pukki se on valtava kuvasin samalla kun vaimo sai isoa mustaa pillu kiilti limoista ja ulina ja vapina alkoi jalat leveni ja Päivi sai orkkua pukki vain nai työnsi ja työnsi Päivi kiljui ja kiljui kirosi voi saatana kun on hyvää pukki otti lantiosta kunnolla ja laski sisään Päivi oli pöytää casten pylly hyppi kunnolla kuvasin kuinka iso kalu tuli ulos spermaa valui pillusta Päivi jäi makamaan pukki poistui hiljaa. Pävi nousi ja nakkasi laput pois kääntyi hämmästnyneenä missä ihana pukki annoin suukon Päiv nauroi ja halasi kuiskas paras lahja virnuili ja istui pöydälle jossa oli spermaa kuiskas tule oli kiihkeä pano oikeastaan rietas. Käytiin pesulla vaimolla oli vain paita ja sukat avattiin loput lahjat mentiin sänkyyn vaimo oli vieressä kuiskas olet ihana oikeaa pukkia ja makasi vieressä nosti päätään kuka se oli sanoin en tiedä mutta on kuvia Päivi nousi istumaan nyt näytät ja tuli viereen.
      Huokasi tuossa kun istuin luulin että on feikki ja tuossa kun menit vessaan et mennytkään se työntyi sisään kuiskas helposti olin niin märkä tuntui että mtulee keuhkoihin asti tusaa kohti vähän epäröin kun kävelytti mutta sen kalu sai himot päälle tiesin että katsot en tiennyt että kuvaat jumalauta se on musta ja älyttömän iso tuossa kun ole pöydällä olin muissa maailmoissa sanoin näetko kuinka annat Päivi rutisti luoja miten valun se oli jotain hullua tunsin vain kuinka se työntyi lihakset venyi sain ihanat orgasmit voi luoja kuinka paljon spermaa varmaa tulen raskaaksi ja suuteli kuiskas oli ihana aatto tuli hiljaista Päivi nukahti laitoin peiton ja menin juomaa konjakkia pukin tuomaa pöydällä oli spermaa haistoin kuin pesuainetta katsoin ovelle ja mastoin hymyili pitäähän minunkin saada pukkia kalu seisoi katselin filmiä ja runkkasin ei mennyt pitkään kun alkoi lentää nousin ja kaikki lensii pöydälle lähdin nukkumaan.
      Aamulla kuulin ei herra jumala kuinka paljon Joni tule katsomaan käänni kylkeä antaa siivota ja nukahdin.

• Anonyymi

Spede se taas jaksaa satuilla buaahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4553
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1965
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1726
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      934
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      767
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63