En kuorsaa nukkuessani vaan NARISEN! Häiritsee poikaystävääni todella paljon. Narisen kai yhtä lailla kaikissa asennoissa (mahallani kai vähemmän), suu auki tai kiinni. Narina kuulostaa samalta kuin elokuvassa Kauna. Tämä on ihan uskomatonta! En tiedä kellään olevan samanlaista vaivaa. Oletteko te kuulleet? Ei tähän kai mitään hoitokeinojakaan ole.
onko kellään samaa vaivaa?
2
789
Vastaukset
- örisijä
Hei, en tiedä kuinka turhaa on vastata näin vuosien päästä, mutta itselläni on sama "ongelma" ja löysin kirjoituksesi vasta nyt.
Ite olen kuullut narinastani parin vuoden ajan läheisiltä, harvoin sitä itse tiedostaa. Viimeisen vuoden aikana narinaan on alkanut liittyä tavallaan semmosta hengityksen pysähtymistä just ennen uloshengitystä, eli kuulemma vähän niinkun pidättäisin hengitystä.
Mulle sanottiin että kyseessä saattaa olla uniapnea ja että kannattaa tutkituttaa asia, joten olen nyt sitten käynyt korvalääkärillä ja ens viikolla menen sairaalaan spirometria-puhalluskokeeseen ja saamaan unirekisteröintilaitteen ( en tiiä tarkkaan mitä noi on, mutta ainakin unirekisteröintilaitteella pyritään tarkailemaan hengitystä nukkuessa, luulisin). Korvalääkäri sanoi että uniapneaa esiintyy yleensä liikalihavilla tai sitten ahdaskurkkuisilla ihmisillä. Ite en lukeudu kumpaankaan noista, ja lääkäri sanokin että sitten on myös mahdollista että keskushermostossa on jokin häiriö tohon yölliseen hengitykseen liittyen, mutta se on kuulemma -tosi- harvinaista. Mut suositteli että mun kannattaa silti mennä noihin jatkotutkimuksiin.
Jos nyt vielä luet tätä, niin ois kiva tietää ootko löytäny jotain ratkaisua tai onko narina hävinnyt
:)- rankana kyljellään
korahtelen välillä.Laitettiin pyjaman selkämykseen tasku,(lapojen väliin) ja sinne
tennispallo.Että on pakko nukkua kylellään.En korahtele enää
kuulemma niin paljon.Poskiontelot on kans vähä ahtaat ja kun
olen nukkunu seliällään niin suu on koko ajan auki.Ja on sitte kuiva
kun herää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882