Kova patti peräaukon luona

Aada_

Laitoinkin tämän viestin jo toiseen paikkaan, mutta tämä taitaisi ollakin oikea aihealue.

Ongelmana on noin 1 cm:n kokoinen patti emättimen ja peräaukon välissä, lähempänä peräaukkoa ja patti on kohonnut ihosta. Muutaman kerran viikon sisällä tullut vähän verta ulostaessa ja vatsa on ollut vähän kovalla. Patti ei ole kipeä, ainoastaan vähän arka koskettaessa ja se on kova ja tuntuu olevan hiukan soikean/pitkulaisen muotoinen.
Kuinka kauan minun kannattaisi odottaa ennen lääkäriin menoa?
Mikäköhän kyseinen patti voisi olla? Ensimmäisenä tuli itselle mieleen peräpukama, mutta patti ei kuitenkaan ole aivan peräaukon vieressä, vaan noin puolentoista sentin päässä ja tuntuu olevan vähän korkeammalla kuin peräaukko.

4

2844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laritsa M

Ihon alle on joutunut epäpuhtauksia. Sinne voi olla kehittymässä ajos eli mätäpaise.

Menisit vain lääkärille. En usko että keskustelupalstalta kukaan voi sinua oikeasti auttaa.

• ihan

oireiltani.ajos josta sitten kehittyi fisteli joka hieman vaikeampi hoitaa.minulla hoidot vielä kesken

• Veikkaus

aiheuttama hyvälaatuinen kasvain, jos on lähempänä pakaraa, kuten minulla oli.

Tukkeutunut talirauhanen joka kohta poksahtaa niinkuin finni. jos ei poksahda niin se voi olla vaikka kondylooma...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2989
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2807
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2443
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2111
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2024
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1790
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      44
      1697
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1550
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1473
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26