Laitoinkin tämän viestin jo toiseen paikkaan, mutta tämä taitaisi ollakin oikea aihealue.
Ongelmana on noin 1 cm:n kokoinen patti emättimen ja peräaukon välissä, lähempänä peräaukkoa ja patti on kohonnut ihosta. Muutaman kerran viikon sisällä tullut vähän verta ulostaessa ja vatsa on ollut vähän kovalla. Patti ei ole kipeä, ainoastaan vähän arka koskettaessa ja se on kova ja tuntuu olevan hiukan soikean/pitkulaisen muotoinen.
Kuinka kauan minun kannattaisi odottaa ennen lääkäriin menoa?
Mikäköhän kyseinen patti voisi olla? Ensimmäisenä tuli itselle mieleen peräpukama, mutta patti ei kuitenkaan ole aivan peräaukon vieressä, vaan noin puolentoista sentin päässä ja tuntuu olevan vähän korkeammalla kuin peräaukko.
Kova patti peräaukon luona
Aada_
4
2844
Vastaukset
- Laritsa M
Ihon alle on joutunut epäpuhtauksia. Sinne voi olla kehittymässä ajos eli mätäpaise.
Menisit vain lääkärille. En usko että keskustelupalstalta kukaan voi sinua oikeasti auttaa.- ihan
oireiltani.ajos josta sitten kehittyi fisteli joka hieman vaikeampi hoitaa.minulla hoidot vielä kesken
- Veikkaus
aiheuttama hyvälaatuinen kasvain, jos on lähempänä pakaraa, kuten minulla oli.
Tukkeutunut talirauhanen joka kohta poksahtaa niinkuin finni. jos ei poksahda niin se voi olla vaikka kondylooma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402989Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332807100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482443Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452111Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212024Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581790- 441697
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371550- 451473
- 261321