Mielessä vikaa...?

Yks Moilasen H vaan

Onko oinaissa kokemuksenne mukaan muita enemmän luonnehäiriöisiä ihmisiä,miehiä,naisia?Tuntuu,että varsinkin sellaisia tempauksia tekevät,joista voisi maalaisjärjellä päätellä,että vaivaa maanisdepressiivisyys,narsismi,jopa skitsofrenia...onko moisen luonnonoikun kanssa elämä mahdotonta aina,ei toivoakaan,että asiat paranisivat?Ei varmaan ainakaan ilman hoitoa...

5

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse oinas

      Eivät kaikki oinaat niinkuin ei ihmiset yleensä muutenkaan ole samanlaisia eihän siinä olisi mitään tolkkua.Eletty elämäkin vaikuttaa siihen minkälaisiksi muovaudumme. Minusta on aina sanottu että kanssani on helppo elää, olen hyvä kuuntelia ja hyvä työkaveri.Osaan kyllä olla ilkeäkin ja välillä sanoa töksäytän jotakin mitä hetken mietittyäni en ehkä olisi sanonutkaan. Olen myös uskollinen ja rehellinen.
      Terveisiä vaan kaikille oinaille ja tietysti muillekin merkeille.

      • 27v

        Olen itse myöskin oinas. Kun rakastun rakastun tulisesti ja olen periksiantamaton taistelija. Olen uskollinen kumppani, mutta jos minut suututtaa ja keskusteluista huolimatta ei tilanne paranne saatan muuttua hyvin vittumaiseksi ja kostonhaluiseksi...


      • täällä...
        27v kirjoitti:

        Olen itse myöskin oinas. Kun rakastun rakastun tulisesti ja olen periksiantamaton taistelija. Olen uskollinen kumppani, mutta jos minut suututtaa ja keskusteluista huolimatta ei tilanne paranne saatan muuttua hyvin vittumaiseksi ja kostonhaluiseksi...

        oinaan luonne kuvaus on suoraan kuin omasta elämästäni...=)


    • normi tytteli 92 :)

      Tuo sun viestis oli kylläkin aika kohtuuton.. olen itse horoskooppimerkiltäni oinas.. enkä ole sen kummoisempi kuin muutkaan. ja muuteskin. pelkkä horoskooppi merkki ei kerro koko totuutta. nouseva merkki on niin vahva että voi kumota suurimman osan jutuista mitä nyt horoskooppimerkeissä ikinä sanotaankaan.. kasvatus, elämän tilanne, ja perintötekijöitten antamat avut merkitsevät myös! älä tuomitse yhden ihmisen vuoksi kaikkia oinaita.. kaikkea hyvää toivottaen..

    • pässitär

      Mutta me ollaan hyviä huijaamaan lääkäreitä. Luulevat normaaleiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe