Mitä mieltä nimestä Erik? Me olemme ihastuneet siihen ja mietimme toista nimeä. Ehdotuksia?
Mikä Erikille toiseksi nimeksi?
10
1779
Vastaukset
- mun miälest
Matias tai hianommi Mathias
- sinna
miten ois vaikka kolme nimeä... Erik Miko Valdemar, huomaat varmaan, että olen viehtynyt erikoisuuksiin... tai sitten Erik Johan... :)
- Suvi
Erik on kiva nimi, mutta Suomessa se kuitenkin lausuttaneen Eerik, joten kannattaisi ehkä harkita tätä muotoa.
Toiseksi nimeksi sopisivat esim.
Johannes
Valdemar
Topias
Jalmari
Valtteri
Myös Mikanpoika, Antinpoika, Jussinpoika, Annikanpoika, Katjanpoika tms. isän/ äidin nimestä riippuen sopisi hyvin. - no vaikka
Tai vaikka isän nimestä ~npoika. Esim. Matinpoika
- Simo
voisi olla perisuomalainen eli mikä on isän nimi niin siitä esim. esanpoika tai pekanpoika riippuen siis isän nimestä. Ajattelin kun etunimi on vähän tuollainen ulkomaalainen niin ois sitten toinen nimi suomalainen :)
- Usva Auer
Paljon auttaisi, jos tietäisi sukunimen...
Erik Ilmari
Erik Iivari
Erik Artturi - Hattara
Erik on upea nimi. Mielestäni siitä saisi upan kun edessä olisi Carl, siis nimi olisi Carl-Erik.
Tai muita ehdotuksiani toiseksinimeksi olisivat Johan,Magnus,Sten. - Venla
Samuel
- Ehdotan
Erik Anton
Erik Anttoni
Erik Miikkael
Erik Mikael
Erik Sebastian
Erik Wiljami
Erik Joonatan
Erik Benjami
Erik Julius
Erik Nikolai
Erik Oliver
onhan niitä.... - tiedoks
että Erik tarkoittaa arabiaksi "sinun kyrpäsi", Eero "hänen kyrpänsä" ja Airi "minun kyrpäni" Paul puolestaan tarkoittaa "kusi" ja pauli tietenkin "minun kuseni" sekä Paulina "meidän kusemme" Ainoastaan nimi Maija on arabiaksi ihan siisti. Se tarkoittaa "vesi"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4636586Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1883916Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771325- 681176
- 631105
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791098- 461049