Caliberin toimitukset

pettynyt

Hei Caliberin tilanneet ja mahdollisesti jo saaneet.
Kysymys teille.
Oletteko saaneet autonne sovittuna aikana? Itse olen tilannut elokuun alussa eikä autosta ole vielä tietoakaan ( toimitusaika menossa umpeen ,autoa ei ole)!!!Onko myyty Ohi tilauslistan???? Kokemuksia

12

3374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

Ai se oli sun autos,, no katos kun mulla oli vähän kiire saada se, viikossa tuli kun vähän hoputin. Kiva ajella.

• Minulle kerrottiin

Toimitusaika n. 4-6 kuukautta, tarkkaa kuukautta ei pystytty edes antamaan joten jätin homman sikseen. Saa vanha auto vielä kelvata tai sitten katson jotain toista merkkiä.

• asdasdsadasd

kysyitkö Jeep Compassia, se on samalle pohjalevylle ja samoista osista mutta saapi nelivetona ja on muutenkin parempi, hintaakin tosin vähäsen enempi mutta varmaan sen arvoinen

• Hnnn
        asdasdsadasd kirjoitti:

kysyitkö Jeep Compassia, se on samalle pohjalevylle ja samoista osista mutta saapi nelivetona ja on muutenkin parempi, hintaakin tosin vähäsen enempi mutta varmaan sen arvoinen

Caliber puhuttelee enemmän paremman ulkomuotojen ja halvemman hinnan takia. En myöskään tarvitse nelivetoa. Ymmärsin että caliberin toimitukset tökkivät enemmän tehtaan ongelmien kuin myytyjen autojen kplmäärien takia (näin sain ainakin käsityksen)

• Dodge__man

Tilasin kesäkuun loppupuolella ja sain lokakuun lopussa. Jos nyt tilaa, menee ensi kevääseen pitkälle.

• pettynyr

Hei!
        Kysyin onko toimitusajat pitäneet , vai onko muitakin jymäytetty tähän odotuskierteeseen ????

• Dodge__man
        pettynyr kirjoitti:

Hei!
        Kysyin onko toimitusajat pitäneet , vai onko muitakin jymäytetty tähän odotuskierteeseen ????

Jo tilatessa myyjä sanoi, että auto pitää odottaa enemmän kuin normaalit kaksi kuukautta. Belvideren tehdas on 100 000 autoa jäljessä tuotantotavoitteista, joten kirittävää riittää.

• Caliber 2/07
        Dodge__man kirjoitti:

Jo tilatessa myyjä sanoi, että auto pitää odottaa enemmän kuin normaalit kaksi kuukautta. Belvideren tehdas on 100 000 autoa jäljessä tuotantotavoitteista, joten kirittävää riittää.

Kyllä automyyjien pitää tietää missä vaiheessa tuotanto ja tilaukset ovat. Itse tilasin auton syyskuussa ja silloin jo oli hyvin tiedossa pitkät toimitusajat. Ensimmäinen erä Calibereitahan myytiin nopasti loppuun suuren kysynnän vuoksi jo heti kesällä.

• pettynyt
        Caliber 2/07 kirjoitti:

Kyllä automyyjien pitää tietää missä vaiheessa tuotanto ja tilaukset ovat. Itse tilasin auton syyskuussa ja silloin jo oli hyvin tiedossa pitkät toimitusajat. Ensimmäinen erä Calibereitahan myytiin nopasti loppuun suuren kysynnän vuoksi jo heti kesällä.

Oletko siis saanut jo autosi? Omani on tilattu elokuun alussa eikä ole tietoakaan ????

• Caliber 2/07
        pettynyt kirjoitti:

Oletko siis saanut jo autosi? Omani on tilattu elokuun alussa eikä ole tietoakaan ????

Odottelen omaani, mutta tiedossa oli kyllä heti kaupanteon alkumetreillä, että toimitusajankohta on helmikuussa. Pitkähän tuo aika on, mutta sopii omiin kuvioihini -joten jaksan odottaa.

• kohta jonotella

Odotelkaa vuosi niin auton saa vähäisen kysynnän vuoksi heti alle... Tämä on toistunut noiden "jenkkien" kanssa niin monta kertaa ennenkin!

• yks kade jaksaa

höpö höpö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40