Caliberin toimitukset

pettynyt

Hei Caliberin tilanneet ja mahdollisesti jo saaneet.
Kysymys teille.
Oletteko saaneet autonne sovittuna aikana? Itse olen tilannut elokuun alussa eikä autosta ole vielä tietoakaan ( toimitusaika menossa umpeen ,autoa ei ole)!!!Onko myyty Ohi tilauslistan???? Kokemuksia

12

3352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

      Ai se oli sun autos,, no katos kun mulla oli vähän kiire saada se, viikossa tuli kun vähän hoputin. Kiva ajella.

    • Minulle kerrottiin

      Toimitusaika n. 4-6 kuukautta, tarkkaa kuukautta ei pystytty edes antamaan joten jätin homman sikseen. Saa vanha auto vielä kelvata tai sitten katson jotain toista merkkiä.

      • asdasdsadasd

        kysyitkö Jeep Compassia, se on samalle pohjalevylle ja samoista osista mutta saapi nelivetona ja on muutenkin parempi, hintaakin tosin vähäsen enempi mutta varmaan sen arvoinen


      • Hnnn
        asdasdsadasd kirjoitti:

        kysyitkö Jeep Compassia, se on samalle pohjalevylle ja samoista osista mutta saapi nelivetona ja on muutenkin parempi, hintaakin tosin vähäsen enempi mutta varmaan sen arvoinen

        Caliber puhuttelee enemmän paremman ulkomuotojen ja halvemman hinnan takia. En myöskään tarvitse nelivetoa. Ymmärsin että caliberin toimitukset tökkivät enemmän tehtaan ongelmien kuin myytyjen autojen kplmäärien takia (näin sain ainakin käsityksen)


    • Dodge__man

      Tilasin kesäkuun loppupuolella ja sain lokakuun lopussa. Jos nyt tilaa, menee ensi kevääseen pitkälle.

      • pettynyr

        Hei!
        Kysyin onko toimitusajat pitäneet , vai onko muitakin jymäytetty tähän odotuskierteeseen ????


      • Dodge__man
        pettynyr kirjoitti:

        Hei!
        Kysyin onko toimitusajat pitäneet , vai onko muitakin jymäytetty tähän odotuskierteeseen ????

        Jo tilatessa myyjä sanoi, että auto pitää odottaa enemmän kuin normaalit kaksi kuukautta. Belvideren tehdas on 100 000 autoa jäljessä tuotantotavoitteista, joten kirittävää riittää.


      • Caliber 2/07
        Dodge__man kirjoitti:

        Jo tilatessa myyjä sanoi, että auto pitää odottaa enemmän kuin normaalit kaksi kuukautta. Belvideren tehdas on 100 000 autoa jäljessä tuotantotavoitteista, joten kirittävää riittää.

        Kyllä automyyjien pitää tietää missä vaiheessa tuotanto ja tilaukset ovat. Itse tilasin auton syyskuussa ja silloin jo oli hyvin tiedossa pitkät toimitusajat. Ensimmäinen erä Calibereitahan myytiin nopasti loppuun suuren kysynnän vuoksi jo heti kesällä.


      • pettynyt
        Caliber 2/07 kirjoitti:

        Kyllä automyyjien pitää tietää missä vaiheessa tuotanto ja tilaukset ovat. Itse tilasin auton syyskuussa ja silloin jo oli hyvin tiedossa pitkät toimitusajat. Ensimmäinen erä Calibereitahan myytiin nopasti loppuun suuren kysynnän vuoksi jo heti kesällä.

        Oletko siis saanut jo autosi? Omani on tilattu elokuun alussa eikä ole tietoakaan ????


      • Caliber 2/07
        pettynyt kirjoitti:

        Oletko siis saanut jo autosi? Omani on tilattu elokuun alussa eikä ole tietoakaan ????

        Odottelen omaani, mutta tiedossa oli kyllä heti kaupanteon alkumetreillä, että toimitusajankohta on helmikuussa. Pitkähän tuo aika on, mutta sopii omiin kuvioihini -joten jaksan odottaa.


    • kohta jonotella

      Odotelkaa vuosi niin auton saa vähäisen kysynnän vuoksi heti alle... Tämä on toistunut noiden "jenkkien" kanssa niin monta kertaa ennenkin!

      • yks kade jaksaa

        höpö höpö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe