Lapseni isä katosi kuvioista jo vuonna -98. Itse lähdin. Hän piti vielä hetken yhteyttä lapseemme, mutta kun pappi sanoi aamen hänelle ja uudelle vaimollensa. Hän unohti lapsemme kokonaan. Ei tule kuin joulukortti ja siihenkään hän ei kirjoita isä vaan oman nimensä. Lapselleni en opettanut, että isää pitää inhota. Koskaan en hänen kuullen isäänsä moittinut. Olisin halunnut, että he tapaisivat toisiaan. Joka vuosi lähetän kuvan hänelle lapsestansa, mitään ei kuulu takaisin. Aluksi lapseni piirsi isänpäiväksi kortin, mutta muöhemmin hän ei enää halunnut. Isä oli hylännyt hänet hän sanoi.
Löysin uuden elämänkumppanin ja pian lapseni pyysi, että hän saa sanoa häntä isäksi. Aluksi se tuntui hyvinkin oudolta, mutta nyt siihen on jo tottunut. Hän on se joka on ollut lapseni kasvattaja. Hän on siis lapseni uusio-isä ja on ehdottomasti ansainnut isänpäivän ja saa myös sen.Heillä on erittäin hyvä suhde ja oudompi ei edes tiedä, että hän ei ole biologinen isä.
Hyvää isänpäivää kaikille isille, myös lapseni isälle.
Meidän
uusio-isänpäivänä
1
524
Vastaukset
- teille!
Jostain luinkin kommentin,
ettei siittäjä ja kasvattaja ole aina sama henkilö.
Mutta isänä (tai sen roolissa) voi molemmat toimia,
joko huonosti tai erittäin hyvin!
Ei se veriside aina mitään sano...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450