Lapseni isä katosi kuvioista jo vuonna -98. Itse lähdin. Hän piti vielä hetken yhteyttä lapseemme, mutta kun pappi sanoi aamen hänelle ja uudelle vaimollensa. Hän unohti lapsemme kokonaan. Ei tule kuin joulukortti ja siihenkään hän ei kirjoita isä vaan oman nimensä. Lapselleni en opettanut, että isää pitää inhota. Koskaan en hänen kuullen isäänsä moittinut. Olisin halunnut, että he tapaisivat toisiaan. Joka vuosi lähetän kuvan hänelle lapsestansa, mitään ei kuulu takaisin. Aluksi lapseni piirsi isänpäiväksi kortin, mutta muöhemmin hän ei enää halunnut. Isä oli hylännyt hänet hän sanoi.
Löysin uuden elämänkumppanin ja pian lapseni pyysi, että hän saa sanoa häntä isäksi. Aluksi se tuntui hyvinkin oudolta, mutta nyt siihen on jo tottunut. Hän on se joka on ollut lapseni kasvattaja. Hän on siis lapseni uusio-isä ja on ehdottomasti ansainnut isänpäivän ja saa myös sen.Heillä on erittäin hyvä suhde ja oudompi ei edes tiedä, että hän ei ole biologinen isä.
Hyvää isänpäivää kaikille isille, myös lapseni isälle.
Meidän
uusio-isänpäivänä
1
524
Vastaukset
- teille!
Jostain luinkin kommentin,
ettei siittäjä ja kasvattaja ole aina sama henkilö.
Mutta isänä (tai sen roolissa) voi molemmat toimia,
joko huonosti tai erittäin hyvin!
Ei se veriside aina mitään sano...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453