(((Wintertime winds)))

AROSUSI-09

"Blow cold this season.Fallin in love,Im hopin to be.Wind is so cold,is that the reason?Keepin you warm,your hands touching me.Come with me dance my dear,winters so cold this year.You are so warm.My wintertime love to be..."

13

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rawk

      Tämä on niitä Kriegerin hippisanoituksia joita Morrison inhosi. Lukittautui studion vessaan ja huusi ettei voi laulaa tällaista paskaa. Samaan kategoriaan kuuluvat Love her madly ja se hirveä Tell all the people that you see/ follow me...etc

      • No ei ne nyt noin huonoja sentään... :) Ne on vaan totaalisen erilaisia, yksinkertaisimpia. Noo, mä nyt tykkään vaikka mistä muutenkin... Mutta onhan Morrisoninkin jotkut sanoitukset ihan ku palaneen pässin päästä, vaikka loistava olikin. :D


      • AROSUSI-09

        Tästäkin kuvittelin,että J. olis vetänyt biisin tosi herkässä fiiliksessä :D Whatever;Mun lemppareita:)


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        No ei ne nyt noin huonoja sentään... :) Ne on vaan totaalisen erilaisia, yksinkertaisimpia. Noo, mä nyt tykkään vaikka mistä muutenkin... Mutta onhan Morrisoninkin jotkut sanoitukset ihan ku palaneen pässin päästä, vaikka loistava olikin. :D

        kaikissa LSD-n sateenkaariväreissä.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        kaikissa LSD-n sateenkaariväreissä.

        juuri. :D Ja viinan huuruissa.


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        juuri. :D Ja viinan huuruissa.

        että vähän ennen kuin kuoli ammeeseen,Jim oli läski viskisieppo ja sitten vähän ajan päästä siellä ammeessa aika hoikka kundi...Pitäs joskus katsoa leffa uudestaan:/ Tuliko toi jossain vaiheessa telkkarista?Muistatko?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        että vähän ennen kuin kuoli ammeeseen,Jim oli läski viskisieppo ja sitten vähän ajan päästä siellä ammeessa aika hoikka kundi...Pitäs joskus katsoa leffa uudestaan:/ Tuliko toi jossain vaiheessa telkkarista?Muistatko?

        muuten kauaa, kun leffa telkkarista tuli. Meni itellä ihan ohi tosin. En tiedä tuleeko milloin seuraavan kerran. :) Mun on aina pitänyt toikin jostain vuokrata tai ostaa, mut ku ei ni ei... Ei muista mitään koskaan. :/


      • AROSUSI-09
        Flutteri kirjoitti:

        muuten kauaa, kun leffa telkkarista tuli. Meni itellä ihan ohi tosin. En tiedä tuleeko milloin seuraavan kerran. :) Mun on aina pitänyt toikin jostain vuokrata tai ostaa, mut ku ei ni ei... Ei muista mitään koskaan. :/

        Ennenkuin tunnelin Anttila meni kiinni,niin näin sen dvd-n siellä alehyllyssä.Tais olla kympin.Piti hakea seuraavana päivänä,mutten sitten hakenut:)No,kerkiihän ton...


      • Saikku
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ennenkuin tunnelin Anttila meni kiinni,niin näin sen dvd-n siellä alehyllyssä.Tais olla kympin.Piti hakea seuraavana päivänä,mutten sitten hakenut:)No,kerkiihän ton...

        CdOn.com:n sivuilta. Reilun 10 ekee


      • AROSUSI-09

      • just se
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        kuitenkin vielä liikkeellä,että uskon löytyvän vielä seuraavat sata vuotta leffadivareista:) http://www.kolumbus.fi/leffakauppa/Leffakauppa/indextest.htm http://www.filmifriikki.fi

        Itsekin ihan ensimmäiseksi tuon leffan ostin kun huusholliin dvd-soitin muutama vuosi sitten tuli, mutta sen suomennokset olivat niin kertakaikkisen ja pöyristyttävän kehnot, että palautin läpyskän kauppaan! Ja ihan periaatteesta!

        Maksoin siitä silloin 19,90 ja kyllä siihen hintaan jo pitäisi sentään saada kunnollista kamaa. - Ei sillä ettäkö minä niillä tekstityksillä mitään tekisin, kun olen elokuvaa vahdannut varmaan noin 78 kertaa, ja muistan sen ulkoa niin suomeksi kuin englanniksikin mutta... Kuten sanottu, periaatekysymys!

        Nyt kyllä jo vähän harmittaa. Täytyy se vissiin jostain hommata uudestaan, koska se nyt vähän niinkuin kuuluu kalustoon... VHS kyllä löytyy, alkanee vaan jo piakkoin kulua puhki :/

        Val Kilmer muuten tekee leffassa huipputyön, siksi se kuuluukin lempinäyttelijöihini :)


      • AROSUSI-09
        just se kirjoitti:

        Itsekin ihan ensimmäiseksi tuon leffan ostin kun huusholliin dvd-soitin muutama vuosi sitten tuli, mutta sen suomennokset olivat niin kertakaikkisen ja pöyristyttävän kehnot, että palautin läpyskän kauppaan! Ja ihan periaatteesta!

        Maksoin siitä silloin 19,90 ja kyllä siihen hintaan jo pitäisi sentään saada kunnollista kamaa. - Ei sillä ettäkö minä niillä tekstityksillä mitään tekisin, kun olen elokuvaa vahdannut varmaan noin 78 kertaa, ja muistan sen ulkoa niin suomeksi kuin englanniksikin mutta... Kuten sanottu, periaatekysymys!

        Nyt kyllä jo vähän harmittaa. Täytyy se vissiin jostain hommata uudestaan, koska se nyt vähän niinkuin kuuluu kalustoon... VHS kyllä löytyy, alkanee vaan jo piakkoin kulua puhki :/

        Val Kilmer muuten tekee leffassa huipputyön, siksi se kuuluukin lempinäyttelijöihini :)

        voi ottaa ylimääräisenä hupina,jos muuten pysyy juonessa kärryillä:D Joskus keräsin jonkun helvetin kerhon kautta James Bondeja ja filmien suomennokset oli tasosta päätellen tehnyt joku ala-asteen luokka.../Mutta niin joo.Mä en siitä elokuvasta oikestaan muista kuin kohtauksia sieltä täältä ynnä taustatiedoista sen,että Oliver Stone kuunteli bändiä Vietnamissa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe