miehille?
Onko Kotkassa
11
4091
Vastaukset
- selvää
nimeä en muista, mutta Summassa on vuokraamo.
- kyllä
Kotkassa juhlapukuja vuokraa neittamon juhlapalvelu.
Haminassa Koiviston Pukuvuokraamo.
Itse olen käyttänyt molempia ja suosittelen lämpimästi Koiviston Pukuvuokraamoa! Hinnat ovat
kohtuulliset ja palvelu hyvää. Neittamon hinnat ovat kalliimpia kuin Koiviston ja Koivistolla on laajempi valikoima kokojen suhteen!
Koivistolle pitää muistaa soittaa ja varata aika! - toi Koivisto
kyllä kirjoitti:
Itse olen käyttänyt molempia ja suosittelen lämpimästi Koiviston Pukuvuokraamoa! Hinnat ovat
kohtuulliset ja palvelu hyvää. Neittamon hinnat ovat kalliimpia kuin Koiviston ja Koivistolla on laajempi valikoima kokojen suhteen!
Koivistolle pitää muistaa soittaa ja varata aika!siellä Summassa.
- kö?
kyllä kirjoitti:
Koivistolle pitää muistaa soittaa ja varata aika!Neittamon kotisivuilta ei löydy kun morsiusupukuja?
- siellä..
toi Koivisto kirjoitti:
siellä Summassa.
Summan/Hillon rajalla..
Osoite on Haanvuorentie 68, 49420 Hamina
Puh.05-3554593 - en osaa..
kö? kirjoitti:
Neittamon kotisivuilta ei löydy kun morsiusupukuja?
sanoa juuta enkä jaata, mutta viime talvena oli hänellä vuokrattavana miesten juhlapukuja. Olisin vuokrannut miehelleni smokkipaidan sieltä, mutta Koivisto olikin halvempi ja muutenkin parempi vaihtoehto!
- Anonyymi
Haminassa Pörölammella, Koiviston Mattopesula Hamina
- Anonyymi
Ei ole normaali kokoisille miehille. Porvoossa lähin
- Anonyymi
Mitä pitäs miehille Kotkasa olla? Pujamavuokraamo?
- Anonyymi
Ei kun kondomeja.
- Anonyymi
Kotkalaiset ei älyä miten toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun52718155Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi482183Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3361656Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2811580Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671164- 1101123
- 541103
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l181013- 38898
- 67879