kertokaa minulle koirarotuja ruotsiksi.minulla on jo muutama, mutta tahtoisin lisää...
tässä listani johon voit lisäillä uusia rotuja:
bernhardinkoira(sanktbernhardshund), saksanpaimenkoira(schäfer), villakoira(pudel),
ajokoira(stövare), mäyräkoira(tax), collie(collie), snautseri(schnauzer), tanskandoggi(grand danois)...kiitos jos autat minua...=)
koirarotuja på svenska
6
3117
Vastaukset
- mä
Kultainennoutaja-Goldenretriever
Labradorinnoutaja-labradorshund
dalmatialainen-dalmatin
bulldoggi-bulldog
Afgaani-afganshund
Berninpaimenkoira-Berner sennenhund
Samojedi-samojedshund
Snautseri taitaa kyllä olla ruotsiksi-snautser,ja ajokoira-strövare...(tai sitten sulla on vain kirjoitusvirhe =)
tässä sulla nytten oli joitakin rotuja!jos muistan lisää niin kirjoittelen...=)- Milla
pientä kirjoitusvirhettä löytyy:
det heter faktiskt: Ladrador(hund), Dalmatiner, Afgan(hund), Samojed, eli jätetään ne turhat s-kirjaimet pois. - Milla
Suomen pystykorva = Finsk Spets
Karjalan karhukoira = Karelsk Björnhund
Karkeakarvainen Mäyräkoira = Strävhårig Tax - mä
Milla kirjoitti:
pientä kirjoitusvirhettä löytyy:
det heter faktiskt: Ladrador(hund), Dalmatiner, Afgan(hund), Samojed, eli jätetään ne turhat s-kirjaimet pois.joo okei....sori! =) vaikka äidinkieleni on ruotsi....niin usein niitä virheitä kuitenkin löytyy...heh =)
- löytyy
Milla kirjoitti:
Suomen pystykorva = Finsk Spets
Karjalan karhukoira = Karelsk Björnhund
Karkeakarvainen Mäyräkoira = Strävhårig Taxtiibetinterrieri- tibetansk terrier
=)
- Anonyymi
olen töissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254849- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483185- 542677
- 2082662
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091575