tyttöystävää pannaan ja katsot vierestä

kung

Voi hemmetti. Menin ihan sekaisin kun katsoin linkissä olevia videopätkiä (ks. 2 ensimmäistä videota). -> http://www.romanvideo.net/MoviePreviews/fromrussia.htm


Onko muita joita kiihottaa, jos nainen nöyryyttää teitä? Tai kiihotutteko jos kuvittelette että vieras mies panisi tyttöystävääsi ja joutuisit/saisit katsoa sitä vierestä? Oma rakas jonkun toisen "naulattavana". Miten pahalta ja samalla kiihottavalta se tuntuu, outoa. Ihan uusi fantasia minulle, mitenköhän toimisi käytännössä...

28

7306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen vastaa

      Ajatuksena kiihottavaa varmasti, mutta mieti ennen kuin lähdet toteuttamaan. Mitäs jos se lopulta tuntuisikin niin pahalta, että et pystyisi sitä hyväksymään. Se muuttaisi suhteenne lopullisesti.
      Jokaisella on jos minkäkinlaisia fantasioita, eikä niitä pidä kaikkia toteuttaa. Eiväthän ne mitään fantasioita enää toetuttamisen jälkeen ole.

    • POP

      Laivalla vaimolle ehdotin että iskee miehen, joka kyyläs sitä koko illan ja että menis sit panemaan sitä meidän hyttiin ja tulisin sit yllättään. Olisi kiva nähdä kaverin ilme ku ns. aviomies yllättää.. Mutta sitte hyppäiskin vaan kelkkaan..

      Mutta vaimo ei suostunut vaan itse asiassa antoi mulle avarin ja suuttu ku ees ehdotin moista..

      Nuorempana muutaman silloisen tyttöystävän kanssa olen vastaavaa tehnyt eli naittanut tyttöystävääni täysin vieraalle miehelle ja on sanottava että äärettömän kiihottavaa oli katsoa kun vieras mies panee omaa rakasta. Nämä suhteet eivät päättyneet näiden juttujen takia vaan en ollut vielä silloin valmis sitoutumaan kovin pitkäksi aikaa.

      Oma itsetunto pitää olla hyvä ennen kuin tollaisia lähtee tekemään, tai siitä voi tulla suhteelle erittäin tuohoisa episodi.

      • lollipop99

        varmasti sait nukkua eri sängyssä vai mitenkö laivaleikka päättyi??


      • LittleNaughty

        Miksei minua vastaan tulleet miehet ole koskaan moista ehdotellu? Ois niin hauskaa tuollanen. Omistushaluisia rontteja vain kaikki olleet. Harmi ku sait bitchläppiä, toivottavasti ei oo poski kipee enää :)


      • POP
        lollipop99 kirjoitti:

        varmasti sait nukkua eri sängyssä vai mitenkö laivaleikka päättyi??

        Muutaman tunnin se mökötti, mutta kyllä se siitä ohi meni.. Ihmettelen vaan että miksi moiseen ei voi suostua. Epäilen kylläkin että hän ajattelee että minäkin sitten vaatisin että pitäisi saada kahta naista. Vaikkakaan siitä ei tässä tapauksessa ole kyse.


      • POP
        LittleNaughty kirjoitti:

        Miksei minua vastaan tulleet miehet ole koskaan moista ehdotellu? Ois niin hauskaa tuollanen. Omistushaluisia rontteja vain kaikki olleet. Harmi ku sait bitchläppiä, toivottavasti ei oo poski kipee enää :)

        Suurin osa tuntemistani miehistä ei suostuisi ikinä, että tyttöystävää tai vaimoa pantaisiin ja itse katsoisi.. Kai se on se huono itsetunto mikä aiheuttaa sitä mustasukkaisuutta ja omistushalua. Pelkää että entäs jos se vieras mies onkin parempi sängyssä jne.. Kuten aikaisemminkin sanoin niin itsetunto on oltava kohdallaan näissä leikeissä.

        Olen useasti saanut yhdenillan hoidon suostumaan siihen että kaverinikin panee sitä ja muutaman kerran on laitettu kaikki reiät täyteen.. Saan itse helposti baarista naisia mukaani ja miksi en jakaisi heitä myös kavereilleni.. Ei se ole minulta pois päin vastoin.. Ja parastahan siinä on kun kaikki nauttivat.. Naiset ovat olleet aika hekumoissaan noista tilanteista.. Muutamalla kaverillani vaan on vaikeuksia saada seisomaan kun on toinen mies mukana.. Itseäni ihmetyttää moinen koska itseäni kiihottaa valtavasti katsoa vierestä kun vieressä naidaan ja kunnolla..

        Mutta sanottava on että jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta itse olen vain kiinnostunut kaikesta vähän erilaisesta sekä seksissä että muutenkin.


    • M40+

      Eli eipä tuo nöyryyttäminen erityisesti kiehdo, sillä tuo meno oli kyllä melkoisen rankkaa ainakin minulle... Mutta se kieltämättä kiihottaa ja paljon, kun toinen mies panee naistani :)

      Ja tätä on kyllä kokeiltukin, ilman mitään ongelmia kenenkään taholta...

      Pitää sitten aina muistaa, ettei kukaan meistä ole maailman paras panomies. Parempi sekin kuin kyvytön ja osaamaton säheltäjä. Jos ei pää kestä nähdä että naisesi voihkii hekumansa huipulla ja saa elämänsä kyydit, niin ei kannata haaveilla edes kokeilevansa.

      • Kokemusta on

        Kerran kokeillut ja täytyy sanoa että oli tosi kiihottavaa kun tyttöystävä suuteli sängyllä toisen miehen kanssa.
        Puhumattakaan siitä kun hän alkoi ottamaan suihin toiselta mieheltä.
        Myös se oli tosi kiihottavaa kun hän kysyi siltä toiselta mieheltä että "joko haluat kokeilla panna mua?"
        Olin itse siinä samassa sängyssä ja naitiin vuorotellen tyttöystävääni sen toisen miehen kanssa.
        Mahtava tunne kun tyttöystävä nautti kahden miehen käsittelyssä ja sai orgasmeja puhumattakaan siitä kun se kolmas pyörä laukesi tyttöystäväni sisään.
        Jotenkin vaan ei kemiat kuitenkaan synkanneet tämän kolmannen pyörän kanssa ja niinpä se jäi tähän yhteen kokemukseen.
        Nyt on hakusessa uusi kolmas pyörä ja saas nähdä mitä tämä syksy tuo tullessaan.
        Siitä olen samaa mieltä että itsetunto miehellä pitää olla kunnossa kun tällaiseen leikkiin ryhtyy ettei siinä kaiken keskellä tule mitään mustasukkaisuus kohtauksia.


    • Anonyymi

      Eräänä kesänä juhlittiin meidän mökillä olin tyttöystävän kanssa siellä oltiin noin 18v kumpikin. Järven rannalla oli mökki kaksi halko latoa ja sauna. Myöhemmällä tyttö ystävä oli ulkona ja näkymättömissä olin huolissaan kun oli humalassa lähdin katselemaan oli kyllä lämmin ilma ei sillai vaaraa.
      Katselin saunan ja toisen liiterin kun menin toiselle liiterille kuulin puhetta. Sisällä oli Mira ja yhden tädin mies Martti, kuulin kun Martti kehui Miraa ja sen terhakkaita rintoja Miran äänestä kuuli että on humalassa kun sanoi älä koske joku tulee.
      Martti sanoi ei kukaan tule näytä minulle, Mira kuiski älä ime Martti kuiski on niin kiinteät ja nätit nännit, kuulin kuinka Mira huokaili älä sinne koske.
      Menin lähemmäs liiterissä oli seinässä pienet raot ja olin liiterin takana kukaan ei nähnyt tirkistelyäni. Martin käsi oli hameen alla sanoi olet paljas sormi liikkui sisässä huokaili olet jo märkä ja työnsi Miraa pöytänä olevaa levyä vasten ja laski housuja.
      Mira katsoi isoa kalua Martti käski ottaaa kiinni Mira puristeli ja huokasi on iso. Martti nosti hrlmat ylös ja housut alas ja pois. Mira piti kalusta kiinni ja runkkasi hiljaa. Martti nosti jalkoja ylös ja työntyi lähelle Mira yritti silloin estellä Martti ohjasi sisäään Mira kiljahti ota pois Martti vain jatkoi , ei voi ottaa työnsi Miran seljälleen ja jatkoi naintia työnsi kädet puseron alle ja puristeli rintoja Mira kietoi jalat ympärille ja nosteli pillua kohti kalua Martti kuiski sinä tyttö valut, olet ihanan kireä haluatko? Mira kuiski haluan haluan, kalu koveni housuissani katsoin naintia otin kalun ja runkkasin Mira vapisi ja ulisi sitoi jaloillaan Martii ähkäisi ja laski sisään pitkinä työntöinä. Martti sanoi menen ensin otan nämä muistoksi ja näytti pikkuhousuja. Kävelin saunalle Martti meni mökkiin, istui saunalla Mira tuli ja säikähti, mitä sinä täällä ja meni sisään Mira oli selin mietti mitä tekee menin taakse ja halasin, kuiskasin oliko iso? Mira jäykistyi kuiskasin haluan heti ja nostin hametta,
      näin kiimasta ja spermasta kirkaan pyllyn työnnyin sisään Mira huokasi etkö suutu sanoin en kiihotuin kun annoit pillua työnsin kädet pueron alle ja otin rinnoista kiinni kuiskasin olet nyt minun huora Mira levitti jalkoja pane kuin Martti se raiskasi minut työntelin voimalla Mira kiljahteli ja huokaili sinä raiskaat Mira tosiaan valui himosta ja spermasta laukesin voimalla Mira istui kalua vasten ja nojasi taakse vavisten. Mira kerkes pestä pillunsa ja lähti mökkiin kun täti tuli sisään kysyi joko lämmitetään laitettiin tulet, ja aukastiin miesten pullo.
      Täti seisoi vieressä kun sanoi, näin kun Martti tuli ladosta ja sitten Mira ja otti ryypyt, sanoin ne nai siellä Marjatta katsoi minua avasi paitaa ja kuisas ime.
      Marjatan runsaat rinnat sai minut imemään niitä pitkään, Marjatta nosti päätäni ja suuteli hymyili sinä saat naida minua tämän jälkeen aina ja katseli mökille ikkunasta.
      Menin taakse ja laskin tiukkoja stretsejä alas huokasi et kai sinä nyt, kalu oli jo kovana heiluttelin pillun suulla kalua ja painoin sisään kuiskasin sinähän haluat Marjatta levitti jalkoja, katsoin leviiä kiinteää pyllyä sanoin olet minun ilotyttö Marjatta pyllisti lisää ihanaa olla sinun saanko sanoa huora näin Marjatan kiljahdellessa Marjatta katsoi ikkunasta koko ajan että ei kukaan yllätä.
      Kiihotuin lisää kun aikuisen naisen pylly vapisi ja painoi pään käsiinsä ja sai orgasmin laskin sisäään tunsin tuli kaikki mitä enäää oli.
      Marjatta meni kädet pillussa pesulle.
      Istuttiin ulkona kun Mira tuli juoien kanssa nämä piti tuoda tänne, katsoi minua hymyillen iskin silmää Mira lähti lantio keinuen.
      Ilalla kun oli aika lähteä lähdettiin tädin mukana taksilla kun päästiin tädin luo Martti teki paukut ja Marjatta laittoi musiikkia olo huone oli tosi hämärä Marjatta haki tanssiimaan kuisakas haluan sinua tansittiin Martti tanssitti Miraa ja hieroi pyllyä itseään vasten näytin peukkua Mira antoi Martih hyväillä hämärässä rintojaan. Kun tanssitin sitten Miraa oli vähän aikaa hiljaa alkoi sanoa jotain sanoin sinä anna Martilla ja Marjatta minulle, tansittiin Mira rutisti ja suuteli kuiskas haluaako Marjatta? Kuiskasin haluaa olla minun huora. Mira kuiskas olenko minä sitten Martin.
      Istuttiin jonkin aikaa Marjatta nousi ja sanoi nukun Esan kanssa tytön huoneessa mennään. Heti huomeessa Marjatta halasi haluan hulluna ja riisui itseään, oltiin alasti Marjatta laskeutu ja imasi kaln nieluun imi ja nuoli kuiskas olen pitkään halunnut olla näin.
      Nostin Marjatan ja työnnin sänkyyn seljälleen ja suutelin Mira huusi jo toisessa huoneessa Marjatta katsoi läheltä ja hymyili tyttösi saa kunno kyrpää kuunnelttin kuinka Mirä kiljui menin hiljaa alemmas ja suutelin pillua Marjatta nosteli lantiota kuiskas niin ihanaa olet hellä antoi imeä pitkään vavahteli ja nautti veti minua päällensä kun työnnyin kerralla olen halunnut sinua pitkään ja katsellut haluan antaa kunnolla ja sen tunsi sanoin minä olen myös haaveillut sinusta ja että raiskaan sinut Marjatta kiljasraiskaa vaan ja tuli pian

    • Anonyymi

      Ihan kiihottavaa tuo on ..käytännössäkin. Tietenkin vaatii selkeät pelisäännöt etukäteen ja ennen kaikkea sopivat luonteet parilta. Kannatta ensin keskustella asiasta pidemmän kaavan mukaan, ei tule sitten jälkipuheita. Tuo on kahden kauppa ja sen kolmannen tai useamman "korvapuusti". Jos juttu on vain seksiä, eikä aleta seurustelemaan, asia voi mennä hyvin. Kaikille luonteille tuo ei sovi. Tuollainen Hotwife / Cuckold suhde voi olla hyvin otollinen harrrastukselle.

      • Anonyymi

        Varsin viisaita puhut. Mulla on tuollainen Hottis vaimona ja olen nuoresta pojasta asti ollut aisurihenkinen. Meillä ei alisteta ketään, vaan kaikki on ns. tasapuolista. Muutamia asioita on sovitty. Eli tuo seurustelukielto, kummankin on hyväksyttävä mahdollinen kumppani, ja saman kanssa ei kolmea kertaa useammin, jotta ei synny tuttavuuksia. Ja nämä on tehty selväksi myös sille kolmannelle.


    • Anonyymi

      Noihin juttuihin liittyy usein myös muita fetisseiksi luokiteltavia juttuja. Latina Prefers Getting Free Used Instead Of Giving Out Candy On Halloween.

      • Anonyymi

        Siis vaikkapa tuo. Latina Prefers Getting Free Used Instead Of Giving Out Candy On Halloween.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vaikkapa tuo. Latina Prefers Getting Free Used Instead Of Giving Out Candy On Halloween.

        Vautsii, tuo on jautaa. Haluaisin kokeilla, jos mieheni antaisi luvan. Fantasioin roolileikeistä, johon kyllä seksikin liittyy. Ai, mut taisin olla ainut nainen tällä miesten palstalla, Sorry... Sorry..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vautsii, tuo on jautaa. Haluaisin kokeilla, jos mieheni antaisi luvan. Fantasioin roolileikeistä, johon kyllä seksikin liittyy. Ai, mut taisin olla ainut nainen tällä miesten palstalla, Sorry... Sorry..

        Hei, älä mene vielä, yksi nainen aina tälläisten tumputtajien joukossa on ihan Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vaikkapa tuo. Latina Prefers Getting Free Used Instead Of Giving Out Candy On Halloween.

        Kolme nuorta poikaa harrastaa rivitanssia vanhemman naisen kanssa. Tuota kyllä kelpais katsella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vautsii, tuo on jautaa. Haluaisin kokeilla, jos mieheni antaisi luvan. Fantasioin roolileikeistä, johon kyllä seksikin liittyy. Ai, mut taisin olla ainut nainen tällä miesten palstalla, Sorry... Sorry..

        No toivottavasti et ole ainoa nainen täällä ❤️.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme nuorta poikaa harrastaa rivitanssia vanhemman naisen kanssa. Tuota kyllä kelpais katsella.

        Ei paha ollenkaan, olis kiva katsella.


      • Anonyymi

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme nuorta poikaa harrastaa rivitanssia vanhemman naisen kanssa. Tuota kyllä kelpais katsella.

        Vain unelmissas onneton eunukki


    • Anonyymi

      Parivaihto on ihan sieltä, mutta tuo kolmen kimppa on ihan ok. Siinä ei oo sitä säätämistä niin paljoo.

      • Anonyymi

        Ei tuo katseleminen ole ahdistavaa millään tapaa. Kannattais mennä kokeileen ensin johonkin vaikka Saksaan seksiclubiin, niin tietäis miltä se todelisuudessa tuntuu.


      • Anonyymi

        Miehenä minusta parinvaihto on kyllä aikamoista "säätöä" ja kerron tuon kokemuksesta. Sen sijaan katseleminen, kun vaimo harrastaa seksiä, vaikka sitten useammankin kanssa on ihan ok. Ja tämäkin 7 vuoden kokemuksesta :-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä minusta parinvaihto on kyllä aikamoista "säätöä" ja kerron tuon kokemuksesta. Sen sijaan katseleminen, kun vaimo harrastaa seksiä, vaikka sitten useammankin kanssa on ihan ok. Ja tämäkin 7 vuoden kokemuksesta :-

        Sama täällä. Varsinainen parinvaihto ei toimi. Joku haluaa enemmän kuin toinen ja totuus on että toinen puolisoista on aina viehättävämpi.

        Tykkään enemmmän että vaimoa nussitaan kimpassa. Vaimo saa kunnolla ja vaimo saa olla kunnolla lutka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Varsinainen parinvaihto ei toimi. Joku haluaa enemmän kuin toinen ja totuus on että toinen puolisoista on aina viehättävämpi.

        Tykkään enemmmän että vaimoa nussitaan kimpassa. Vaimo saa kunnolla ja vaimo saa olla kunnolla lutka.

        Ja mitä isompi kyrpä vaimoa panee sen kiihottavampaa se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo katseleminen ole ahdistavaa millään tapaa. Kannattais mennä kokeileen ensin johonkin vaikka Saksaan seksiclubiin, niin tietäis miltä se todelisuudessa tuntuu.

        Huora mikä huora


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä minusta parinvaihto on kyllä aikamoista "säätöä" ja kerron tuon kokemuksesta. Sen sijaan katseleminen, kun vaimo harrastaa seksiä, vaikka sitten useammankin kanssa on ihan ok. Ja tämäkin 7 vuoden kokemuksesta :-

        Parinvaihdossa on aina ongelma että on kaksi naista, usein naisten kemiat ei kohtaa ja tulee ongelmia. Useampi mies niin jos ei nyt ihan kaikki natsaa se ei haittaa... Ja jos joku mies ei osaa käyttäytä sen voi käskeä pois, jää vielä muut paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huora mikä huora

        No mihinkään hintaan sulta irtisanoa.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe