Isäni kuoli, kun oli 4 vee. Siitäpä alkoi ruljanssi, jota kesti 12 vuotta, 16 v:n ikään mennessä olin tuona aikana kuudessa kodissa ja neljässä perheessä. Joissain oli muitakin lapsia ja heillä oli isä..
Muistutettiin ettei juhla koske minua; isätöntä. Kuten ei äitienpäiväkään, koska äitini oli tiessään. Vankilassa yms.
Omat lapseni oppivat jo pieninä, että äitienpäivän aamuna valmistimme yhdessä Äidille aamiaisen, ennakolta hankitut lahjat ja herätimme laululla..
Äidin mielestä koko isänpäivän juhlinta oli 'kaupiaitten turhaa hössötystä'..
Muinakin päivinä keittiötyöt kyllä mieluusti sujuivat. Olenhan kokki...
Nyt aikuistuneet lapset kyllä muistavat ja juhlahetkemme on olla se päivä yhdessä - lastenlapset mukana.
Kiitollisin mielin sen ajan yhdessä olemme..
Kaihoisaa
isätön
1
519
Vastaukset 1
- Eronnut
Lapsuutesi on ollut kovin koruton ja karu.Todella hienoa,että nyt voit viettää ISÄNPÄIVÄÄ läheistesi kanssa.Oma isäni on kuollut
ja omat aikuiset lapseni viettävät ko.päivää oman
isänsä kanssa.Mukana on myös pojanpoika 4,5v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus60685- 46655
- 51642
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552