Kertokaa kaikki mitä tiedätte...oireet?Hoito?Mitä erilaisa hoitokeinoja?Lähteekö hiukset päästä?
Kertokaa ihan KAIKKI mitä tiedätte!Ja laittakaa linkkejä, jos tost on netis jotn...
Aivokasvain
3
1458
Vastaukset
- mika
Puhevaikeudet, päänsärky aamuyöstä, muutokset näössä, persoonallisuuden muutokset, vaikeudet kävelyssä.
Leikkaamaan nuo pyritään jos suinkin mahdollista. Siltä alueelta, jolta kasvain poistetaan hiukset pitää leikata. Aivokasvain on usein syövän etäpesäke, ja silloin joudutaan käyttämään sädehoitoa. Sädehoidon seurauksena kaikki karvat lähtee vartalosta, niin hiukset kuin kulmakarvat. Mutta nykyään on niin hienoja peruukkeja, että hiusten lähtö ei kenellekään pitäisi olla se suurin ongelma mikäli sädehoitoon ryhdytään.- hoidosta
Hoito riippuu siitä minkä merkkinen kasvain sattuu olemaan.
On olemassa hyvän- ja pahanlaatuisia.
Molemmat yleensä leikataan, koska hyvänlaatuinenkin painaa tärkeitä hermoalueita aiheuttaen eril. häiriöitä.
Pahanlaatuisia hoidetaan lisäksi sädehoidolla ja syöpälääkkeillä.
Molemmilla hoitomuodoilla lähtee hiuksia päästä. Lääkkeellä enemmän,
tulee pahoinvointia, ruokahaluttomuutta, turvotuksia, ym..
Hoidon aikana kannattaa keskittää ajatukset parenemiseen ja sivuoireiden hallitsemiseen.
Hiukset ei ole pääasia, (heh, onhan, eri tavalla). - Huolestunut..
Mulla on kaikkia noita oireita...
Päätä kyllä särkee muulloinkin.
Ja kaverit on sanonu, että on ihan eri ihminen
kun ennen.. Jne...
Voiko ne johtua jostain muustakin??
Voiko murrosikäsellä olla kasvain??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161321ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191215- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191045- 541003
- 781003