Katsoin eilen Euromarketin lehteä ihan vain vilkaistakseni.. SITTEN HUOMASIN PIRATES OF THE CARIBBEAN - KUOLLEEN MIEHEN KIRSTU DVD PAKKAUKSEN!!!
Ja ajatelkaa, vain 25e! Mä kyllä toivon ainaki joululahjaks, se oli joku special edition! *___*
KUOLLEEN MIEHEN KIRSTU DVD:LLE!!
16
1186
Vastaukset
- <3.
Juu.. se on tulos kauppoihin koht
- ofthe
Mooi!
Eli milloin ois takalleen ottaen tulossa?(päivämäärä) tiedättekö... - :D.
ofthe kirjoitti:
Mooi!
Eli milloin ois takalleen ottaen tulossa?(päivämäärä) tiedättekö...Pirates of the Caribbean tulee dvd:ille 20 marraskuuta :D
- ofthe
:D. kirjoitti:
Pirates of the Caribbean tulee dvd:ille 20 marraskuuta :D
Vasta silloin. Miten sitä mainostettiin jo euromarketin kuvastossa? Tiedättekö :):):)
- mie..
Elikkä kyllä se tulee pikkasen aiemmin jo, tän viikon perjantain, 17.11. Ainaskin Sokoksella oli niin, 24,90,- ja vielä 2 disc edition.. Ostelemaan siis =]
- ofthe
No sit ei muuta ku ostamaan! :)
- ofthe
Jee!
Sit ei muuta ku ostamaan ettei kerkee loppua!
- villivarsaN
se pirates of the caribbeanin juttu.... ja muutenkin tiiän jo siit kolmosesta kaiken... :) jatko vaan lisää... mut siihen se kai loppuukin..
- JcDII
DVD löytyy jo hyllystä...
- ofthe
juu, nii mullaki se on jo tietokoneella mut aika huono kuva vaa ja dvd:llä on vielä ne lisämateriaalit ja sen takii ostan vielä sen dvd:n :)
- villivarsaN
ofthe kirjoitti:
juu, nii mullaki se on jo tietokoneella mut aika huono kuva vaa ja dvd:llä on vielä ne lisämateriaalit ja sen takii ostan vielä sen dvd:n :)
näköjään te ootte johnny fanei...`? niin mäkin mut eniten orlando bloom on siin kanssa hyvä 3>3> no joo... kolmonen tulee teattereihin vasta ens kesänä...
- nasu93
se sit tuli kauppohin tänään nimittäin pirates of the caribbean: dead man's chest!!! :))) Se on pakko saada toivon sitä kyl joululahjaks, Johnny on niiiin hyvä näyttelijä ja niiiin muuntautumis kykyinen..
- gkjgkjhg
Ostin jo eilen sen special editionin ja makso jtn 14-20e...
- nasu93
katoitko niit bonus materiaaleja jo?! :)
- Tiesin jo
Nytkö te vasta kuulitte tästä?? No onpa suuri uutinen. Itse tiesin tämän jo pari kuukautta sitten.
- ofthe
Joo niin kyllä olen tiennyt siitä jo paljon aikaisemmin, mutta kun tuli kauppoihin vihdoin siitä tuli näköjään kauhea kohu :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510156Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707