Katsoin eilen Euromarketin lehteä ihan vain vilkaistakseni.. SITTEN HUOMASIN PIRATES OF THE CARIBBEAN - KUOLLEEN MIEHEN KIRSTU DVD PAKKAUKSEN!!!
Ja ajatelkaa, vain 25e! Mä kyllä toivon ainaki joululahjaks, se oli joku special edition! *___*
KUOLLEEN MIEHEN KIRSTU DVD:LLE!!
16
1148
Vastaukset
- <3.
Juu.. se on tulos kauppoihin koht
- ofthe
Mooi!
Eli milloin ois takalleen ottaen tulossa?(päivämäärä) tiedättekö... - :D.
ofthe kirjoitti:
Mooi!
Eli milloin ois takalleen ottaen tulossa?(päivämäärä) tiedättekö...Pirates of the Caribbean tulee dvd:ille 20 marraskuuta :D
- ofthe
:D. kirjoitti:
Pirates of the Caribbean tulee dvd:ille 20 marraskuuta :D
Vasta silloin. Miten sitä mainostettiin jo euromarketin kuvastossa? Tiedättekö :):):)
- mie..
Elikkä kyllä se tulee pikkasen aiemmin jo, tän viikon perjantain, 17.11. Ainaskin Sokoksella oli niin, 24,90,- ja vielä 2 disc edition.. Ostelemaan siis =]
- ofthe
No sit ei muuta ku ostamaan! :)
- ofthe
Jee!
Sit ei muuta ku ostamaan ettei kerkee loppua!
- villivarsaN
se pirates of the caribbeanin juttu.... ja muutenkin tiiän jo siit kolmosesta kaiken... :) jatko vaan lisää... mut siihen se kai loppuukin..
- JcDII
DVD löytyy jo hyllystä...
- ofthe
juu, nii mullaki se on jo tietokoneella mut aika huono kuva vaa ja dvd:llä on vielä ne lisämateriaalit ja sen takii ostan vielä sen dvd:n :)
- villivarsaN
ofthe kirjoitti:
juu, nii mullaki se on jo tietokoneella mut aika huono kuva vaa ja dvd:llä on vielä ne lisämateriaalit ja sen takii ostan vielä sen dvd:n :)
näköjään te ootte johnny fanei...`? niin mäkin mut eniten orlando bloom on siin kanssa hyvä 3>3> no joo... kolmonen tulee teattereihin vasta ens kesänä...
- nasu93
se sit tuli kauppohin tänään nimittäin pirates of the caribbean: dead man's chest!!! :))) Se on pakko saada toivon sitä kyl joululahjaks, Johnny on niiiin hyvä näyttelijä ja niiiin muuntautumis kykyinen..
- gkjgkjhg
Ostin jo eilen sen special editionin ja makso jtn 14-20e...
- nasu93
katoitko niit bonus materiaaleja jo?! :)
- Tiesin jo
Nytkö te vasta kuulitte tästä?? No onpa suuri uutinen. Itse tiesin tämän jo pari kuukautta sitten.
- ofthe
Joo niin kyllä olen tiennyt siitä jo paljon aikaisemmin, mutta kun tuli kauppoihin vihdoin siitä tuli näköjään kauhea kohu :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212