Pillerien jälkeinen ovis!

Kävi sitten ilmi etten puoleen vuoteen ovuloinut ollenkaan pillerien jälkeen. Kierto oli kyllä 28, tarkka ja LHkin nousi just samaan aikaan. Lekurille menin ku aattelin, ettei keltarauhanen toimi niinku pitää ku oletetusta oviksesta menkkoihin oli 10 päivää. No, gyne sit anto clomit ja tsadaa, heti kun niitä napsin niin johan oli ovis. Toinen viiva oli tummenpi ja maha kipeenä sekä yhdyntäkivut. Ennen clomeja on alkanu tiputtelu reilu viikkoo ennen menkkoja. Nyt oottelen menkkoja tiistaille ja ei oo tiputellu. Johtuukin vissiin siitä et ovis oli oikein oikeasti!

Nyt vaan jännäämään, et tärppäskö :) on kyllä sellanen fiilis et olis voinukki!

Mut ihan vaan muillekki tiedoksi, et kannattaa hakea apua jos tuntuu ettei kroppa toimi niinku pitäis. Mulla ei ainakaan mitään oireita tullu clomeista. Ja en olis raskaaks tullu vaikka kuinka kauan olisit yrittäny ilman clomeja..
1203
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Menin mäkin ku yli vuos pillereitten lopetuksesta, mut vieläki kipuja ja joskus tihkuvuotojaki...ei tehny mitään tai laittanu lähetettä eteenpäin koska ei olla yritetty raskautta vuotta eikä kuulema pitäs vaikuttaa siihen.

Niin, aattelin että antaa asian toistaseks olla, ku en taas haluis alkaa mitää lisähormoneja syömään, josko tää tilanne vielä mitenkään korjaantus ittestään...tässä kierrossa oonki säästyny toistaseks kivuilta ym. vaik jo kp14!

Puoli vuotta - vuosi on käsittääkseni vielä ihan normaali aika toipua pillereistä...tuskin mullakaan mitään oviksia oli läheskä heti niitten jälkeen.
Hmmm. Kuinkas sä tiedät ettet ois tullu raskaaks ilman lääkettä? Ja vaikka onkin ovis ni eihän se vielä takaa sitä että tulee raskaaks...

Mä suhtaudun siks epäröiden noihin clomeihin ku niitähä ei kuulema saa syödä montaa kk.tta putkeen ku vaarana on, et alkaa ohentaa limakalvoja siten ettei sinne voi sit mikään enää kiinnittyä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Nn niin kirjoitti:

Kävi sitten ilmi etten puoleen vuoteen ovuloinut ollenkaan pillerien jälkeen. Kierto oli kyllä 28, tarkka ja LHkin nousi just samaan aikaan. Lekurille menin ku aattelin, ettei keltarauhanen toimi niinku pitää ku oletetusta oviksesta menkkoihin oli 10 päivää. No, gyne sit anto clomit ja tsadaa, heti kun niitä napsin niin johan oli ovis. Toinen viiva oli tummenpi ja maha kipeenä sekä yhdyntäkivut. Ennen clomeja on alkanu tiputtelu reilu viikkoo ennen menkkoja. Nyt oottelen menkkoja tiistaille ja ei oo tiputellu. Johtuukin vissiin siitä et ovis oli oikein oikeasti!

Nyt vaan jännäämään, et tärppäskö :) on kyllä sellanen fiilis et olis voinukki!

Mut ihan vaan muillekki tiedoksi, et kannattaa hakea apua jos tuntuu ettei kroppa toimi niinku pitäis. Mulla ei ainakaan mitään oireita tullu clomeista. Ja en olis raskaaks tullu vaikka kuinka kauan olisit yrittäny ilman clomeja..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu