Marokko vs. Egypti

Helmikuussa

Mietimme tässä siipan kanssa lomalle lähtöä kahdeksi viikoksi. Kamppailemmekin tässä kahden maan välillä. Egyptissä olemme miettineet Sharm el Sheikhiä ja Marokossa Agadiriä. Onko täällä ketään,kenellä olisi kokemuksia kummastakin paikasta ja voisi neuvoa paikan valinnan suhteen?Muutenkin haluaisin kuulla kokemuksia varsinkin Marokosta. Riittääkö siellä lämpöä helmikuun alussa? Kokemuksia pliis :D

3

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin Marokkoon..

Eli siis Marokkoon mieluummin. Egyptissä terrori-iskujen vaara, vaikka sekin aika epätodennäköistä. Huonolla tuurilla turisti kohteissa pommi saattaa räjähtää. Marokon väestöä kehuneet ystävällisemmiksi ja vieraanvaraisemmiksi. Egyptissä sinisilmäinen tulee helposti huijatuksi. Ja paikkana Marokko siistimpi kuin Egypti. Matkanjärjestäjät varoittelevatkin Egyptiin menijöitä mahdollisiin vatsa vaivoihin.. Itse valitsin talviloma vaihtoehdoista Marokon Adgadirin

• msr

Voin kertoa vain sharmista sillä vasta maaliskuussa menen agadiriin.Olin sharmissa toissa vuonna ja voin vain sanoa, että fantastinen paikka!!Niin siistiä ja puhdasta-ihmiset ystävällisiä-ranta aivan ihana(myös siisti ja puhdas)olo oli kyllä turvallinen koko loman ajan-vaikka illat shoppailimme ystävättäreni kanssa (siis 2 naista pimeässä yössä)ei kertaakaan tuntunut olo turvattomalta. Vartioita on joka kadun kulmassa...meillä oli myös lapsia 1v-7v mukana eikä kellään ollut vatsa vaivoja-kaikilla mahtava reissu.Tämän paikan suhteen voin sanoa, että millon vaan lähtisin uudestaan-mutta periaate on että uusia paikkoja on nähtävä...Toivottavasti agadir yltää samaan...ai niin:olin maaliskuussa ja koko viikko 30-yhtenä aamuna tipautti muutaman pisaran vettä ja lämpö laski 25:een-iltapäivällä sitte nahka taas paloi...

• buuuuuu

Surkea paikka! Marokko on paras!
        Kannattaa käydä muuallakin kuin agadirissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      249
      45399
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      33
      11272
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      211
      10902
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9731
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8538
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      230
      6539
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3230
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2269
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      39
      1747
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1540
    Aihe