Omistan 84-litraisen lasiterraarion. Mitat ovat 60 x 35 x 40 (pituus, leveys, korkeus). Tietojeni mukaan se sopii minihiirille.. Ajattelin ottaa siihen naarashiiriä. Naaraat kuulemma viihtyvät paremmin laumassa joten sen vuoksi voisin mahdollisesti hankkia "minilauman". Tai sitten vain kaksi hiirtä. Mutta jos ottaisin tuohon naarashiiriä niin montako siihen mahtuisi?
Minihiiren terraario
2
278
Vastaukset
- Jessie
Hiiriä toki terraarioosi mahtuu, mutta kannattaa ajatella aina sitä, kuinka paljon aiot viettää aikaa hiirtesi kanssa ja kuinka ahtaisiin tiloihin ne todella haluat laittaa?
Pienemmät tilat sopivat toki, jos hiirillä vain todella on aktiviteettimahdollisuuksia ja pidät niitä säännölisesti myös hänkin ulkopuolella vapaana.
Itse olen hiiriäni pitänyt vain jenkkisänkyni päällä, mutta ne saavat vipeltää siinä hyvinkin paljon. Mielenkiintoa ja hajuja kyllä aina riittää! Siltikin olen pitänyt hiukan isommassa terraariossanni vain kahta "lasta" jotta ne todella ovat onnellisia elintilassaan. - suski87
Tuon kokoiseen mahtuu ihan hyvin 3-5 hiirtä. Itseasiassa hiirille tulee useammin riitaa jos lauman sijoittaa liian suureen terraarioon, jolloin ne alkavat monesti vallata itselleen omia reviireitä ja taistella niistä. Kannattaa muistaa tehdä terraarioon tarpeeksi tiheä kansiverkko, esim. 10*10mm verkko on jo liian isoa minejä ajatellen. Tasoilla ja piilopaikoilla saa myös helposti lisättyä touhuilulisää ja aktiviteettien määrää.
Hiiristä löytyy paljon asiaa myös osoitteesta www.hiirifoorumi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778