Eli aloitin tänään somac-kuurin ja aloin miettimään, että tuleeko mitään haitta vaikutuksia jos juo alkoholia joskus esim. saunan jälkee? Kun joitain lääkkeitä ei saa käyttää alkoholin kanssa.
somac + alkoholi
6
26195
Vastaukset
- ehkä vaiva helpottaa
Jos sun mahas korventaa ja on tulehdusta ruokatorvessa, mahalaukussa, pohjukaissuolessa, miksi ihmeessä juot vähääkään alkoholia?
Jätä se alkoholi niin voit ehkä jättää myös Somacin. - ei tosiaankaan
mainita mitään alkoholista. Olen itsekin Somac - kuurilla ja miettinyt samaa asiaa kuin sinä. Kahvista ja tupakasta on kyllä mainittu ettei sovellu mutta alkoholista... Kuitenkin vaikka lääketieteen opiskeluni ovat hyvin vähäiset niin tulee mieleen miksi juoda alkoholia jos sinulla on vatsakipuja. Oletko ajatellut että kipusi voivat johtua juuri alkoholista...
- -..-
mitään vatsakipui. Somac kuurin sain koska tähystyksessä näkyi haavaumia (ol vissiin pohjukaissuoli). Alkoholia en ole juonut 3 viikkoon ja olin ajatellut ottaa pari paukkua peejantaina.
- Anonyymi
Menee ihan tillin tallin ei kannata juoda.
- Anonyymi
Somac on vatsansuojalääke, jota määrätään esim. närästykseen, vatsan poltteluun, ym.
Alkoholi on aine, joka aiheuttaa vatsaan erilaista ongelmaa, närästystä, kipuilua, ym.
En ottaisi ihan samaan aikaan tuota lääkettä ja alkoholia, mutta joskus olen ottanut lääkkeen aamulla, ja illalla alkoholia. Eikä ole tullut mitään yhteisvaikutuksia.
Yleensähän ei minkään lääkkeen kanssa kannattaisi käyttää alkoholia, mutta tehköön ihmiset itse valintansa. - Anonyymi
No sitä vartenhan se on että pystyy ottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1642974Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.332816Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii371831Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K211784- 1831680
- 2061526
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3251473- 1011441
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �171249Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,711225