Eli aloitin tänään somac-kuurin ja aloin miettimään, että tuleeko mitään haitta vaikutuksia jos juo alkoholia joskus esim. saunan jälkee? Kun joitain lääkkeitä ei saa käyttää alkoholin kanssa.
somac + alkoholi
5
20043
Vastaukset
- ehkä vaiva helpottaa
Jos sun mahas korventaa ja on tulehdusta ruokatorvessa, mahalaukussa, pohjukaissuolessa, miksi ihmeessä juot vähääkään alkoholia?
Jätä se alkoholi niin voit ehkä jättää myös Somacin. - ei tosiaankaan
mainita mitään alkoholista. Olen itsekin Somac - kuurilla ja miettinyt samaa asiaa kuin sinä. Kahvista ja tupakasta on kyllä mainittu ettei sovellu mutta alkoholista... Kuitenkin vaikka lääketieteen opiskeluni ovat hyvin vähäiset niin tulee mieleen miksi juoda alkoholia jos sinulla on vatsakipuja. Oletko ajatellut että kipusi voivat johtua juuri alkoholista...
- -..-
mitään vatsakipui. Somac kuurin sain koska tähystyksessä näkyi haavaumia (ol vissiin pohjukaissuoli). Alkoholia en ole juonut 3 viikkoon ja olin ajatellut ottaa pari paukkua peejantaina.
- Anonyymi
Menee ihan tillin tallin ei kannata juoda.
- Anonyymi
Somac on vatsansuojalääke, jota määrätään esim. närästykseen, vatsan poltteluun, ym.
Alkoholi on aine, joka aiheuttaa vatsaan erilaista ongelmaa, närästystä, kipuilua, ym.
En ottaisi ihan samaan aikaan tuota lääkettä ja alkoholia, mutta joskus olen ottanut lääkkeen aamulla, ja illalla alkoholia. Eikä ole tullut mitään yhteisvaikutuksia.
Yleensähän ei minkään lääkkeen kanssa kannattaisi käyttää alkoholia, mutta tehköön ihmiset itse valintansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868