LUKEKAA!!!

Tosi tärkee

millä kanavalla TNA tulee? se ei ole niin pellepainia kuin WWE.

5

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raidmania

TNA on ihan samalla tavalla "pellepainia" kuin WWE:kin. TNA on menossa WWE:n suuntaan kokoajan niin storylineissa (esim Eric Young -storyline) kuin painissakin.

TNA tulee Spike TV:ltä.

• Striper

Myös Eurosportilta

• Markiisi5
        Striper kirjoitti:

Myös Eurosportilta

on TNA silti parempi ku WWE (vaikka se Eric Youngin stoori onki naurettava). TNA:ssa on kuiteski X-Division ja semmosia hyviä urheilijoita kuin Chris Sabin, Senshi, AJ Styles, Petey Williams, etc

• Badass
        Markiisi5 kirjoitti:

on TNA silti parempi ku WWE (vaikka se Eric Youngin stoori onki naurettava). TNA:ssa on kuiteski X-Division ja semmosia hyviä urheilijoita kuin Chris Sabin, Senshi, AJ Styles, Petey Williams, etc

Ai että päättelet TNA'ta paremmaksi, koska siellä ovat nuo 4 herraa?

• MiracleMike

TNA:n painia tulee Eurosportilta. Miksei sitäkin kannattaisi seurata mutta melko köyhä ja ankea fiilis siellä on. TNA:ssa ei osata edes pelleillä kunnolla. WWE hallitsee huumorinkin paremmin kuin TNA, vaikka makuasioitahan nämä ovat, kuten se mun mielipide, jotta RAW on hyvä ja SmackDown on PARAS show.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5720
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3566
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      117
      2789
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2488
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    6. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1839
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1616
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1530
    Aihe