että lehtikaloille on oma sivu.. siirrän kysymyksen ahavenpalstalta tänne, eli:
Siirsin kaksi lehtikalaa pienempään altaaseen ja tekivät tänään kudun. Jos poikasia tulee, niin voinko jättää emot poikasten seuraan vai pitääkö poistaa ne jossain välissä? Eli tulevatko muuten syödyksi?
Onpa huono
2
483
Vastaukset
- Rihma
Meillä ainakin emot hoisivat poikasiaan itse, niin moiras kuin naaraskin, suojelivat niitä ja jopa ruokkivat seura-akvaariossa.
Pari ekaa kutua voi mennä omiin suihin, mutta vanhemmat oppivat hoitamaan poikasia.
Älä erota vanhempia ja poikasia.- cccccc
Seura-akvaariossa kutu tuli syötyä pariinkin otteeseen, mutta omassa altassa ovat ainakin vielä hoitaneet kutua, siitä huolimatta että uskalsin sörkkiä allasta ja vaihtaa vähän vettä. Kohta pitäisi sammuttaa suodatin ja laittaa oma tekele paikalleen, sillä kutivat suodattimen kylkeen ja pelkään että kuoriutuessaan joutuvat heti suodattimen imuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672