paras trukki

GALLUPIN TYNKÄÄ

kertokaas mikä on paras trukki? omat kok. clark, cat, nissan, toyota, hyster.

9

4597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä vaivaudu

Sry vaa mut teit turhan galluppin. Ei näist kukaa kuitekaa tajuu mistää muust yhtää mitää ku joku Mooseksen vanha ukkomestari jne jne. Tai sit ne haukkuu Automiehii ja leuhkii niie olemattomilla taidoilla.

Mua kyl kiinnostas kuulla kaikien mielipiteitä trukeista , mut ku se vaa o mahotonta täällä.

• dwo

daewoo d30 ehdottomasti paras. tunteja tulee koneelle n.250-300h/kk, ja ehdottomassti parhaiten pelannut.Hallintalaitteet hyvät(vaikkakin keppiversio) kokemuksia toyota,mitsu,tcm,hyster

• Vha pieru

Kokemusta on kertynyt muutamasta merkistä: ainakin Clark, Hyster, Lansing Bagnall, Towmotor, Toyota ja Valmet tulevat mieleen.

Pelit edustivat kuitenkin eri kokoluokkia eivätkä ole ihan vertailukelpoisia keskenään. Parin erikokoisen Hysterin puikoissa viihdyin kenties parhaiten - ne toimivat johdonmukaisimmin ikään kuin minun selkäytimeni jatkeena.

Mutta mutta: tuoretta päivitettyä tietoa/kokemusta minulla ei ole jaettavaksi. Olen ajanut trukkia viimeksi 32½ vuotta sitten, toukokuussa 1974. Liki kolmannesvuosisadassa olen varmaan menettänyt jo trukinajotaitonikin...

• advadv

Tämän päivän tuntumalla voin sanoa et Toyota on mielestäni paras tuntumaltaan ja ajoltaan. Aiemmin ollut käytössä Mitsu, Nissan ja Hyster...ja nimenomaan kaasu-/dieselmoottorilla. Hytit ilmeisesti varustellaan Suomessa? Alalla reilu 10 vuotta...

• puuhajukkis

on vaan paras.

• kokemuksia:

Noista sisäkäyttöön tarkoitetuista trukeista kokemusta löytyy etupäässä Stillistä sekä Junghainrichista. (n 2000 kg nostavia koneita)

Tässä hyviä ja huonoja puolia molemmista:

Still

Mukava käyttää, järkevät ja selkeät hallintalaitteet. (3 vivun systeemi: nosto/lasku/kallistus yhdessä vivussa sekä sivuttaissiirto ja piikkien levitys omilla vivuillaan)

Hyviä ajaa (riittävän "nöyriä" ja nopeita, lisäksi vakaita = periaatteessa mahdoton kaataa)

Kestäviä

- Epämukavat penkit

Junghainrich:

Mukavat penkit

- Idioottimainen lataus systeemi joutuu avaamaan takalasin, sekä kallistamaan penkin/akunkannen ylös.

- Oudot hallintalaitteet (Joystick)

- Eivät tunnu oikein kestävän

• KALMAR LMV

on myös hyvä.

• arska

mun mielestä paras trukki on linde ja kalmar ajokokemusten perusteella

• Nakkikauppias

Hyundai oli vitun hyvä ja Linde nyt täysi paska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe