paras trukki

GALLUPIN TYNKÄÄ

kertokaas mikä on paras trukki? omat kok. clark, cat, nissan, toyota, hyster.

9

4071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä vaivaudu

      Sry vaa mut teit turhan galluppin. Ei näist kukaa kuitekaa tajuu mistää muust yhtää mitää ku joku Mooseksen vanha ukkomestari jne jne. Tai sit ne haukkuu Automiehii ja leuhkii niie olemattomilla taidoilla.

      Mua kyl kiinnostas kuulla kaikien mielipiteitä trukeista , mut ku se vaa o mahotonta täällä.

      • dwo

        daewoo d30 ehdottomasti paras. tunteja tulee koneelle n.250-300h/kk, ja ehdottomassti parhaiten pelannut.Hallintalaitteet hyvät(vaikkakin keppiversio) kokemuksia toyota,mitsu,tcm,hyster


    • Vha pieru

      Kokemusta on kertynyt muutamasta merkistä: ainakin Clark, Hyster, Lansing Bagnall, Towmotor, Toyota ja Valmet tulevat mieleen.

      Pelit edustivat kuitenkin eri kokoluokkia eivätkä ole ihan vertailukelpoisia keskenään. Parin erikokoisen Hysterin puikoissa viihdyin kenties parhaiten - ne toimivat johdonmukaisimmin ikään kuin minun selkäytimeni jatkeena.

      Mutta mutta: tuoretta päivitettyä tietoa/kokemusta minulla ei ole jaettavaksi. Olen ajanut trukkia viimeksi 32½ vuotta sitten, toukokuussa 1974. Liki kolmannesvuosisadassa olen varmaan menettänyt jo trukinajotaitonikin...

      • advadv

        Tämän päivän tuntumalla voin sanoa et Toyota on mielestäni paras tuntumaltaan ja ajoltaan. Aiemmin ollut käytössä Mitsu, Nissan ja Hyster...ja nimenomaan kaasu-/dieselmoottorilla. Hytit ilmeisesti varustellaan Suomessa? Alalla reilu 10 vuotta...


    • puuhajukkis

      on vaan paras.

      • kokemuksia:

        Noista sisäkäyttöön tarkoitetuista trukeista kokemusta löytyy etupäässä Stillistä sekä Junghainrichista. (n 2000 kg nostavia koneita)

        Tässä hyviä ja huonoja puolia molemmista:

        Still

        Mukava käyttää, järkevät ja selkeät hallintalaitteet. (3 vivun systeemi: nosto/lasku/kallistus yhdessä vivussa sekä sivuttaissiirto ja piikkien levitys omilla vivuillaan)

        Hyviä ajaa (riittävän "nöyriä" ja nopeita, lisäksi vakaita = periaatteessa mahdoton kaataa)

        Kestäviä

        - Epämukavat penkit

        Junghainrich:

        Mukavat penkit

        - Idioottimainen lataus systeemi joutuu avaamaan takalasin, sekä kallistamaan penkin/akunkannen ylös.

        - Oudot hallintalaitteet (Joystick)

        - Eivät tunnu oikein kestävän


      • KALMAR LMV

        on myös hyvä.


    • arska

      mun mielestä paras trukki on linde ja kalmar ajokokemusten perusteella

    • Nakkikauppias

      Hyundai oli vitun hyvä ja Linde nyt täysi paska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe