paras trukki

GALLUPIN TYNKÄÄ

kertokaas mikä on paras trukki? omat kok. clark, cat, nissan, toyota, hyster.

9

4993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä vaivaudu

Sry vaa mut teit turhan galluppin. Ei näist kukaa kuitekaa tajuu mistää muust yhtää mitää ku joku Mooseksen vanha ukkomestari jne jne. Tai sit ne haukkuu Automiehii ja leuhkii niie olemattomilla taidoilla.

Mua kyl kiinnostas kuulla kaikien mielipiteitä trukeista , mut ku se vaa o mahotonta täällä.

• dwo

daewoo d30 ehdottomasti paras. tunteja tulee koneelle n.250-300h/kk, ja ehdottomassti parhaiten pelannut.Hallintalaitteet hyvät(vaikkakin keppiversio) kokemuksia toyota,mitsu,tcm,hyster

• Vha pieru

Kokemusta on kertynyt muutamasta merkistä: ainakin Clark, Hyster, Lansing Bagnall, Towmotor, Toyota ja Valmet tulevat mieleen.

Pelit edustivat kuitenkin eri kokoluokkia eivätkä ole ihan vertailukelpoisia keskenään. Parin erikokoisen Hysterin puikoissa viihdyin kenties parhaiten - ne toimivat johdonmukaisimmin ikään kuin minun selkäytimeni jatkeena.

Mutta mutta: tuoretta päivitettyä tietoa/kokemusta minulla ei ole jaettavaksi. Olen ajanut trukkia viimeksi 32½ vuotta sitten, toukokuussa 1974. Liki kolmannesvuosisadassa olen varmaan menettänyt jo trukinajotaitonikin...

• advadv

Tämän päivän tuntumalla voin sanoa et Toyota on mielestäni paras tuntumaltaan ja ajoltaan. Aiemmin ollut käytössä Mitsu, Nissan ja Hyster...ja nimenomaan kaasu-/dieselmoottorilla. Hytit ilmeisesti varustellaan Suomessa? Alalla reilu 10 vuotta...

• puuhajukkis

on vaan paras.

• kokemuksia:

Noista sisäkäyttöön tarkoitetuista trukeista kokemusta löytyy etupäässä Stillistä sekä Junghainrichista. (n 2000 kg nostavia koneita)

Tässä hyviä ja huonoja puolia molemmista:

Still

Mukava käyttää, järkevät ja selkeät hallintalaitteet. (3 vivun systeemi: nosto/lasku/kallistus yhdessä vivussa sekä sivuttaissiirto ja piikkien levitys omilla vivuillaan)

Hyviä ajaa (riittävän "nöyriä" ja nopeita, lisäksi vakaita = periaatteessa mahdoton kaataa)

Kestäviä

- Epämukavat penkit

Junghainrich:

Mukavat penkit

- Idioottimainen lataus systeemi joutuu avaamaan takalasin, sekä kallistamaan penkin/akunkannen ylös.

- Oudot hallintalaitteet (Joystick)

- Eivät tunnu oikein kestävän

• KALMAR LMV

on myös hyvä.

• arska

mun mielestä paras trukki on linde ja kalmar ajokokemusten perusteella

• Nakkikauppias

Hyundai oli vitun hyvä ja Linde nyt täysi paska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1860
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      371
      1687
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1219
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1091
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      968
    Aihe