Kertokaas omia kokemuksia Ski-doo Gtx 550 / Lynx Adventure 550:stä? Jos olette testanneet molempia, kertokaa mielipiteenne, että kumpi teidän mielestänne parempi?
Kokemuksia Ski-doo Gtx 550 / Lynx Adventure 550:stä?
3
10895
Vastaukset
- ostin
Samaa pähkäilin viime keväänä, kun niillä se hinta oli sama. Päädyin lynxiin, koska siinä parempi jämäkämpi alusta. Tosin juuri alustan vuoksi skidoo on hieman kovempi kulkuinen. 1000km tuli lasten kans ajeltua ja välillä yksinkin. Takapenkki pois ja avot näppärä lyhytpenkkinen pitkätelainen fööni urheilukelkka alla.
- siihen kyllästynyt
Miten sen penki saisi pois jos se tuppaa olemaan tiellä ku umpisella ajjaa?
- GTX
Ei ole kokemuksia kuin skiidusta parilta talvelta. Mielestäni ajo-asento on mukavampi kuin lynessä, se on aika moottoripyörämäinen. Alusta vain taitaa olla heiman kovempi, mutta eipähän pohjaa niin herkästi. Ja se että skiidu on rekisteröity kolmelle on plussaa. Olen ainakin ollut tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749