Mistähän saisin Tampereella materiaalia paspartuun tekoon ja ohjeita sen leikkaukseen.
Mulla olisi paljon piirustuksia, valokuvia ja karttoja mitkä pitäisi kehystää säilöön ja esille.
paspartuun pahvi
9
1458
Vastaukset
- Kettukarkki
ihan kehystämöt. tiiä sitten myykö ne materiaaleja. muakin kiinnostaisi kyllä?
- Tuolta
http://www.inoa.fi/hakemisto/Kaupat ja ostopalvelut/Kehystysliikkeit%E4/101181/Kehysliike Malkki Oy/
Tai sitten käsintehdyn paperin/kartongin tekijältä Tampereelta. - voisi
ajatella paspiksen tilalle, on pohjuke, kaksi päällekkäin eri väristä ja eri suuruisella aukolla. Paspis on kallis ja vaikea leikata.
- että*
Näitä. kirjoitti:
haussa oli isot paspartuut (paspis) siksi laitoin vaihtoehdon, sillä ne voivat maksaa enemmän kuin kehykset.
- Aloittaja...
että* kirjoitti:
haussa oli isot paspartuut (paspis) siksi laitoin vaihtoehdon, sillä ne voivat maksaa enemmän kuin kehykset.
Ja esitin vain oman ehdotukseni näistä tarkoittaen vain näköisyyttä yleensä.. mutta taisin vain sekoittaa.. Anteeksi.
Aloittaja voi tarkoittaan vaikka niitä isojakin mitkä maksavat varmaan paljon - keskuteluahan
Aloittaja... kirjoitti:
Ja esitin vain oman ehdotukseni näistä tarkoittaen vain näköisyyttä yleensä.. mutta taisin vain sekoittaa.. Anteeksi.
Aloittaja voi tarkoittaan vaikka niitä isojakin mitkä maksavat varmaan paljontämä on ja kaikki vinkit ovat varmaankin yleensä tarpeen, pienet ja isot paspikset ;-) joku toinenkin voi saada ideoita. Tiedän vaan että isot paspikset voivat olla valmiiksi leikattuina kalliita.
- iso paspis
että* kirjoitti:
Paspartuun sisämitta olis n.40x60cm eli aika iso ja tiedän että sellasen teetättäminen maksaa.
Siksipä etsinkin tätä materiaalia, et voisi itse nysvätä mieleisensä. - poropeukaloinen
iso paspis kirjoitti:
Paspartuun sisämitta olis n.40x60cm eli aika iso ja tiedän että sellasen teetättäminen maksaa.
Siksipä etsinkin tätä materiaalia, et voisi itse nysvätä mieleisensä.Olen ollut ymmärtävinäni, ettei paspiksen teko onnistu ilman leikkuria - ei ainakaan siististi. Leikkurit ovat melko kalliita, tässä pari esimerkkiä:
http://www.tempera.fi/shop/fi/dept_85.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760