Mitä mielt uusimmasta levyst??

tykkään tykkään.....

must se oli ihan hyvä mutta odotin levyltä kyllä enemmän mutta.. kyllä hyllystä löytyy.. (= entä muilla??

6

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Demon of Power

      No minäpä sanon että kyllä tämä on jo paljon parempi, kuin bändin pari edellistä tuotosta. Pelkäsin jo kovasti ettei bändiltä tulisi enään niin kummoista matskua kuin tämä. Tykkään kyllä. Toisaalta tämäkään levy ei ihan vielä ole loistava, mutta pääsee jo aika lähelle. En tiedä pitäisikö vielä sanoa että levyllä on joitain biisejä, jotka on vielä ehkä bändin parhaimmistoa. Esim. I Am The Thorn, Lovesick For Mina, Cemetery And Sundown, Under Huntress Moon ja Heaven 17 coveri: Temptation. No ehkäpä vielä Rise of The Pentagram. Levy jättää onneksi ihan erillaisen maun suuhun, kun mitä esim. Nymphetamine, joka oli puoliksi aika mauton. Yksi iso plussa, mikä levylle täytyy kyllä vielä antaa on se, että tämä on vieläpä melkein paluu heidän alkutuotantoonsa. Antaa suuresti toivoa sille, että bändi vihdoinkin palaisi siihen. Tuota nyt voi toivoa. Voisin veikata että seuraava levy taitaakin olla vielä parempi kuin tämä. Jos Nymphetamine oli jo paljon parempi kuin Damnation ja Thornography oli jo paljon parempi kuin mitä Nymphetamine, niin ihan todennnäköistä että seuraava on parempi. Jollei ole, niin toivottavasti on ainakin samaa tasoa. Hyvä että edes näin paljon on tapahtunut edistystä Damnationista! :)

    • Draculina

      Uusin on mielestäni oikein loistava, vaikka en sitä Temptesioniä tajunnut, ilman sitä levy on huippu. Olen samaa mieltä että on parempi kuin edellinen (tai sitä edellinen).
      Toivoa sopii että jatkossa pojat petraavat ja lähestyvät täydellistä levyä!

    • sitten joku moka ja hups ka...

      super!!! paras kohta koko levyssä on byronic manissa kun dani kiljuu "just who you fucking are"

      • ...

        on se hyvä levy,mut palaisipa viel cradle of filth vanhaan..


      • Satanachia89
        ... kirjoitti:

        on se hyvä levy,mut palaisipa viel cradle of filth vanhaan..

        Vanha Cof on parasta, mut kyl tää uusinki menee.
        Damnation And A Day on huonoin cofin levyistä mun mielestä.


    • julmuuttaja

      paskaa. sanotukset on perseestä, musiikki on perseestä, danin mahtavat vocaalit on menny ihan vituiksi. kun kuulin temptationin oli lentää yrjöt ja sit lensikin kun kuulin byronic manin. alku aikojen filthissä on sitä jotain ja cruelty and the beast on viimeinen kuuntelu kelpoinen levy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      149
      3044
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2102
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2087
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      2007
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1240
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1210
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe