Heippa vaan taas kaikki. Kävin keskiviikkona fysiatrilla, joka määräsi Bonvivan rinnalle toiseksi osteoporoosilääkkeeksi Miacalcic Nasalin. Sitä suihkautetaan sieraimeen kerran päivässä. Onko teillä kokemusta tällaisesta lääkkeestä? Pakkausselosteen mukaan sivuoireita voi olla niin paljon, että riittäisi kokonaiselle kylälle. Itse en vielä sivuoireista tiedä, kun suihkautin sitä ensimmäisen kerran nessuun vasta tänä aamuna.
Toinen lääke Bonvivan rinnalle
eevamarita
1
674
Vastaukset
- oli...
tätä lääkettä yhdessä vaiheessa. Hänellä siis suht paha osteoporoosi. Kyselin lääkäriltä voisinko itsekin käyttää jäljelle jääneen pullon (mulla Bonviva). Ei suositellut koska Miacalcic on tarkoitettu myös kivunlievitykseen. Tuolloin äiteellä oli selässä pahat kivut. Piti lopettaa yhden pullon jälkeen, koska sivuoireina suun kuivuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076