Juha-Matti veti

tuvan täyteen

taas Helsingin keikallaan viikonvaihteessa. Yleisö vallan villiintyi, lavalle lensi kaikenlaista sukkanauhoista ja pikkuhousuista lähtien. Todella mahtava meininki - kävikö kukaan muu tuolla keikalla?

PS. Tällaisten keikkojen jälkeen Tapsan keikalla olo on kuin tyhjässä ruumisarkkuliikkeessä. Valitettavasti. Hyvä Tapsa!!

11

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikka

      Kommentistasi huomaa ainakin sen ,että Tapsan keikalla et ole koskaan ollut. Tapsa osaa villitä ja valloittaa yleisönsä. Tunnelma on Tapsan keikoilla aina tosi upea.

      • varmasti

        Tarkoitat siis että tekee yleisönkin sekopäiseksi riehumisellaan ja kiukuttelullaan...


    • OK.

      En tiennytkään ,että Juha-Matti vielä keikkailee. Mahtuiko sinne keikalle enemmän, kuin 10 henkeä ? Lensikö lavalle kananmunia myös ?

      ps. Älähän mainosta täällä ruumisarkku- myymälääsi vaan mene vaikka tuulettumaan Tapsan keikalle joskus.

      • myöskin

        Juha-Matti hautaustoimistoa? Pasi Kaunisto pyöritti vielä jokunen vuosi sitten Tammelan puistokadulla Tampereen hautauspalvelu Oy:n edustusliikettä, mutta en tiennyt että Juha-Mattikin on alan miehiä..


      • tapsulla ole mitään
        myöskin kirjoitti:

        Juha-Matti hautaustoimistoa? Pasi Kaunisto pyöritti vielä jokunen vuosi sitten Tammelan puistokadulla Tampereen hautauspalvelu Oy:n edustusliikettä, mutta en tiennyt että Juha-Mattikin on alan miehiä..

        sivuammattia, kun levyt eivät myy ja keikalla käy joku yksinkertainen, vaikkapa Kikka-niminen musiikista ymmärtämätön naikkonen, solidaarisuussyistä mukaan uhrautuneen ystävänsä kanssa.
        Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa!


      • tapsulla ole mitään kirjoitti:

        sivuammattia, kun levyt eivät myy ja keikalla käy joku yksinkertainen, vaikkapa Kikka-niminen musiikista ymmärtämätön naikkonen, solidaarisuussyistä mukaan uhrautuneen ystävänsä kanssa.
        Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa!

        kyllä kuuule tapsa elättää itse itsensä ja saa niinakin vielä osansa ,kateelliset kirjoittaa tuollaisia juttuja


      • jep...

        Noista vitun hauskoista kommenteistasi päätellen olet sukua itse Heikki Hietamiehelle!

        *Kumartaa*


      • tapsulla ole mitään kirjoitti:

        sivuammattia, kun levyt eivät myy ja keikalla käy joku yksinkertainen, vaikkapa Kikka-niminen musiikista ymmärtämätön naikkonen, solidaarisuussyistä mukaan uhrautuneen ystävänsä kanssa.
        Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa!

        Ehkei kateellisten kannattais meuhkata asioista joista ei mitään tiedä.


      • mut
        tapsulla ole mitään kirjoitti:

        sivuammattia, kun levyt eivät myy ja keikalla käy joku yksinkertainen, vaikkapa Kikka-niminen musiikista ymmärtämätön naikkonen, solidaarisuussyistä mukaan uhrautuneen ystävänsä kanssa.
        Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa!

        Etkö tiennyt että Kikka on Justiinaxin sivupersoona, joka on just nyt taas tullut uudelleen esiin ;D joillakin ihmisillä kun kuuluu olevan tällaisia "joonaksia" jotka välillä ottaa vallan...


      • helppo saada kaveri
        jep... kirjoitti:

        Noista vitun hauskoista kommenteistasi päätellen olet sukua itse Heikki Hietamiehelle!

        *Kumartaa*

        niille epätoivoisille keikkayritelmille. Ottaa vaan sivupersoonansa "justiinax:in" mukaan!


      • helppo saada kaveri kirjoitti:

        niille epätoivoisille keikkayritelmille. Ottaa vaan sivupersoonansa "justiinax:in" mukaan!

        Mun on helevetin vaikea saada yksinäni täytettyä esim. Tamperetalon katsomo. Siellähän oli kuulemma ollut tupatäynnä porukkaa Tapsan taannoisessa "Betonimylläri"- konsertissakin.
        Ja keikoilla porukkaa on runsainmitoin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe