taas Helsingin keikallaan viikonvaihteessa. Yleisö vallan villiintyi, lavalle lensi kaikenlaista sukkanauhoista ja pikkuhousuista lähtien. Todella mahtava meininki - kävikö kukaan muu tuolla keikalla?
PS. Tällaisten keikkojen jälkeen Tapsan keikalla olo on kuin tyhjässä ruumisarkkuliikkeessä. Valitettavasti. Hyvä Tapsa!!
Juha-Matti veti
11
908
Vastaukset
- Kikka
Kommentistasi huomaa ainakin sen ,että Tapsan keikalla et ole koskaan ollut. Tapsa osaa villitä ja valloittaa yleisönsä. Tunnelma on Tapsan keikoilla aina tosi upea.
- varmasti
Tarkoitat siis että tekee yleisönkin sekopäiseksi riehumisellaan ja kiukuttelullaan...
- OK.
En tiennytkään ,että Juha-Matti vielä keikkailee. Mahtuiko sinne keikalle enemmän, kuin 10 henkeä ? Lensikö lavalle kananmunia myös ?
ps. Älähän mainosta täällä ruumisarkku- myymälääsi vaan mene vaikka tuulettumaan Tapsan keikalle joskus.- myöskin
Juha-Matti hautaustoimistoa? Pasi Kaunisto pyöritti vielä jokunen vuosi sitten Tammelan puistokadulla Tampereen hautauspalvelu Oy:n edustusliikettä, mutta en tiennyt että Juha-Mattikin on alan miehiä..
- tapsulla ole mitään
myöskin kirjoitti:
Juha-Matti hautaustoimistoa? Pasi Kaunisto pyöritti vielä jokunen vuosi sitten Tammelan puistokadulla Tampereen hautauspalvelu Oy:n edustusliikettä, mutta en tiennyt että Juha-Mattikin on alan miehiä..
sivuammattia, kun levyt eivät myy ja keikalla käy joku yksinkertainen, vaikkapa Kikka-niminen musiikista ymmärtämätön naikkonen, solidaarisuussyistä mukaan uhrautuneen ystävänsä kanssa.
Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa! tapsulla ole mitään kirjoitti:
sivuammattia, kun levyt eivät myy ja keikalla käy joku yksinkertainen, vaikkapa Kikka-niminen musiikista ymmärtämätön naikkonen, solidaarisuussyistä mukaan uhrautuneen ystävänsä kanssa.
Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa!kyllä kuuule tapsa elättää itse itsensä ja saa niinakin vielä osansa ,kateelliset kirjoittaa tuollaisia juttuja
- jep...
Noista vitun hauskoista kommenteistasi päätellen olet sukua itse Heikki Hietamiehelle!
*Kumartaa* tapsulla ole mitään kirjoitti:
sivuammattia, kun levyt eivät myy ja keikalla käy joku yksinkertainen, vaikkapa Kikka-niminen musiikista ymmärtämätön naikkonen, solidaarisuussyistä mukaan uhrautuneen ystävänsä kanssa.
Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa!Ehkei kateellisten kannattais meuhkata asioista joista ei mitään tiedä.
- mut
tapsulla ole mitään kirjoitti:
sivuammattia, kun levyt eivät myy ja keikalla käy joku yksinkertainen, vaikkapa Kikka-niminen musiikista ymmärtämätön naikkonen, solidaarisuussyistä mukaan uhrautuneen ystävänsä kanssa.
Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa!Etkö tiennyt että Kikka on Justiinaxin sivupersoona, joka on just nyt taas tullut uudelleen esiin ;D joillakin ihmisillä kun kuuluu olevan tällaisia "joonaksia" jotka välillä ottaa vallan...
- helppo saada kaveri
jep... kirjoitti:
Noista vitun hauskoista kommenteistasi päätellen olet sukua itse Heikki Hietamiehelle!
*Kumartaa*niille epätoivoisille keikkayritelmille. Ottaa vaan sivupersoonansa "justiinax:in" mukaan!
helppo saada kaveri kirjoitti:
niille epätoivoisille keikkayritelmille. Ottaa vaan sivupersoonansa "justiinax:in" mukaan!
Mun on helevetin vaikea saada yksinäni täytettyä esim. Tamperetalon katsomo. Siellähän oli kuulemma ollut tupatäynnä porukkaa Tapsan taannoisessa "Betonimylläri"- konsertissakin.
Ja keikoilla porukkaa on runsainmitoin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289955- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477