taas Helsingin keikallaan viikonvaihteessa. Yleisö vallan villiintyi, lavalle lensi kaikenlaista sukkanauhoista ja pikkuhousuista lähtien. Todella mahtava meininki - kävikö kukaan muu tuolla keikalla?
PS. Tällaisten keikkojen jälkeen Tapsan keikalla olo on kuin tyhjässä ruumisarkkuliikkeessä. Valitettavasti. Hyvä Tapsa!!
Juha-Matti veti
11
908
Vastaukset
- Kikka
Kommentistasi huomaa ainakin sen ,että Tapsan keikalla et ole koskaan ollut. Tapsa osaa villitä ja valloittaa yleisönsä. Tunnelma on Tapsan keikoilla aina tosi upea.
- varmasti
Tarkoitat siis että tekee yleisönkin sekopäiseksi riehumisellaan ja kiukuttelullaan...
- OK.
En tiennytkään ,että Juha-Matti vielä keikkailee. Mahtuiko sinne keikalle enemmän, kuin 10 henkeä ? Lensikö lavalle kananmunia myös ?
ps. Älähän mainosta täällä ruumisarkku- myymälääsi vaan mene vaikka tuulettumaan Tapsan keikalle joskus.- myöskin
Juha-Matti hautaustoimistoa? Pasi Kaunisto pyöritti vielä jokunen vuosi sitten Tammelan puistokadulla Tampereen hautauspalvelu Oy:n edustusliikettä, mutta en tiennyt että Juha-Mattikin on alan miehiä..
- tapsulla ole mitään
myöskin kirjoitti:
Juha-Matti hautaustoimistoa? Pasi Kaunisto pyöritti vielä jokunen vuosi sitten Tammelan puistokadulla Tampereen hautauspalvelu Oy:n edustusliikettä, mutta en tiennyt että Juha-Mattikin on alan miehiä..
sivuammattia, kun levyt eivät myy ja keikalla käy joku yksinkertainen, vaikkapa Kikka-niminen musiikista ymmärtämätön naikkonen, solidaarisuussyistä mukaan uhrautuneen ystävänsä kanssa.
Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa! tapsulla ole mitään kirjoitti:
sivuammattia, kun levyt eivät myy ja keikalla käy joku yksinkertainen, vaikkapa Kikka-niminen musiikista ymmärtämätön naikkonen, solidaarisuussyistä mukaan uhrautuneen ystävänsä kanssa.
Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa!kyllä kuuule tapsa elättää itse itsensä ja saa niinakin vielä osansa ,kateelliset kirjoittaa tuollaisia juttuja
- jep...
Noista vitun hauskoista kommenteistasi päätellen olet sukua itse Heikki Hietamiehelle!
*Kumartaa* tapsulla ole mitään kirjoitti:
Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa!Ehkei kateellisten kannattais meuhkata asioista joista ei mitään tiedä.
- mut
tapsulla ole mitään kirjoitti:
Onneksi Nina & Ninan suku elättää Tapsu-poikaa!Etkö tiennyt että Kikka on Justiinaxin sivupersoona, joka on just nyt taas tullut uudelleen esiin ;D joillakin ihmisillä kun kuuluu olevan tällaisia "joonaksia" jotka välillä ottaa vallan...
- helppo saada kaveri
jep... kirjoitti:
Noista vitun hauskoista kommenteistasi päätellen olet sukua itse Heikki Hietamiehelle!
*Kumartaa*niille epätoivoisille keikkayritelmille. Ottaa vaan sivupersoonansa "justiinax:in" mukaan!
helppo saada kaveri kirjoitti:
niille epätoivoisille keikkayritelmille. Ottaa vaan sivupersoonansa "justiinax:in" mukaan!
Mun on helevetin vaikea saada yksinäni täytettyä esim. Tamperetalon katsomo. Siellähän oli kuulemma ollut tupatäynnä porukkaa Tapsan taannoisessa "Betonimylläri"- konsertissakin.
Ja keikoilla porukkaa on runsainmitoin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533