Kuivuin 3 vuotta kemialla

huhhuijakkaa

Täytyy olla tietyn tyylinen ihminen, että jaksaa tuolla. Yksinkertaisesti ei vain kiinnostanut koko homma, vaikka enpä kyllä ponnistellutkaan kovin järjettömän paljon.

4

1473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fyysikkå

Itse olen ollut vuoden fysiikalla ja tuntuu vieläkin, ettei ole oikea ala. Tuntuu vain, että tämä ei ole mitenkään hyödyllistä.

• kauhistunut435

Itse olen kiinnostunut kemiasta ja fysiikasta ja ammatinvalinta on vielä kesken. Kannattaisiko sittenkin hakea lääkikseen? Siellä tuskin tulee oloa, että tekee jotain hyödytöntä.

• fyysikkå
        kauhistunut435 kirjoitti:

Itse olen kiinnostunut kemiasta ja fysiikasta ja ammatinvalinta on vielä kesken. Kannattaisiko sittenkin hakea lääkikseen? Siellä tuskin tulee oloa, että tekee jotain hyödytöntä.

Hae vain. Itsekin olen ajatellut, vähän vain minulle noita aivoja siunaantunut, joten taidan jättää sikseen. Eräs lukioaikainen kaverini on pompannut lääkikseen kemmalta ja on tykännyt.

• tyutyuity

Fysiikassa opiskellaan ensimmäisinä vuosina peruskursseja, jotka eivät vielä mihinkään asiantuntemukseen varsinaisesti valmenna. Erikoistuminen tapahtuu vasta kandivaiheen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      55
      11569
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      95
      8769
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      9
      4202
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      20
      3921
    5. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      4
      3809
    6. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      7
      3616
    7. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      89
      3550
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      13
      3409
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      34
      3202
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      45
      2365
    Aihe