Nyt kun kaikki tahtoo hirveästi tietää kuinka taikatemppuja tehdään. Niin miksei kehiteltäisi vaikka tällä palstalla joku helposti itse valmistettava temppu. Aineet tempun tekemiseen ei saa olla kalliita. Ja tempun pitäisi olla vaikka sellainen,että vastaavaa ei olisi olemassa.
Ja kun kehitellään se vaikka tällä foorumilla, niin saadaan siittä tempusta kaikille taikuudesta kiinnostuneille vaikka ensinmäinen taikatemppu mikä opetella. Samalla saa itse osallistua sen keksimiseen ja kehittämiseen.
Miksei keksittäisi oma taikatemppu???
4
796
Vastaukset
- Sekaisin-
Että itse en ole koskaan ollut kiinnostunut taikatemppujen esittämisestä koulussakin vihasin esitelmiä :) Mutta itseäni kiinnostaisi kehitellä noita temppuja joita sitten halukkaat saisi esittää. Ehkkä tästäkin voisi tehdä omat sivut jonne lopulta voisi päästä salasanalla sisään kehittään taikatemppuja. Kun on ollut riittävän aktiivinen kehittämään joitakin julkisesti kehitettäviä taikatemppuja.
No tämä oli vaan idea. Mutta minusta on tylsää selvittää vain toisten temppuja miksei niitä voisi itsekin keksiä?- magician000
Joo voisihan sitä jotain tavallisia korteilla tulitikuilla ym. kehitellä temppuja. Ja taikawebistä luin että tosi hyviä ideoita voi myydä taikurikauppoihin.
Esimerkiksi Magic Man ja minä kehittelimme parikin hyvää taikatemppua messengerin välityksellä. Ja näitä taikatemppuja ei vielä oltu keksitty. Tai ainakaan niitä ei myydä missään. - Sekaisin-
magician000 kirjoitti:
Joo voisihan sitä jotain tavallisia korteilla tulitikuilla ym. kehitellä temppuja. Ja taikawebistä luin että tosi hyviä ideoita voi myydä taikurikauppoihin.
Esimerkiksi Magic Man ja minä kehittelimme parikin hyvää taikatemppua messengerin välityksellä. Ja näitä taikatemppuja ei vielä oltu keksitty. Tai ainakaan niitä ei myydä missään.Kun riittävän hyviä temppuja keksii. Minun tietääkseni noita Purhonkin myymiä taikatemppuja kehittelee ihan jotkut asiaa vihkiytyneet firmat yms tahot. Ja sitten tekevät siittä vaan myyntikelpoisen.
Itsekin olen ostanut Purhon temppuja muutaman kappaleen. Ja aina silloin täkköin on huvittanut se mistä on tulut maksettua :)
Eli ne temput ei ole välttämättä kovin ihmeellisiä tekniikalta. Vaikka temppu onkin ihmeellinen katsojan silmissä. - sakros
Sekaisin- kirjoitti:
Kun riittävän hyviä temppuja keksii. Minun tietääkseni noita Purhonkin myymiä taikatemppuja kehittelee ihan jotkut asiaa vihkiytyneet firmat yms tahot. Ja sitten tekevät siittä vaan myyntikelpoisen.
Itsekin olen ostanut Purhon temppuja muutaman kappaleen. Ja aina silloin täkköin on huvittanut se mistä on tulut maksettua :)
Eli ne temput ei ole välttämättä kovin ihmeellisiä tekniikalta. Vaikka temppu onkin ihmeellinen katsojan silmissä.kannatan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827