AATELKAAZ NYT!!!!?!!?!?!?!?!?

keijo-new.zchool

Musta vaan alkaa nyt tuntuu siltä et tulevaisuudessa alkaa suomalaisia mennä Amerikkoihin painimaan!Sillä täällä Suomi24:ssä on monta jotka aikoo Show-Paini kehiin Esim:Dahlmanin veljekset,myös Daniel Dahlman(Gd:n isoveli) aikoo kehiin.........ja NIIN AIJON MINÄKIN!!!!!Mä tunnen Dahlmanit.....hyvin huonosti koska ennen me asuttiin kumpiki Joensuussa jote....!
Mutta siis onkohan teidän mielestä meillä edelletyksiä kirjoitustemme perusteella kehiin?Itse voitin vain yhden keihäänheitto kilpailun mut oon painiharkoissa ja pärjään hyvin!
Penkistä nousee 73kg ja pituutta on 171cm....ja painoa jtn.68kg(lihasta :D)!Aijon jatkaa isäni jalanjäljistä!
Joten kertokaas mielipiteenne?!

10

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Badass

      ''Isäni Yrjö Hirvonen'' kiitos päivän nauruista.
      ''Penkistä nousee 73kg'', ketä oikeasti kiinnostaa paljonko nostat penkistä?

      • Striper

        Älä viiti olla naurettava! Kaikilla on tulevaisuutensa! Hän haluaa kehään ja voi mennä jos haluaa. Sinun unelmasi olisi varmasti jokin roskakuski!! Painijan ammatti on mielenkiintoinen. Ja olet kateellinen kun pitää kommentoida kuinka paljon penkistä nousee jutuille. Ne on mielenkiintoisia. Itselläsi nousee ehkä 20 kg


      • Badass
        Striper kirjoitti:

        Älä viiti olla naurettava! Kaikilla on tulevaisuutensa! Hän haluaa kehään ja voi mennä jos haluaa. Sinun unelmasi olisi varmasti jokin roskakuski!! Painijan ammatti on mielenkiintoinen. Ja olet kateellinen kun pitää kommentoida kuinka paljon penkistä nousee jutuille. Ne on mielenkiintoisia. Itselläsi nousee ehkä 20 kg

        Olisiko se mielenkiintoista jos tehtäisiin palsta, jonka nimi on: ''Paljonko nousee penkistä?''. Sähän voisitkin olla sen sheriffi, mutta taidat olla liian
        nuori siihen hommaan x). Tällä hetkellä nousee 110kg
        penkistä.


    • eugene6

      Ei noilla taidoilla ole mitään asiaa kunnon kehiin...ehkä joihinkin indy-fedeihin(sellaiseen jossa käytetään runsaasti aseita),Vincen sanoin:NO CHANCE IN HELL!!

      • Raidmania

        Mistäs tiedät miten taitava tuo tyyppi on? et mitenkään joten turha taitoja on haukkuja. Ja viestistäsi myös huomaa ettet tiedä mitään indy-painista, sillä esim. CZW:ssä on todella paljon taitavampia painijoita kuin WWE:ssä.


    • Dr.Mielipide

      Oot aika lyhyt ammattipainijaksi, toisaalta onhan siellä lyhyetkin menestyneet, kuten esim Chris Benoit ja Rey Mysterio.

      • New Zcool!

        Ooon 14v!
        Musta ennustettiin jtn.185-187cm pitkää!
        Olen nyt lyhyt mutta minulle tulee kuulemma vielä kasvua!Ja joka susheessa....leidis....
        ----B....katsokaa kuvaa hetki niin ymmärrätte!X)


      • Tebacka
        New Zcool! kirjoitti:

        Ooon 14v!
        Musta ennustettiin jtn.185-187cm pitkää!
        Olen nyt lyhyt mutta minulle tulee kuulemma vielä kasvua!Ja joka susheessa....leidis....
        ----B....katsokaa kuvaa hetki niin ymmärrätte!X)

        ..ja musta ennustettiin 300cm-320cm pitkää.


    • Trishie

      sä oot sen elvistelijän poika

      • Gary Dahlman

        Mä tunnen ton!
        Aika ärsyttävä toisinaan!

        Vittu Yrjö on viiskytä ja vielä vaa jaksaa elvistellä....onpaha ainaki Tero tullu isääsä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe