Hei! Eräs tuttavani on kaksosnainen. Haluaisin ostaa hänen kiinteistönsä, koska se helpottaisi työmatkojani todella paljon. Mitä voin sanoa tai tehdä mistä hän pitäisi niin paljon että saadaan kaupat tehtyä?
Miten saan kaksosnaisen myymään
5
1060
Vastaukset
- ootko...
IHAN UUVATTI????
- aaaaaaa
Vippaskonstein et onnistu.
Tee hänestä elämäsi rakkaus. Ehkä sitten? - oikeaan hintaan
Kaiken voi yleensä ostaa oikealla hinnalla! Jos kaksostyttö itsekin viihtyy asunnossa, niin hinta lienee korkea!
Olet aivan oikeilla raiteilla, sillä luulen että olet sen jo huomannut: Ei kaksostyttöä voi puijata, eikä häneen voi vaikuttaa asioissa, jotka ovat vastoin hänen tahtoaan!
Valitse joku helpompi uhri! Kaksoset eivät ole tyhmiä eivätkä myöskään rahan janoisia! - kaksosesi kyllästyy
Kaksoset eivät viihdy pitkään samoilla kulmilla, samoissa töissä jne. Kyllästymistä voit edesauttaa tutustuttamalla ystäväsi toinen toistaan ihanampiin kiinteistöihin ja koteihin.
- Kotini ovat linnojani
Yritä tehdä kaksosystävättäresi kiinnostuneeksi jostain vieläkin korkealuokkaisemmasta asunnosta tai parista sellaisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820