Paljonko maksaa suunnilleen hampaan paikkaus ja hammaskiven poisto koko kalustosta?
Onko tietoa kellään ja kuka olisi mukava ja ymmärtäväinen hammaslääkäri, kun hampaat karmeassa kunnossa ja pelottaa kamalasti. Kiitos etukäteen !
yksityinen hammaslääkäri
5
1334
Vastaukset
- janatuinen
Mie olen käyny hannele pohjalaisella siinä oksasenkadulla hammaslääkärissä... tosi mukava ja ammattitaitoinen hammaslääkäri! Muistaakseni tarkastus maksoi jotain 60egee...paikkaus ja hammaskiven poisto tais olla satasen paikkeilla. Noilla yksityisillä on aika korkeat hinnat mut ne ainaki keskittyy hommaansa eikä hutiloi. Tuolta Pohjalaiselta saa myöhemmin päivälläki aikoja,se hyvä puoli siinä jos on vaik neljään duunia..
En kyl vaihda enää hammaslääkäriä ikinä,niin tyytyväinen oon ollu. - oli semmoinen
lääkäri joka oli erikoistunut pelko potilaisiin, mut kun en muista nimee, nainen, olisko ollu joku yhdyskadun hammaslääkärit??? Siis jossain oksasen kadulla, toises kerroksessa.... Olisko nimi voinu olla Vuokko Alaraatikko tai Vuokko A ja jotain,,,, on miulla dementia, tiiän sen
- ödffjwq
Siinä Pohjolan talossa torin laidassa. Mukavaa väkeä siellä.
Hammaskivet näkyivät lähtevän 72 eurolla. Tosin siihen kuului muutakin hammashygieenistä juttua kuten langan käyttö ym. - weoiu
Hammaslääkäriasema torin kupeessa. Ystävällinen henkilökunta, että sinne vaan koko kaluston kanssa.
- alkuperäinen kirjoittaja
Paljon kiitoksia kaikille teille, jotka vaivauduitte vastaamaan!
Heti maanantaina alan soitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937