Galluppi teille, jotka ajatte alle Suomen huimien nopeusrajoitusten. Esim taajamissa teillä joissa on kuudenkympin rajoitus, ajetaan yleensä n. 50 km/h muinakin kuin ruuhka-aikoina. Karsitaan äärisääolosuhteet, kuten hirmumyrskyt pois tästä kyselystä. Tässäpä muutama vastausvaihtoehto em. kysymykseen.
Vaihtoehto A: Olen luonnoltani rauhallinen, takanatulijat saavat tehdä mitä huvittaa.
Vaihtoehto B: Ajotaitoni eivät riitä nopeusrajoitusten mukaiseen ajoon
Vaihtoehto C: Kauhea kankkunen päällä, pitääpä vilkuilla onko Kissalan poikia liikenteessä
Vaihtoehto D: Pitäisköhän vaihtaa talvirenkaat ennen kevättä.
Vaihtoehto E(Ä): Minimoin riskit. Muun liikenteen äärimmäinen tarkkailu hidastaa automaattisesti nopeuttani.
Vaihtoehto F : Onpa kiireisiä liikenteessä. Minäpä vähän opetan heille maltillisia ajotapoja.
Oma vaihtoehto :
Kiitoksia vastauksista!
Galluppi
8
499
Vastaukset
- minulta
Vaihtoehto A lisäten että KÖYHILLÄ ON KIIRE
- mie vuan
suurin ongelma on sellainen että pienillä rajoituksilla ajellaan hulppeita ylinopeusia, mutta 80 alueilla ajellaan sitten taas alle. Erittäin inhoittavaa. Ensin ollaan tulppana ja sitten kadotaan maisemaan. Tai sitten kun olet ohittanut niin tullaan perseeseen riippumaan ja painostamaan. Ohitustilanteessa varmasti ihmetellään kiirettä ja haukutaan kaahariksi....:)
- tarkalleen.
Minusta homma menee usein juuri noin. Maantiellä ajellaan kuin oltaisiin pilviä laskemassa. Sama nopeus kuitenkin jatkuu kun tulee taajama ja pienemmät rajoitukset, jotka on laitettu sinne IHMISTEN turvaksi.
Minusta mitä matalampi rajoitus, sitä tärkeämpää sitä on noudattaa. Seuraavan kerran taajaman läpi ylinopeutta ajaessasi mieti sitä että seuraava sivusta yllättäen tuleva voisi olla oma lapsesi, äitisi, kuka muu läheisesi...
- kiusa se on pienikin kiusa
Olen alemmuudentuntoinen mulkku....akka haukkuu ja väheksyy....en voi "päteä" millään muulla kuin olemalla toisten edessä. Saavathan vähän "maistaa" minkälaista on oma elämäni....olen alemmuudentuntoinen mulkku ! Saatana kyllä mä niiden kiireet näytän.....oppivat perkele...akka kiusaa.....
- ihan muuta
Liikenteen mukana, mielellään rajoitusten puitteissa ja riittävä turvaväli edellä menevään. Jos joku haluaa ajaa metrin päässä takana vastatkoon seurauksista äkkijarrutuksessa. Äkkijarrutus tehdään vain pakottavista syistä, ei tahallaan tai muille vaaraa aiheuttaen.
Näin voi sopeutua muuhun liikenteeseen ja turvaväli antaa mahdollisuuden tarkkailla liikennettä rauhassa ja rennosti sopivalta etäisyydeltä ja reagoida yllätyksiin hyvissä ajoin. Parasta on, jos takana on myös riittävä turvaväli. Jää liikkumavaraa molempiin suuntiin ja oma ajaminen on rentoa, rauhallista ja nautittavaa. - galluppi liikenteestä!
http://www.freeforum101.com/finlandiaforumi/viewforum.php?f=44&mforum=finlandiaforumi
Normaalisti A.
Jos takana aletaan hillua ja vilkutella ja viittilöidä, niin sitten F. Ei ole minun ongelmani, että tunarit eivät osaa lukea edes kelloa ja lähteä ajoissa.
Master Eq- Nico Neeceri
D) olenpa jurrissa, otan siis vielä pari olutta ennen kuin lähden hakemaan mimmiä lähiöräkälästä karvanoppatojotalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916