Todella syvälle menevä Kekkonen

Antero antero anna olla jo.

Torstaina eduskunnassa tämä meidän kansanedusta-jamme Antero Kekkonen ei sanallakaan viitannut Kaakonkulman liikenneongelmiin. Antero oli kauhean huolissaan Ruotsin ja Norjan "todella syvälle menevästä puolustuspoliittisesta keskustelusta".
Voi, voi Antero, kyllä se sinun Nato- myönteisyys on tullut jo aikapäivää selväksi meille.
Paavo jo Buchin luona käydessään sai sinut vakuuttuneeksi Natoon liittymisen vältämättömyydestä
Tällä palstalla on kyselty Kotkan demareiden kantaa Natoon liittymisestä.
Sitä ei ole uskallettu antaa. Ehkä ääni nyt muuttuu, kun Ruotsikin neuvottelee Norjan kanssa "todella syvälle menevästi".
Paskat Kaakonkulman liikenneongelmista,kun tässä on Anterolla suuremmat asiat ajettavana äänestäjien päähän. Lipposen ja Jaakonsaaren oppien mukaan pitäisi Anteron saada Kotkan demarit Nato-aatteen taakse.

15

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jan erik

On ollut kyllä aloitteellinen Venäjän rekkaliikenneongelmassa.
      Anterolta olisi ollut entisen toistoa jopa pientä populismia yhtyä Lahtelan puheeseen.

Kaikki tän tietää; ei vastassa ole KTP vaan Venäjä, joka hiihtää omaa, isovenäläistä latuaan.
      Ei sitä hoputtelu hetkauta.

• Kaakonkulmalla

Mitähän mieheltä odotettiin, ei yhtymistä toisen puheeseen, vaan tuoda itse meitä paikallisia haittaavaan asiaa esille eduskunnassa.Jan Erik taidat olla tämän Antsan demari kavereita.
        Jos sanon suoraan niin minua v.....a niin saatanasti tämä Kekkonen joka ei taida tehdä muutä kuin uinua siellä eduskunnassa.
        Ja mulle on turha tulla tarjoamaan Antsaa enää mihinkään luottamus toimeen. En varmaan anna enään ääntäni unikeolle.

• jan erik
        Kaakonkulmalla kirjoitti:

Mitähän mieheltä odotettiin, ei yhtymistä toisen puheeseen, vaan tuoda itse meitä paikallisia haittaavaan asiaa esille eduskunnassa.Jan Erik taidat olla tämän Antsan demari kavereita.
        Jos sanon suoraan niin minua v.....a niin saatanasti tämä Kekkonen joka ei taida tehdä muutä kuin uinua siellä eduskunnassa.
        Ja mulle on turha tulla tarjoamaan Antsaa enää mihinkään luottamus toimeen. En varmaan anna enään ääntäni unikeolle.

Toki mä demari olen, mutta en liikkeellä populismimielessä.
        Nämä Kaakonkulman rekkaongelmat ovat jatkuneet jo monia vuosia.

Ajoituksesta kehun kaakonkulmalaisia. Nyt vaalien alla ongelmasta on puhuttava.
        Teho on tosin sama. Natoutuvalle Suomelle venäläiset tekee jäynää monin tavoin.

Sijoittaja Soroksella, on näkökulmaa myös Venäjän taloussektorista.
        Hänkin näkee, että Venäjä nyt talouden nousubuumissaan yrittää hassuttaa jopa EU:ta.

Maantieliikenne kasvaa vuosi vuodelta. Mitä tehdä?

• jan erik kirjoitti:

Toki mä demari olen, mutta en liikkeellä populismimielessä.
        Nämä Kaakonkulman rekkaongelmat ovat jatkuneet jo monia vuosia.

Ajoituksesta kehun kaakonkulmalaisia. Nyt vaalien alla ongelmasta on puhuttava.
        Teho on tosin sama. Natoutuvalle Suomelle venäläiset tekee jäynää monin tavoin.

Sijoittaja Soroksella, on näkökulmaa myös Venäjän taloussektorista.
        Hänkin näkee, että Venäjä nyt talouden nousubuumissaan yrittää hassuttaa jopa EU:ta.

Maantieliikenne kasvaa vuosi vuodelta. Mitä tehdä?

Kerro nyt kun asia on tiedostettu jo monta vuotta miksi ei riittävästi tehdään asian kuntoon saattamiseksi.
        Tulevaisuus osataan ennakoida jos kyse on pallaslahden täyttö tai vuosaaren rakentamisesta.
        Venäjä ei on vissi eilen muuttanut suomen naapuriksi , joten miksi rekkojen parkki on alimitoitettu.

• sinä
        wonterghem kirjoitti:

Kerro nyt kun asia on tiedostettu jo monta vuotta miksi ei riittävästi tehdään asian kuntoon saattamiseksi.
        Tulevaisuus osataan ennakoida jos kyse on pallaslahden täyttö tai vuosaaren rakentamisesta.
        Venäjä ei on vissi eilen muuttanut suomen naapuriksi , joten miksi rekkojen parkki on alimitoitettu.

Hoono Suomi puutut nyt vasta rekkajonoihin jotka olleet jo vuosia,onko pikku populistilla ääniä kalasteltavana.

• sinä kirjoitti:

Hoono Suomi puutut nyt vasta rekkajonoihin jotka olleet jo vuosia,onko pikku populistilla ääniä kalasteltavana.

populistilla on ääniä kalasteltavana jopa huonolla suomenkielella mutta ehkä ymmärtävämpi kun moni virheetöntä suomea puhuva.

• siinä

auta kekkonen eikä kukaan muukaan edustaja tai ministeri, kun kaikki on kiinni naapurivaltion asioista.
      Ei auta vaikka tehtäisiin yksi kaista lisää rekoille jos naapuri pistää jarrua päälle, toki uusi kaista siihen auttaa että vaalimaan tie tulee turvallisemmaksi, mutta rekkajonoa se ei poista.
      Venäjän tullistahan kaikki johtuu, ehkä siellä on joku jarrutustaktiikka nyt päällänsä, mistä niitten kotkotuksia tietää kukaan , kun eivät itsekään ole asioista selvillä.

• venäjän tulli mennyt eteenpäin, pari vuosi sitten kesti jopa 5 vuorokautta purkaa 30km rekkasumma nyt 50km puretaan jo 2 vuorokaudessa, eli nopeus on kasvanut mutta myös liikene.
        Eli olen edelleen siitä mieltä että suomen puolella on rekkaparkki alimitoitettu ja mieluimmin rahat olisi sijoitettu rekkaparkkiin suomessa kun Pietarin vedenpuhdistamoon.

• puhettako?
        wonterghem kirjoitti:

venäjän tulli mennyt eteenpäin, pari vuosi sitten kesti jopa 5 vuorokautta purkaa 30km rekkasumma nyt 50km puretaan jo 2 vuorokaudessa, eli nopeus on kasvanut mutta myös liikene.
        Eli olen edelleen siitä mieltä että suomen puolella on rekkaparkki alimitoitettu ja mieluimmin rahat olisi sijoitettu rekkaparkkiin suomessa kun Pietarin vedenpuhdistamoon.

ei ole totta ...!!
        Olisiko parempi rekkaparkki kuin.. vedenpuhdistamo.. Onko sinulla mikään asia hallinnassa..?

Vertaa ajatuksella lasten tulevaisuus ja uida joskus suomenlahdessa --- kuin autot seisovat vuonna 2006 ... huh..
        ja tämä pesun tahti tehdä ihmisille parenpi suomi.

terveisin
        "tavallinen" ihminen joka ajattelee ja tekee myös tekoja

• herbe
        puhettako? kirjoitti:

ei ole totta ...!!
        Olisiko parempi rekkaparkki kuin.. vedenpuhdistamo.. Onko sinulla mikään asia hallinnassa..?

Vertaa ajatuksella lasten tulevaisuus ja uida joskus suomenlahdessa --- kuin autot seisovat vuonna 2006 ... huh..

terveisin

ihmettä sinä selität?

• puhettako? kirjoitti:

ei ole totta ...!!

terveisin

Nyt vain että minulta menee yli ymmärryksen miksi Suomi piti maksaa Pietarin vedenpuhdistamo.
        Eikös ne voi itse maksaa. Rahaa kylä löytyy kaikenlaisiin ylällisyyksiin rekkojen määrästä päättelen.

• se juoppo

uudestaan eduskuntaan.

Tietty te sen teette.

• Tietäväinen suuri

Onko Kekkonen juoppo?

• jan erik
        Tietäväinen suuri kirjoitti:

Onko Kekkonen juoppo?

Hakkaa 6-0 kaappijuopon. Hyvä Antsa!!!!!!

• juoppo kansankynttilä
        jan erik kirjoitti:

Hakkaa 6-0 kaappijuopon. Hyvä Antsa!!!!!!

Mikä helvetin reilu juoppo se sellainen on joka yrittää kärähtäessään selitelle kuinka "minä en nyt ole ottanut mitään".
        Taidat olla puoluetoveri.
        Kunnon juoppo olisi reilusti sanonut etrtä tuli taas eilenkin vedettyä lärvit täyteen.
        Antsa aikansa elänyt elahtanut kansanedustaja. Todella syvälle menevää nuolemista jan erikiltä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe