Olin myymässä parin sadan arvoista autoa netissä nettiauto.comissa. Auto oli täysin arvoton ja moottorikin kaipasi remonttia. Ostajaksi ilmoittautui joku tyyppi britanniasta. Hän lupasi maksaa minulle shekillä auton ja selitteli jostain kaveristaan joka on hänelle velkaa... että tämä kaveri lähettää minulle shekin ja otan auton arvon siitä pois ja laitan loput tyypin tilille. Ja tyyppi oli muka kovasti kiinnostunut -85 vuoden opel asconasta.... homma rupes haiskahtamaan. Sanoin jotta anna olla, peru shekki..auto myyty jo. No, shekki ehti muka jo lähteä postiin vaikka lähetin hänelle hyvissä ajoin viestin. Postissa tuli 2500 euron arvonen shekki jos minun olisi pitänyt ottaa se pari sataa ja laittaa loput tyypin tilille. Outoa että jokin ulkomainen tyyppi muka luottaa muhun noin täysillä... shekki tuli sitten jostain länsi-afrikan pienestä tasavallasta. Enkä sitä koskaan lunastanut. En tiedä sitten mitä kaikkea rikollista toimintaa tuohon olis voinu liittyä. Väärennetty shekki, pestään jotain rahaa ? Mutta onko muilla tai oletku kuullut että joillakin olis ollu vastaavan laisia tapauksia ?
Auton ostaja ulkomailta
6
726
Vastaukset
Tuohon vanhaan halpaan ei kannata mennä. Vitsi siinä on se, että sekki on väärä ja jos lunastat sen joudut maksamaan rahat takaisin pankille. Sinä vastaat oikeellisuudesta, ei pankki eikä kukaan muu.
- ....
Olipa onni matkassa että älysin ajoissa viheltää pelin poikki. Tyhmänä oli vaan innoissaan jos joku haluaa romun ostaa.
Nyt yksi veljen tuntema opettaja on kuulemma saanu tarjouksen australiasta kun hän on myymässä omaan autoaan... ja shekillähän tyyppi lupas maksaa. Veikkaisin että aika suosittua tämä puuha tällä hetkellä. - ...
Olipa onni matkassa että älysin ajoissa viheltää pelin poikki. Tyhmänä oli vaan innoissaan jos joku haluaa romun ostaa...
Nyt yksi veljen tuntema opettaja on kuulemma saanu tarjouksen australiasta kun hän on myymässä omaan autoaan... ja shekillähän tyyppi lupas maksaa. Veikkaisin että aika suosittua tämä puuha tällä hetkellä. - HYVÄ.
.... kirjoitti:
Olipa onni matkassa että älysin ajoissa viheltää pelin poikki. Tyhmänä oli vaan innoissaan jos joku haluaa romun ostaa.
Nyt yksi veljen tuntema opettaja on kuulemma saanu tarjouksen australiasta kun hän on myymässä omaan autoaan... ja shekillähän tyyppi lupas maksaa. Veikkaisin että aika suosittua tämä puuha tällä hetkellä.http://www.youtube.com/watch?v=50RpidJTvvA&mode=related&search=
- jape-88
Siis ei kai tuo nykyään onnistu enää? Tietääkseni pankit eivät lunasta varmentamattomia shekkejä. Ennen vanhaan tosiaan oli toisin, kävit lunastamassa shekin ja sait rahat, pankki ilmoitti muutaman päivän päästä että sori, katteeton shekki, palauta rahat kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627