Tässä yksi TV.ssä paljastettu pikku temppu

Sekaisin-

Tai no tämä ei ole suoraan temppu, mutta sen voi jalostaa semmoiseksi.

Eli otetaan vaikka kaksi vesilasia joissa on tietysti vettä. Laitetaan molempiin vesilaseihin jääpala. Sitten otetaan myös kaksi 20cm pituista villalangan pätkää.

Nyt sitten ojennetaan toinen vesilasi ja villalangan pätkä yhdelle tempun katsojista ja toinen vesilasi ja villalanganpätkä jää taikurille.

Sitten taikuri sanoo lasin ja villalangan saaneelle katsojalle, että yritä onkia jääpala sillä villalangan pätkällä pois vesilasista. Sormin ei saa koskea vedessä olevaan jääpalaan No sehän jääpalan onkiminen pois vesilasista ei onnistu.

Mutta sitten taikuri poimii oman jääpapalan omasta vesilasista pois villalangalla hetkessä.

Miten tämä temppu onnistui :)
Kerron vastauksen joku kerta jollette itse keksi.

Niin ja taikatemppujahan voi keksiä myös fysiikan ja kemian jutuista ihan vaarattomiakin :)

5

1888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magician000

Tämä temppu löytyy Iiro Seppäsen kirjasta eikä ainakaan minusta ole kovinkaan kummoinen...
      Eli kun villalankaa pitää kiinni jääpalassa hetken se jäätyy jääpalaan kiinni ja sen voi nostaa...

• magiico

Ja jos palan ja langan päälle lirauttaa reilusti suolaa, niin silloin se jäätyy hetkessä kiinni..

• Sekaisin-
        magiico kirjoitti:

Ja jos palan ja langan päälle lirauttaa reilusti suolaa, niin silloin se jäätyy hetkessä kiinni..

Mutta tuota en tiennyt, että lanka sulaisi/jäätyisi ilman suolaakin jääpalaan kiinni tai itse en ole jaksanut sitä odottaa.

• Sekaisin-
        Sekaisin- kirjoitti:

Mutta tuota en tiennyt, että lanka sulaisi/jäätyisi ilman suolaakin jääpalaan kiinni tai itse en ole jaksanut sitä odottaa.

suolaa suolaa enemmän suolaa, että temppu onnistuisi :)

• magician000
        Sekaisin- kirjoitti:

suolaa suolaa enemmän suolaa, että temppu onnistuisi :)

Mulla ei nyt ollut Iiron kirjaa tässä lähellä ni muistelin miten se menee. Eli ei toimi ilman suolaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe