kertokaahan tietävät, minne astrologi Markku manninen on oikein kadonnut? hänestä ei näytä olevan mitään nykypäivän tietoa googlettamallakaan.
Lähtenyt ulkomailleko?
... "nimim. en halua kokonaan kadottaa vanhaa ystävää"
kertokaapa onko astrologi Manninen
10
11352
Vastaukset
- Liisa + ihmemaa
Löytyy kyllä jos haluat, hänen olinpaikkansa voidaan navigoida nataalikartan aspektien//transiittien avulla, hyöydynnä niitä
- timbuktussa
nataalikartan ja aspektien perusteella arvelisin timbuktua ja lähiseutuja.
mutta ihan tosissaan, missä päin maailmankarttaa MMan seilannee - voi vitsi
YOU ARE SOOOOO FUNNY!!!
- onneksi
Helsingissä Manninen oleskelee
- kerroterveisiä
tunnetko hänet? kerro terveisiä aurinkoneitsyeltä jolla nouseva merkki rapu ja kuu härässä - ja näissä tarkat oppositiot mmannisen nataaliin - -
kadotin hänet horisontista zeniittiin wuosia sitten - - - - MM kirjoittaa
kerroterveisiä kirjoitti:
tunnetko hänet? kerro terveisiä aurinkoneitsyeltä jolla nouseva merkki rapu ja kuu härässä - ja näissä tarkat oppositiot mmannisen nataaliin - -
kadotin hänet horisontista zeniittiin wuosia sitten - - -Eeva-lehteen, kysy/tarkista sieltä!
- emailaajatar
olen ite tavoittanut markun sähköpostillakin osoitteesta
[email protected]
hänestä ei ole nykypäivän tietoa ollut koskaan- ...sucks
Manninen oli loppupeleissä mulle valtava pettymys. Tapasin hänet ensimmäisen kerran joskus 90-luvun puolessavälissä, silloin hän teki työtä aktiivisesti ja oli enemmän esillä; kävin hänen luonaan ja sain pari kasetillista tulkintaa. Olimme jonkin verran astrologian tiimoilta tekemisissä, sillä itsekin olin kiinnostunut asiasta ja itseopiskelin paljon. Nyt tapasin hänet pitkästä aikaa ja se oli aivan ajan- ja rahanhukkaa, olisin itsekin tiennyt paremmin. Lisäksi hän vaikutti jo pahasti alkoholosoituneelta.
- Jarla
...sucks kirjoitti:
Manninen oli loppupeleissä mulle valtava pettymys. Tapasin hänet ensimmäisen kerran joskus 90-luvun puolessavälissä, silloin hän teki työtä aktiivisesti ja oli enemmän esillä; kävin hänen luonaan ja sain pari kasetillista tulkintaa. Olimme jonkin verran astrologian tiimoilta tekemisissä, sillä itsekin olin kiinnostunut asiasta ja itseopiskelin paljon. Nyt tapasin hänet pitkästä aikaa ja se oli aivan ajan- ja rahanhukkaa, olisin itsekin tiennyt paremmin. Lisäksi hän vaikutti jo pahasti alkoholosoituneelta.
Minä tapasin Markun keväällä ja kyllä hän hyvässä vireessä oli.
Turhan rohkeata väittää että hän olisi alkoholisoitunut. Ei minusta. Seurustelee onnellisesti. Minusta hän oli ulkoisesti ok. - hyviä uutisia
Jarla kirjoitti:
Minä tapasin Markun keväällä ja kyllä hän hyvässä vireessä oli.
Turhan rohkeata väittää että hän olisi alkoholisoitunut. Ei minusta. Seurustelee onnellisesti. Minusta hän oli ulkoisesti ok.hei, kiitoksia hyvistä uutisista! Miten hauska kuulla.
Voitaisiin lopettaa koko tämä keskustelun aihe tähän! Ihan turha tuoda mitään haukkuja ja omia tyhmiä heittoja kehiin henkilöstä. Osoittaa vaan tyhmyyttään sellainen ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057