Parhaiten täällä saa huomiota kun kirjoittaa oikein säälittävän valitus nipotuksen, miten koti-lsä joutuu tekemään kaiken ja vaimo senkun nalkuttaa. Niinhän se todellakin menee eikö vain, mies tekee kotityöt ja nainen makaa ja käskyttää.
Kirjoittakaahan kaikki isät nyt vaimoistanne oikein katkera kertomus. Saatte toiset naiset ainakin puolellenne ja miehet kannustamaan joo, joo näin se on kyllä.
Sellaisen on mies saanut kun on ansainnutkin. Hyvää tulevaa isäinpäivää isät.
Valittaja isät
7
658
Vastaukset
- katkera..
nainen...
- mies ei kitise
Nainen jolla on ihana mies.
- Nimetön
sun on oltava puutteessa !!!!
- Oma syy
miestäsi ja olla kiinnostunut hänen työtehtävistään, niin joudatkin olemaan yh-äiti.
- sexy woman
olen samaa mieltä valittaja isistä. Kunnon mies on ihana, joka ei turhista natise ja antaa vaimollensa arvon.
Puutteessa on juku nimetön! - sexy woman
Oma syy kirjoitti:
miestäsi ja olla kiinnostunut hänen työtehtävistään, niin joudatkin olemaan yh-äiti.
kas kun en ole yksinhuoltaja, vaikka mitä se todistaa sinulle, jos nainen olisi yh-äiti, kysyn vaan? Mies joka ei kunnioita naistaan saa luvan häipyä. Minulla on kuitenkin asiat mallissaan, vaikka kirjoitankin valittaja isistä, huom!
- Sinä
pysähdy ????????? Mieti ????? Outoo ! T ; tsälli :.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046704KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3736307Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613148Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112634Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072276- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341425Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237