Tumin grilli

ruokaa

Muistellaanpa niitä Tumin grilliannoksien nimiä?
Ja mitä niihin kuului......
Paras kerrostalo,kun laittoi 5 makkaraa ja 5 lihaa väliin nam

86

16179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jusa 12

      löydy Varkaudesta surkeempaa ruokapuljua kun kyseinen grilli, toivotaan ettei ikinä tule takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • kajdflkfhj

        Lue lehtiä, vai eikö ole varaa tilata!!!


      • Japo
        kajdflkfhj kirjoitti:

        Lue lehtiä, vai eikö ole varaa tilata!!!

        äitis tykännyt kun tuommosen nimen aikoinaan antoi!!!!!?????


      • mmmmmm
        Japo kirjoitti:

        äitis tykännyt kun tuommosen nimen aikoinaan antoi!!!!!?????

        kerrostaloon tuli kymmenen pihviä ja kymmenen sämpylän puolikasta.


    • mmmmmmmmm

      Nakkitykki oli yksi mikä jäi mieleen, seinällä oli vielä piirros. Sitä en kyllä muista mitä siihen tuli?

      • siellä oli myös

        myynnissä rivitalo ja lentävälautanen,


    • metallikukko

      tais olla yksi.
      Koostumus on unohtunut aikojen saatossa.

    • Vaalilautanen

      oli silloin, kun tumi pyrki kunnallispolitiikkaan mukaan. Tarkkaa koostumusta en muista, mutta ainakin kilo ranskanperunoita ja hk-plööri paloteltuna oli pääainekset.

    • joitakin annoksia

      * turkkilainen iltapala
      - puolikas ranskanleipä ja jotain lihaa siinä oli välissä
      * keskikehonrakentaja
      * lawstory
      - tumin käsitys lovestorystä
      * pilvenpiirtäjä
      * kevyt kenttälounas
      * pihvikori
      - muistaakseni 10 pihviä ja puolentoista litran kokis

    • home

      Olenpahan kuullut että Tumi möi homeisia jauhelihapihvejä roskiksen kautta kun kesätyöläinen tyttö oli ne sinne laittanut. Tumi nosti pihvit takaisin ja manaili tytölle nämä ovat ihan hyviä kun ne paistaa ja vetelee pintaan mausteita "ei kukaan huomaa" . Tyttö otti loparit kyseisen asian takia ja en epäile miksi!!
      Kyllä tuollaisia ei pitäisi päästää ikinä myymän ihmisten ruoka!
      Sta..na nahkahousu sekopää.

      • uskot

      • liila8888
        uskot kirjoitti:

        ...kaiken, mitä olet "kuullut". Olisikohan syytä ottaa yhteyttä osoitteisiin

        http://www.kuulonhuoltoliitto.fi ja
        http://www.mielenterveysseura.fi

        Tumista on kyllä niin monta tarinaa kuin on kertojaakin. Monessa suhteessa mies on hyvin erikoislaatuinen. :D Minäkin olin siellä kesätyttönä (ja tunnen ne monet muutkin kesätytöt) ja tunsin jo silloin nuo huhut vanhasta ruoasta ja huonosta hygieniasta. Itse asiassa Tumi oli tosi tarkka siitä, että esimerkiksi tomaatteja ei pilkottu paljain käsin (vaikka ne olisi ollut juuri pestytkin), vaan tomaatista pidettiin kiinni pihdeillä. Olen minä nähnyt huonompaakin hygieeniaa varkautelaisilla grilleillä.


      • niin on
        liila8888 kirjoitti:

        Tumista on kyllä niin monta tarinaa kuin on kertojaakin. Monessa suhteessa mies on hyvin erikoislaatuinen. :D Minäkin olin siellä kesätyttönä (ja tunnen ne monet muutkin kesätytöt) ja tunsin jo silloin nuo huhut vanhasta ruoasta ja huonosta hygieniasta. Itse asiassa Tumi oli tosi tarkka siitä, että esimerkiksi tomaatteja ei pilkottu paljain käsin (vaikka ne olisi ollut juuri pestytkin), vaan tomaatista pidettiin kiinni pihdeillä. Olen minä nähnyt huonompaakin hygieeniaa varkautelaisilla grilleillä.

        Aivan totta. Minä olen ollut Tumin jälkeen ravintola-alalla ja nyt olen Helsingissä, niin väitän , että Tumin hygienia oli paljon tarkempaa, kuin keskimäärin yleensä. Tumihan ei ole mikään rivijäsen, mutta äärettömän sympaattinen ja hyväntahtoinen ihminen. Kauniita muistoja.


      • selviytyjä
        liila8888 kirjoitti:

        Tumista on kyllä niin monta tarinaa kuin on kertojaakin. Monessa suhteessa mies on hyvin erikoislaatuinen. :D Minäkin olin siellä kesätyttönä (ja tunnen ne monet muutkin kesätytöt) ja tunsin jo silloin nuo huhut vanhasta ruoasta ja huonosta hygieniasta. Itse asiassa Tumi oli tosi tarkka siitä, että esimerkiksi tomaatteja ei pilkottu paljain käsin (vaikka ne olisi ollut juuri pestytkin), vaan tomaatista pidettiin kiinni pihdeillä. Olen minä nähnyt huonompaakin hygieeniaa varkautelaisilla grilleillä.

        Ne oon taas niitä kuuluisia juttuja, kato kun mä oon kuullut.. ihmiset voi pilata tälläisten juttujen takia ihmisen maineen täysin, niinkuin nyt Tumin, vaikka ei asiasta ole tietoa.Kato kun mä olen kuullut..


      • satana
        selviytyjä kirjoitti:

        Ne oon taas niitä kuuluisia juttuja, kato kun mä oon kuullut.. ihmiset voi pilata tälläisten juttujen takia ihmisen maineen täysin, niinkuin nyt Tumin, vaikka ei asiasta ole tietoa.Kato kun mä olen kuullut..

        Tumi takas hommiin ja porttikielto kaikille painonvartijoille. piste.


      • hgkjh
        liila8888 kirjoitti:

        Tumista on kyllä niin monta tarinaa kuin on kertojaakin. Monessa suhteessa mies on hyvin erikoislaatuinen. :D Minäkin olin siellä kesätyttönä (ja tunnen ne monet muutkin kesätytöt) ja tunsin jo silloin nuo huhut vanhasta ruoasta ja huonosta hygieniasta. Itse asiassa Tumi oli tosi tarkka siitä, että esimerkiksi tomaatteja ei pilkottu paljain käsin (vaikka ne olisi ollut juuri pestytkin), vaan tomaatista pidettiin kiinni pihdeillä. Olen minä nähnyt huonompaakin hygieeniaa varkautelaisilla grilleillä.

        No kyllä ne tumin tomaatit ainakin kerran oli ihan valkosia kun se oli niitäkin pakastanut. Ja sulattaessa oli väri lähtenyt.
        Onha noita juttuja,mitkä sit tosia.
        Se ainakin on totta että se kävi tukusta aina viimesillä päiväyksellä olevia eväitä hakemaassa ja että välillä on saattanut livahtaa kaikkee kivaa hampparin väliin esim suklaa nappi tai kaurapuuroo jos on sanonut et kaikki mausteet


    • imew

      Löytypä netistä artikkeli jostakin jenkkiläisestä grillistä, "Sydänkohtaus-grilli".
      Aika heikko esitys tuo 4 pihviä, eihän sillä tapa ketään, Riittulan auto-kioskihan hakkaa sen sata-nolla kerrostalolla, eikä sekään ketään tapa! Kyllä saa Tumi minusta vakioasiakkaan, kunhan nyt kioski aukee!

    • Burger - King

      Legendarinen Grilli.

      Ostakee Poisonin uusin levy samalla sieltä. 10€/kpl
      Täyttä tavaraa - kuin myös ruuat Tumilla!

      • kimmo-89

        ööh, onko tumilla lihistä lenkillä?


    • GRILLI AUKI

      ?...

      • yx vaa...

        ketelkaa sit asiakkaat aika tarkoin, kun evästänne tilaatte... siellä juoksee hiiret öisin ja päivisinkin, juustoista on haukattu ja karkkipusseja nakerreltu.. onkohan terveystarkastaja käyny yhtään kattomassa kuinka homeessa se rakennus on...
        nimim. ensikäden tieto


    • juusomakkara

      noh.. ensonpallon managerilautanen!!! mopojengin virityssarja... merten kuningas..(MUSTEKALAA).. viimeinen mohikaani... keskikehonrakentaja...

    • Suppilovahvero1

      Hei!

      Minun mielestäni tumin grillistä saa ensiluokkaista palvelua sekä ensiluokkaisia annoksia, jotka ovat ammattitaidolla ja hyvistä raaka-aineista tehtyjä.

      • ¤

        =D just


    • Täys masu.

      Hyvää on ja edullista. Mut ei taida olla auki.

      • ostaja

        on auki iltaisin. maanantaisin kiinni.


    • hkblörry

      kyseinen grilli taitaa jakaa mielipiteitä laidasta laitaan. itselleni ei ole jäänyt mitään huonoja kokemuksia kyseisistä ruuista, päinvastoin! täällä yksi Tumin ystävä odottaa herkullisia ruokia!

    • että näin

      eipä mene tuo ihan että pitkää päivää tumi vedellyt ja samalla itsensä piippuun.sehän oli aikoinaan kiinni/auki kiinni/auki,koska terveysviranomaiset tekivät pistareita sinne.ei niissä tumin safkoissa muuta vikaa ole,kun olisi vaan se ruoka-materiaali tuoretta,ja samalla ne kuulmattomat elukat pois liikkeestä.

    • vali vali seli seli

      Uskomatonta että aina vaan vuodesta toiseen jaksaa ihmiset suomi24-sivustolla, ja etenkin Varkaus-alueella, vääntää kaikesta asiasta negatiivista, vaikka väkisin.

      Tumin grilli on legenda. Varmasti ei ole yhtäkään paikkaa mihin kaikki olisivat tyytyväisiä, mutta nämä tumin grillin rotta- ym. paskajutut, näitä on kuultu ammoisista ajoista asti ja muistan omastakin kokemuksesta ja asiasta kuulleena että tarinat värittyy vuosien kuluessa ja muurahainen pöydällä on kohta hiiri hampurilaisen välissä.

      Valittakaa sydämenne kyllyydestä täällä, yksikään kioski, baari, ravintola, korjaamo, hotelli, mikään lafka ei kaadu eikä laatu parane pätkääkään sillä että täällä valitatte. Mikään ei muutu! Täällä vaan valitetaan.

    • leafdion

      Jep!!! Urpot ne vaan itkee!! Jokaisessa Ruokapaikassa käy tarkastaja!!!!! tumilla kaikki ok!!!

    • minä vaan

      tumi on joka asiassa hyvin tarkka ja hyvä se eipä mistään muualta saa rahaleen niin paljoa vastinetta kuin tuolta joten lopettakaa tuo morkkaaminen

    • Tumi on numero1

      Onhan se suomen paras grilli! Oli aikoinaan ohjelmassa nimeltä suomen paras, ohjelmaa juonsi Tapio Liinoja. Muistaako muut tätä?

    • Lihavat mokkanahkat

      varkauden mustalaiset ovat lihavia, tuomonko on syy?

      • Pussihousublues

        Ei syy ole Tuomon, vaan avokätisen sosiaalitoimiston.


    • SeppoABC

      Itsekin tuli käytyä siellä syömässä monta kertaa silloin vanhaan hyvään aikaan. Ja ei ollut valittamista. Pitää joku päivä käydä testaamassa mikä on taso nykyään. :-D

      • näin

        Kyllä nää hiirijutut on ikävä kyllä ihan tosia, itse töissä olleena tiedän hiirten juoksusta kun olen ne omin silmin nähnyt. ja ne terveystarkastajat kyllä ilmottaa etukäteen millon on tulossa testejään tekemään. Mutta muuten tosiaan hygienia ok, ei sormin mihkään saanut koskea ja desinfioitiainetta käytettiin päivittäin.


      • Vetonaula
        näin kirjoitti:

        Kyllä nää hiirijutut on ikävä kyllä ihan tosia, itse töissä olleena tiedän hiirten juoksusta kun olen ne omin silmin nähnyt. ja ne terveystarkastajat kyllä ilmottaa etukäteen millon on tulossa testejään tekemään. Mutta muuten tosiaan hygienia ok, ei sormin mihkään saanut koskea ja desinfioitiainetta käytettiin päivittäin.

        Jos siellä hiiret juoksee, mutta miiten ruoka on ok niin mitä siitä. Ei siellä ole pakko käydä, jos on niin kammoksuvainen. Varkaudessa on muutama muukin ruokapaikka, joiden keittiö ei päivänvaloa kestä ja tiedän sen huoltokäynneillä nähneenäni. Itse olen käynyt monet kerrat ja käyn myös jatkossaTumilla syömässä ja ruoka on aina ollut hyvää ja hinta/laatusuhde on kohdallaan. Mutta se on jokaisen oma valinta käykö vai eikö.


    • Kaurahattu-

      Tumi on sellainen persoona, että äänestäisin vuoden Varkautelaiseksi jos voisin!

    • Esimerkki

      Tumi on myös mainio esimerkki siitä, että töitä on jos haluaa tehdä.
      Kun ei ole grillillä tekee muita hommia. Itse etsii työnsä.

    • Minäpävaanlalalala

      Auki taas on.com

    • Minäpävaanlalalala
    • Kepulaz

      Onko auki?

    • Silloinoliruokaa
    • Anonyymi

      Ikävä ompi.

    • Anonyymi

      jauhelihapihvi
      perunoita

    • Anonyymi

      ööh, onko tumilla lihisstä lenkillä

    • Anonyymi

      jos haluaisin tilata täältä höyrytetyn perunan niin paljon se maksaa?

    • Anonyymi

      vaikka haluaisin tilata höyrytyn jättiläisperunan niin mitä se sulle kuuluu?

    • Anonyymi

      eli ei kakannu hosuuun
      ei oo pehnkone syytön näihi höyryperuna
      akka housuun.

    • Anonyymi

      kakka housuun kun varkaudessa haisee

    • Anonyymi

      ja olen piirtänyt alakoulun seinään lyijykynällääää piiroksenok

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oko tää Tumi vielä maisemissa, tuli joskus kasarilla käytyä, kovasti aina tuumaili mite pirusti joutuu töitä tekemää kioskiyrittäjä

    • Anonyymi

      skumilla o ruotsalainen pölynimuri

    • Anonyymi

      tumi laitto kaks nakkia ja kaks sämpylää väliin

    • Anonyymi

      oli se hampurilaisateria
      että jouku immonenkin että mihin te opiskelija käytettä
      näitä pentisolon sinistä että siinä on

      että velikin ajoi kuplavolkarilla että niin
      että
      eipä oo tullu tapiokaan tullut käymään tullut mutta eipä ole ajokorttiakaan
      että hyvä on olla siellä terveyskeskuksessa töissä ja käyttä huumeita
      että käyttää huumeita
      että pentislon sinisä että pentislon sinisä että onko väärennetty vittu tunturin polkupuyörä onko onko
      että tosi kiva on mennä sinne vitu joo että mene mortoniin mutta millä rahoilla ostamaan kesällä vittu hampurilais ateria vittu maksaa vittu 30 euroo että vittu millä vitun saatanan rahoilla semmosen vittu helvetti ostana
      perkele

    • Anonyymi

      gregre

    • Anonyymi

      ootteko tapio ja janne ja turo ja vänttinen käyny sen armeijan
      siellä jäkitetään

    • Anonyymi

      ainut mistä oon susta ylpee kun kävit sen armeian

    • Anonyymi

      nyt fuskaa muisti mutta ootko

    • Anonyymi

      ja pahasti mutta....

    • Anonyymi

      no niin nyt toimii taas...

    • Anonyymi

      ootko vaalimaa käyny sen armeijan

    • Anonyymi

      eipä olis kupiaisesta ja romppasesta ja turosta armeijaan
      kun siellä pitäs edes jotai tehdä.

    • Anonyymi

      abokin käynyt vissii keittäjänä...

    • Anonyymi

      mites paananen se armeija.

    • Anonyymi

      veli on ainut juttu mistä on ylpee kun kävin sen armeijan...nyt on selkee

    • Anonyymi

      voi nauraa mikael ja tapio ja sivarit asialle

    • Anonyymi

      jalvanti potki siellä jaloille kun en oppinut marssimaan

    • Anonyymi

      sitten sen jälkeen kun kissa oli ollut poissa niin maalasivat welinillä päälle
      kun kissa oli ollut poissa en muita miten tuo menee

    • Anonyymi

      jalvanti lähti moottorialiupseeriks
      mutta myllä minä muistan kun potki niitä minun jalkoja minun jalathan ne on
      että sukunimen muistan että voi olla että tulen niitä sinun jalkoja potkimaan

    • Anonyymi

      ne on minun jalat voi olla ettei oo tällä menolla ikuiset jalat
      mutta

    • Anonyymi

      jalat on kuitenkin

    • Anonyymi

      muistan kuitenkin kuka potki minun niitä jalkoja

    • Anonyymi

      hampaat on tallella joskus sanovat että hampaisiin säilyy muisti

    • Anonyymi

      en kuitenkaan unohda

    • Anonyymi

      koita olla isompaa

    • Anonyymi

      ei siellä oo kukaan tollasia kellekää tehny

    • Anonyymi

      voi heittä multanen eetä jees hyvä homma

    • Anonyymi

      ihan rauhassa olin

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3216
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      114
      2693
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2674
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      161
      2112
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1927
    6. 173
      1335
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      74
      1154
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1010
    Aihe