Huomautus

Tämä palsta ei ole ristiretkipalsta, jossa voitaisi käsitellä lukuisia henkilöitä oikeilla nimillä.

11

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiri Jallinen

      asialla, sheriffi. Kyllä kirjoittajien tulee muistaa, että täällä esiintymiselle on olemassa kans omat säännöt, joita kaikkien tulee kunnioittaa. Puutuit todelliseen asiaan. Kiitti sulle.

    • Wesselis

      Jos minä, hän ja tuo kirjoittaa julkisen (siis kaikille osoitetun kirjeen) siihen ja sen kirjoittajiin viittaaminen ei minusta ole S24-sääntöjen vastaista.

      Ristiretki termi on hieman yliampuva. Kyse minusta on enemmäkin keskustelun painokkuudesta. Olisin ymmärtänyt poistamisen, jos viesti olisi sisältänyt panettelua tai valheellista sisältöä.

      Toisaalta, kun tabuja vaalitaan, niin edistyskin säilyy ennallaan.

      Mutta tyydyn tuomioosi, tiesin liikkuvani aivan rajalla. Tuo asiani selväksi todellisessa foorumissa, siis ei virtuaalisessa.

      No hard feelings Vihne :)

      • Olen vakuuttunut, että lisäjulkisuus ei auta asioissa, koska ne ovat seurakuntien sisäisiä asioita. Ei ole viisasta levitellä kaikkea ja lisätä ulkopuolelle epäluuloja, joita jo varmaan on ihan terpeeksi muutenkin.


      • O Boy

        Jos minä, hän ja tuo kirjoittaa julkisen (siis kaikille osoitetun kirjeen) siihen ja sen kirjoittajiin viittaaminen ei minusta ole S24-sääntöjen vastaista.

        Ei ole kaikille takoitettu kirje jos se on tarkoitettu tietylle seurakunnalle luettavaksi.
        Täällä on ollut näitä vastaavia yrityksiä aikaisemminkin, joista on osa onnistuneesti poistettu ennen kuin siitä on keritty vääntää riitaa ja mieli pahaa kenellekään.

        Tästä kiitos sheriffille joka on ollut tarkkana ja vainunnut pelin hengen. Toivottavasti saamme yhtä hyvän ja tarkkavainuisen uuden sheriffin.


    • Kielsin keskustelun tunnistettavista henkilöistä.

      • Dantes1

        Missä menee raja. Saako lestadiolaispalstalla kuitenkin keskustella Jeesuksesta, Paavalista, Lutherista, Lestadiuksesta, Raattamaasta, Veikko Viljasesta jne.

        Tarkoittaako se, että edesmenneistä voi keskustella.

        Vai saisiko keskustella kaikista seurakuntaamme vaikuttaneista henkilöistä hyvässä hengessä?


      • Dantes1 kirjoitti:

        Missä menee raja. Saako lestadiolaispalstalla kuitenkin keskustella Jeesuksesta, Paavalista, Lutherista, Lestadiuksesta, Raattamaasta, Veikko Viljasesta jne.

        Tarkoittaako se, että edesmenneistä voi keskustella.

        Vai saisiko keskustella kaikista seurakuntaamme vaikuttaneista henkilöistä hyvässä hengessä?

        Itse vedän rajan nyt siihen, että nyt elävistä tai muistimme aikana poismenneistä ei kirjoiteta tunnisteilla lainkaan.

        Perustelen tämän sillä, ettei asianomaisilla ole hauskaa lukea äärimmäisiä luonnehdintoja itsestään ja vainajista kirjoittaminen on vielä raaempaa omaisten suhteen.


      • Dantes1
        vihne kirjoitti:

        Itse vedän rajan nyt siihen, että nyt elävistä tai muistimme aikana poismenneistä ei kirjoiteta tunnisteilla lainkaan.

        Perustelen tämän sillä, ettei asianomaisilla ole hauskaa lukea äärimmäisiä luonnehdintoja itsestään ja vainajista kirjoittaminen on vielä raaempaa omaisten suhteen.

        päätös!


      • eliz(z)a
        vihne kirjoitti:

        Itse vedän rajan nyt siihen, että nyt elävistä tai muistimme aikana poismenneistä ei kirjoiteta tunnisteilla lainkaan.

        Perustelen tämän sillä, ettei asianomaisilla ole hauskaa lukea äärimmäisiä luonnehdintoja itsestään ja vainajista kirjoittaminen on vielä raaempaa omaisten suhteen.

        Nyt voimmekin siirtyä keskustelemaan Joonas Purnusta ja Erik Samuel Wettasjärvestä.


      • sitä sitten
        eliz(z)a kirjoitti:

        Nyt voimmekin siirtyä keskustelemaan Joonas Purnusta ja Erik Samuel Wettasjärvestä.

        Keitäs he sitten ovat.


      • Kuunnellaan mee
        eliz(z)a kirjoitti:

        Nyt voimmekin siirtyä keskustelemaan Joonas Purnusta ja Erik Samuel Wettasjärvestä.

        Jeesusta Kristusta joka elää ja hallitsee iankaikkisesta iankaikkiseen.

        Emme tule kuitenkaan autuaksi näiden veljien uskolla, emmekä heidän nimessään, joten jätämme nämä ylönnousemusta odottamaan sinutut rauhaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1768
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1421
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1036
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      881
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      749
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      711
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      673
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      671
    Aihe