ja itsekeskeisiä
omistajuuteen uskovia.
Kiristäen, mutta hymyillen.
Kitkeriä sanoja,
laukovat vain totuuden nimissä
tietysti.
Härkänaiset
10
2887
Vastaukset
- Liekkiloimuaa
Härkänainen on tosi avulias ja odottaa aina myös vastapalvelusta.
Tietää aina kaiken ja on kova määräilemään.Osaa kieroiluntaidon. Vaikutusvaltainen ja voimakastahtoinen. Hänessä on myös paljon hyvääkin.
Härkämies ei ole aivan samanlainen.- osaa kyllä
todella tuon kieroilun ja asioiden sekaisin saamisen. Tietää mitä tahtoo ja miten sen saa. Härkämies on aivan samanlainen ja toisaalta vielä pahempikin pettämisineen ja valehteluineen. Olen katsellut sellaista äijää jo yli 30 vuotta ja kyllä alkaa olla vitsit vähissä.
- niin omahyväisiä
osaa kyllä kirjoitti:
todella tuon kieroilun ja asioiden sekaisin saamisen. Tietää mitä tahtoo ja miten sen saa. Härkämies on aivan samanlainen ja toisaalta vielä pahempikin pettämisineen ja valehteluineen. Olen katsellut sellaista äijää jo yli 30 vuotta ja kyllä alkaa olla vitsit vähissä.
hirveitä!en enää salli härkää ystäväpiiriini...
- erossa pysytään..
niin omahyväisiä kirjoitti:
hirveitä!en enää salli härkää ystäväpiiriini...
ei sitä ****lua
ja piikittelyä
vapaaehtoisesti
kuuntele..
Omahyväinen virne
kasvoillaan. erossa pysytään.. kirjoitti:
ei sitä ****lua
ja piikittelyä
vapaaehtoisesti
kuuntele..
Omahyväinen virne
kasvoillaan.oonkohan mä sittenkään härkä :/ mä en todellakaan ole tommoinen, kaikki on sanonut että todella ihana persoona olen. Ja lämminsydän. Vaikka kyllä mä tiedän miten saan jotakin mitä haluun....
- en ole
jef kirjoitti:
oonkohan mä sittenkään härkä :/ mä en todellakaan ole tommoinen, kaikki on sanonut että todella ihana persoona olen. Ja lämminsydän. Vaikka kyllä mä tiedän miten saan jotakin mitä haluun....
tommonen mitä edellä kuvataan, härät on rauhallisia toisia ajattelevia ihmisiä, laittavat toisen hyvinvoinnin etusijalle, ehkä kyseiset kirjoittelijat eivät vaan tule toimeen muitten ihmisten kanssa
- Härkänainen
en ole kirjoitti:
tommonen mitä edellä kuvataan, härät on rauhallisia toisia ajattelevia ihmisiä, laittavat toisen hyvinvoinnin etusijalle, ehkä kyseiset kirjoittelijat eivät vaan tule toimeen muitten ihmisten kanssa
Aivan oikein asetamme muut aina itsemme edelle ja ajattelemme toisia ihmisiä liikaakin näistä asioista tunnistan itseni ystävätkin sanovat että ajattele vähän itseäsikin.
- härkän.
Taitaa olla niin, että horoskooppiin katsomatta ihmiset käyttäytyvät milloin milläkin tavalla - tilanteesta ja vastapuolesta riippuen.
Itse härkänaisena tunnistan kuvaamasi piirteet, joskus itsessäni, joskus miehessäni (rapu), joskus tyttäressäni (oinas) ja aika monesti lähes kenessä tahansa tutussa ja tuntemattomassa (who knows mitä merkkejä edustavat).
Että sellaista. - tuide
Härkänaiset ajattelvat omilla aivoillaan, he eivät ole riippuvaisia muista.Itse olen aivan totaalihärkänainen; en ymmärrä miksi miestä tarvitaan kuin vaan sitä yhtä varten. Osaan hoitaa omat asiani ilman muiden holhoamistakin.
- isoilla
kirjaimilla. Tähtimerkeistä ei löydy muita näin NAISELLISIA ja äidillisiä olentoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a616401Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2014708Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,484436Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K933710Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712909Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut662604Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1072546Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan601885Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2511774Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä381575