Härkänaiset

omahyväisiä..

ja itsekeskeisiä
omistajuuteen uskovia.
Kiristäen, mutta hymyillen.
Kitkeriä sanoja,
laukovat vain totuuden nimissä
tietysti.

10

2903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liekkiloimuaa

      Härkänainen on tosi avulias ja odottaa aina myös vastapalvelusta.
      Tietää aina kaiken ja on kova määräilemään.Osaa kieroiluntaidon. Vaikutusvaltainen ja voimakastahtoinen. Hänessä on myös paljon hyvääkin.
      Härkämies ei ole aivan samanlainen.

      • osaa kyllä

        todella tuon kieroilun ja asioiden sekaisin saamisen. Tietää mitä tahtoo ja miten sen saa. Härkämies on aivan samanlainen ja toisaalta vielä pahempikin pettämisineen ja valehteluineen. Olen katsellut sellaista äijää jo yli 30 vuotta ja kyllä alkaa olla vitsit vähissä.


      • niin omahyväisiä
        osaa kyllä kirjoitti:

        todella tuon kieroilun ja asioiden sekaisin saamisen. Tietää mitä tahtoo ja miten sen saa. Härkämies on aivan samanlainen ja toisaalta vielä pahempikin pettämisineen ja valehteluineen. Olen katsellut sellaista äijää jo yli 30 vuotta ja kyllä alkaa olla vitsit vähissä.

        hirveitä!en enää salli härkää ystäväpiiriini...


      • erossa pysytään..
        niin omahyväisiä kirjoitti:

        hirveitä!en enää salli härkää ystäväpiiriini...

        ei sitä ****lua
        ja piikittelyä
        vapaaehtoisesti
        kuuntele..

        Omahyväinen virne
        kasvoillaan.


      • erossa pysytään.. kirjoitti:

        ei sitä ****lua
        ja piikittelyä
        vapaaehtoisesti
        kuuntele..

        Omahyväinen virne
        kasvoillaan.

        oonkohan mä sittenkään härkä :/ mä en todellakaan ole tommoinen, kaikki on sanonut että todella ihana persoona olen. Ja lämminsydän. Vaikka kyllä mä tiedän miten saan jotakin mitä haluun....


      • en ole
        jef kirjoitti:

        oonkohan mä sittenkään härkä :/ mä en todellakaan ole tommoinen, kaikki on sanonut että todella ihana persoona olen. Ja lämminsydän. Vaikka kyllä mä tiedän miten saan jotakin mitä haluun....

        tommonen mitä edellä kuvataan, härät on rauhallisia toisia ajattelevia ihmisiä, laittavat toisen hyvinvoinnin etusijalle, ehkä kyseiset kirjoittelijat eivät vaan tule toimeen muitten ihmisten kanssa


      • Härkänainen
        en ole kirjoitti:

        tommonen mitä edellä kuvataan, härät on rauhallisia toisia ajattelevia ihmisiä, laittavat toisen hyvinvoinnin etusijalle, ehkä kyseiset kirjoittelijat eivät vaan tule toimeen muitten ihmisten kanssa

        Aivan oikein asetamme muut aina itsemme edelle ja ajattelemme toisia ihmisiä liikaakin näistä asioista tunnistan itseni ystävätkin sanovat että ajattele vähän itseäsikin.


    • härkän.

      Taitaa olla niin, että horoskooppiin katsomatta ihmiset käyttäytyvät milloin milläkin tavalla - tilanteesta ja vastapuolesta riippuen.

      Itse härkänaisena tunnistan kuvaamasi piirteet, joskus itsessäni, joskus miehessäni (rapu), joskus tyttäressäni (oinas) ja aika monesti lähes kenessä tahansa tutussa ja tuntemattomassa (who knows mitä merkkejä edustavat).

      Että sellaista.

    • tuide

      Härkänaiset ajattelvat omilla aivoillaan, he eivät ole riippuvaisia muista.Itse olen aivan totaalihärkänainen; en ymmärrä miksi miestä tarvitaan kuin vaan sitä yhtä varten. Osaan hoitaa omat asiani ilman muiden holhoamistakin.

    • isoilla

      kirjaimilla. Tähtimerkeistä ei löydy muita näin NAISELLISIA ja äidillisiä olentoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe