ja itsekeskeisiä
omistajuuteen uskovia.
Kiristäen, mutta hymyillen.
Kitkeriä sanoja,
laukovat vain totuuden nimissä
tietysti.
Härkänaiset
10
2879
Vastaukset
- Liekkiloimuaa
Härkänainen on tosi avulias ja odottaa aina myös vastapalvelusta.
Tietää aina kaiken ja on kova määräilemään.Osaa kieroiluntaidon. Vaikutusvaltainen ja voimakastahtoinen. Hänessä on myös paljon hyvääkin.
Härkämies ei ole aivan samanlainen.- osaa kyllä
todella tuon kieroilun ja asioiden sekaisin saamisen. Tietää mitä tahtoo ja miten sen saa. Härkämies on aivan samanlainen ja toisaalta vielä pahempikin pettämisineen ja valehteluineen. Olen katsellut sellaista äijää jo yli 30 vuotta ja kyllä alkaa olla vitsit vähissä.
- niin omahyväisiä
osaa kyllä kirjoitti:
todella tuon kieroilun ja asioiden sekaisin saamisen. Tietää mitä tahtoo ja miten sen saa. Härkämies on aivan samanlainen ja toisaalta vielä pahempikin pettämisineen ja valehteluineen. Olen katsellut sellaista äijää jo yli 30 vuotta ja kyllä alkaa olla vitsit vähissä.
hirveitä!en enää salli härkää ystäväpiiriini...
- erossa pysytään..
niin omahyväisiä kirjoitti:
hirveitä!en enää salli härkää ystäväpiiriini...
ei sitä ****lua
ja piikittelyä
vapaaehtoisesti
kuuntele..
Omahyväinen virne
kasvoillaan. erossa pysytään.. kirjoitti:
ei sitä ****lua
ja piikittelyä
vapaaehtoisesti
kuuntele..
Omahyväinen virne
kasvoillaan.oonkohan mä sittenkään härkä :/ mä en todellakaan ole tommoinen, kaikki on sanonut että todella ihana persoona olen. Ja lämminsydän. Vaikka kyllä mä tiedän miten saan jotakin mitä haluun....
- en ole
jef kirjoitti:
oonkohan mä sittenkään härkä :/ mä en todellakaan ole tommoinen, kaikki on sanonut että todella ihana persoona olen. Ja lämminsydän. Vaikka kyllä mä tiedän miten saan jotakin mitä haluun....
tommonen mitä edellä kuvataan, härät on rauhallisia toisia ajattelevia ihmisiä, laittavat toisen hyvinvoinnin etusijalle, ehkä kyseiset kirjoittelijat eivät vaan tule toimeen muitten ihmisten kanssa
- Härkänainen
en ole kirjoitti:
tommonen mitä edellä kuvataan, härät on rauhallisia toisia ajattelevia ihmisiä, laittavat toisen hyvinvoinnin etusijalle, ehkä kyseiset kirjoittelijat eivät vaan tule toimeen muitten ihmisten kanssa
Aivan oikein asetamme muut aina itsemme edelle ja ajattelemme toisia ihmisiä liikaakin näistä asioista tunnistan itseni ystävätkin sanovat että ajattele vähän itseäsikin.
- härkän.
Taitaa olla niin, että horoskooppiin katsomatta ihmiset käyttäytyvät milloin milläkin tavalla - tilanteesta ja vastapuolesta riippuen.
Itse härkänaisena tunnistan kuvaamasi piirteet, joskus itsessäni, joskus miehessäni (rapu), joskus tyttäressäni (oinas) ja aika monesti lähes kenessä tahansa tutussa ja tuntemattomassa (who knows mitä merkkejä edustavat).
Että sellaista. - tuide
Härkänaiset ajattelvat omilla aivoillaan, he eivät ole riippuvaisia muista.Itse olen aivan totaalihärkänainen; en ymmärrä miksi miestä tarvitaan kuin vaan sitä yhtä varten. Osaan hoitaa omat asiani ilman muiden holhoamistakin.
- isoilla
kirjaimilla. Tähtimerkeistä ei löydy muita näin NAISELLISIA ja äidillisiä olentoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273