Härkänaiset

omahyväisiä..

ja itsekeskeisiä
omistajuuteen uskovia.
Kiristäen, mutta hymyillen.
Kitkeriä sanoja,
laukovat vain totuuden nimissä
tietysti.

10

2879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liekkiloimuaa

Härkänainen on tosi avulias ja odottaa aina myös vastapalvelusta.
      Tietää aina kaiken ja on kova määräilemään.Osaa kieroiluntaidon. Vaikutusvaltainen ja voimakastahtoinen. Hänessä on myös paljon hyvääkin.
      Härkämies ei ole aivan samanlainen.

• osaa kyllä

todella tuon kieroilun ja asioiden sekaisin saamisen. Tietää mitä tahtoo ja miten sen saa. Härkämies on aivan samanlainen ja toisaalta vielä pahempikin pettämisineen ja valehteluineen. Olen katsellut sellaista äijää jo yli 30 vuotta ja kyllä alkaa olla vitsit vähissä.

• niin omahyväisiä
        osaa kyllä kirjoitti:

todella tuon kieroilun ja asioiden sekaisin saamisen. Tietää mitä tahtoo ja miten sen saa. Härkämies on aivan samanlainen ja toisaalta vielä pahempikin pettämisineen ja valehteluineen. Olen katsellut sellaista äijää jo yli 30 vuotta ja kyllä alkaa olla vitsit vähissä.

hirveitä!en enää salli härkää ystäväpiiriini...

• erossa pysytään..
        niin omahyväisiä kirjoitti:

hirveitä!en enää salli härkää ystäväpiiriini...

ei sitä ****lua
        ja piikittelyä
        vapaaehtoisesti
        kuuntele..

Omahyväinen virne
        kasvoillaan.

• erossa pysytään.. kirjoitti:

ei sitä ****lua
        ja piikittelyä
        vapaaehtoisesti
        kuuntele..

Omahyväinen virne
        kasvoillaan.

oonkohan mä sittenkään härkä :/ mä en todellakaan ole tommoinen, kaikki on sanonut että todella ihana persoona olen. Ja lämminsydän. Vaikka kyllä mä tiedän miten saan jotakin mitä haluun....

• en ole
        jef kirjoitti:

oonkohan mä sittenkään härkä :/ mä en todellakaan ole tommoinen, kaikki on sanonut että todella ihana persoona olen. Ja lämminsydän. Vaikka kyllä mä tiedän miten saan jotakin mitä haluun....

tommonen mitä edellä kuvataan, härät on rauhallisia toisia ajattelevia ihmisiä, laittavat toisen hyvinvoinnin etusijalle, ehkä kyseiset kirjoittelijat eivät vaan tule toimeen muitten ihmisten kanssa

• Härkänainen
        en ole kirjoitti:

tommonen mitä edellä kuvataan, härät on rauhallisia toisia ajattelevia ihmisiä, laittavat toisen hyvinvoinnin etusijalle, ehkä kyseiset kirjoittelijat eivät vaan tule toimeen muitten ihmisten kanssa

Aivan oikein asetamme muut aina itsemme edelle ja ajattelemme toisia ihmisiä liikaakin näistä asioista tunnistan itseni ystävätkin sanovat että ajattele vähän itseäsikin.

• härkän.

Taitaa olla niin, että horoskooppiin katsomatta ihmiset käyttäytyvät milloin milläkin tavalla - tilanteesta ja vastapuolesta riippuen.

Itse härkänaisena tunnistan kuvaamasi piirteet, joskus itsessäni, joskus miehessäni (rapu), joskus tyttäressäni (oinas) ja aika monesti lähes kenessä tahansa tutussa ja tuntemattomassa (who knows mitä merkkejä edustavat).

Että sellaista.

• tuide

Härkänaiset ajattelvat omilla aivoillaan, he eivät ole riippuvaisia muista.Itse olen aivan totaalihärkänainen; en ymmärrä miksi miestä tarvitaan kuin vaan sitä yhtä varten. Osaan hoitaa omat asiani ilman muiden holhoamistakin.

• isoilla

kirjaimilla. Tähtimerkeistä ei löydy muita näin NAISELLISIA ja äidillisiä olentoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6594
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4472
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3158
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1564
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1349
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1273
    Aihe