kuulehan pieni eksynyt ihminen,,sinä et ole saannut rakkautta,etkä hyväksyntää ikinä kuuna päivänä elämässäsi!!!lelut olivat patterin takana jemmassa naapurin setä käytti hyväksi jne loputonta koirana olemista!!tee palvelus meille FANEILLE ja lähde maailmankiertueelle toiseen hiippakuntaan.ihan näin sivuhuomautuksena,,sinun tekstisi oli sinun fantasijasi,,tuhma,pieni ilkimys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jari Sillanpää on paras.
lalli-palli-velli!!
voi sinnuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
630
Vastaukset
- Jarifani
Lalli menee nyt jonnekin muualle "keskustelemaan", kiitoooos.
- Lalli
Johon kalikka kalahtaa!! Otaako pellet arvolle kun joku arvostelee tuota teidän Hinaaja lollottajaa?? Eikö teillä naisilla ,(oletan siis että vain vaginan omaavat kuuntelevat tätä rusinareikää) ole mitään itsekunnioitusta idollienne suhteen? "Lalli..palli..velli" minkä koomikon maailma sinussa menettikään! ihanko itse keksit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976